Mormonit - adventistit - helluntailaiset - jehovat uskovat Jeesukseen

Anonyymi

Mitä yhteistä näillä näillä amerikan uskonnoilla on?
Jeesus varoittaa lopunajan eksytyksistä jotka ovat taitavia ja kavalia.

Vastaus: Yhteistä on että kaikki em. uskovat Jeesukseen ja pelastusvarmuuteen.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus oli myös ulkomaalainen ! ja kas lutterikin oli, ja Leevi oli ulkomaan asukki.. !

sitä aina unohtaa kaikenlaista näin joulun alla.

• Anonyymi

Mutta Jeesus ei palvellut kristittyjen jumalaa ja barjeesusta!!!
        kristittyjen todellinen jumala heidän laittomuuden historiansa mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen todellinen jeesus heidän laittomuuden historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Jeesus ei palvellut kristittyjen jumalaa ja barjeesusta!!!
        kristittyjen todellinen jumala heidän laittomuuden historiansa mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen todellinen jeesus heidän laittomuuden historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

Khä khä sodomia. näin joulun alla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Khä khä sodomia. näin joulun alla !

kokeile 1000mg ceevitamiinia, se voi auttaa tuohon köhääsi, muihin pahempiin ongelmiisi se ei auta kylläkään. auts.

• Anonyymi

Pitävät Jeesusta enkelin tasoisena henkiolentona.

• Anonyymi

mormonismi on äärimmäisen vaarallinen uskonto, Jehovan todistajuus ei ole lähes mitään heihin verrattuna. ensinnäkin he uskovat mahdolliseksi sen, että ihminen voi päästä Jumalaksi, ja toiseksi, he ovat epävarmoja siitä, että onko Jeesus kristus Jumalan Poika

• Anonyymi

Yhteistä helluntailaisilla ja Jehovantodistajilla: Kummallekaan ei käy Jumalan antama sapatti pyhäpäiväksi, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kumpikin viettää tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä, kun taas pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa. Ero heillä on siinä, että Jehovantodistajat eivät usko ikuisen piinanopiin. Kummallekin käy sianliha ruuaksi. Kumpikaan ei tunnista petoa, eikä pedonmerkkiä, joka on sunnuntai.
      Olen usein keskustellut Jehovantodistajien kanssa.

1234567---

• Anonyymi

Jeesus hallitsee maan päälä tuhannen vuotta. Adventistit eivät halua olla Jeesuksen kanssa vaan, "pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa". Advetististit ovat paossa Jumalaa, mutta missä 'taivaassa'?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus hallitsee maan päälä tuhannen vuotta. Adventistit eivät halua olla Jeesuksen kanssa vaan, "pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa". Advetististit ovat paossa Jumalaa, mutta missä 'taivaassa'?

Ei veikkonen Sapatin Herra Jeesus tule hallitsemaan tuhoutuneen maanpäälle, EI, EI. Jeesus on omiensa kanssa tuhatvuotta taivaassa, jonne on mennyt valmistamaan omilleen sijaa. Näin adventistit laulavatkin: Täältä puolehen ylhäisen maan vain nyt uskossa katsellahan, Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

1234567---

• Anonyymi

Kuulut EGW-Iisebelin kulttiin. Nainen hallitsee adventisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulut EGW-Iisebelin kulttiin. Nainen hallitsee adventisteja.

Tämä oli vain sinun näkemyksesi. Näkemyksensä kullakin.

1234567---

• Anonyymi

Sinulla on niin helppoa pitää Raamattua aina mukanasi kun siinä ei ol ekuin puoli lehteä, ihmeellinen etuoikeus eiköä olekkin !!

ja sitä luet todella ahkerasti ja kauppaat aamusta iltaan jo vuosien ajan pitkin foorumeita, olet todella suuri ja väkevä evankelista, vaikk akuulijakuntaa ei olekkaan.

• Anonyymi

"Jehova" on Jumalan Nimi. Miksi aloittaja pilkkaa Jumalaa?

Tuo tietty uskonlahko taas on nimeltään "Jehovan todistajat". He eivät itse väitä olevansa Jehova, vaan Hänen todistajiaan. On Jumalan Pyhän Nimen turhaan lausumista puhua harhaopettajista, kutsuen heitä muka "Jehoviksi".

Itse kierrän tuon synnin puhumalla "J-todistajista", näin en turhaan lausu tuota pyhää Nimeä. J-todistajat ovat kadottaneet sielunsa jo pelkällä Jumalaa herjaavalla uskonlahkonsa nimellä, jossa he jatketusti turhaan lausuvat Hänen Nimeään.

Mitään aitoja Jumalan todistajiahan he eivät ole, vaan tuo uususkonto on vain yksi täysin keksityistä amerikkalaisista rahasammoista, kuten esim. helluntailaisuus ja mormonismikin. Taloudellisesti tuottoisin näistä on ollut helluntailaisuus ja etenkin sen julistama kiliasmi-harhaoppi, jota tälläkin foorumilla jatkuvasti levitetään.

Se oppi, että Jeesus kerran saapuu maan päälle noutamaan omansa, ei sinänsä ole harhaoppi, mutta tähän Jeesuksen lupaukseen perustuva väärä, tuottoisa oppirakennelma, jossa esim. esitetään tarkkoja päivämääriä, tai muutoin uhkaillaan uskonnonuhreja, on kiliasmi-harhaoppia, maallisesti sanoen: silkkaa, säälimätöntä ja julmaa talousrikollisuutta.

• Anonyymi

Juicen sanoin. Kaikki em. lahkolaiset pitäis viedä saunan taakse ja lopettaa.

• Anonyymi

Mitä tulee nk. pelastusvarmuus-harhaoppiin, UT kylläkin kehoittaa uskon kautta Jeesuksen sovitustyön varmuuteen.

Tässä on samanlainen kaksinainen paradoksi kuin esim. lauseessa: "Minä uskon. Auta minun epäuskoani."

Voin olla varma pelastuksestani, Jeesuksen tähden, luottaa tähän varmaan evankeliumin sanaan. Samanaikaisesti, nöyrästi, nähdä totuus itsestäni, synneistäni, valvomattomuudestani, lihastani joka vetää minua pois Kristuksesta. Tässä kohdin nöyrästi, rukoillen jatkuvaa armoa, pelastusta, ilman Kristusta kadotetulle sielulleni.

Näin voin olla varma pelastuksestani, mutta samalla en saa koskaan olla siitä varma.

Sillä minä en mene Taivaaseen muutoin kun Jumalan armosta ja minä itse en ole Jumala. Jumala Taivaassa joko avaa minulle Taivaan portin, tai ei. Minun uskoni ei hallitse Kristuksen tekoja, vaan Jeesus Kristus Itse on Herra, hän avaa kenelle avaa ja sulkee keneltä sulkee.

Tässä mielessä pelastusvarmuuteni olisi ylpeyttä ja epäjumalanpalvontaa, oman itseni ja "uskoni" palvontaa. Kunnia on annettava yksin Herralle, Jeesukselle Kristukselle. Hän On Herra.

Virsi 275: Mä elän laupeudesta:
      https://www.youtube.com/watch?v=UkN7p28fI-U
      .

• Anonyymi

JOS olet isäsi lapsi, ja joka päivä sitä epäilet, mitä silloin olet tekemässä, mieti ankarasti !

• Anonyymi

AB Oy rahaa jumaloivia loisia.

• Anonyymi

Jehovat eivät usko Pyhään Henkeen persoonana eli he kieltävät täysin Pyhän Hengen joka sai taivaassa toisen (272 vrk) ja kolmannen (272 vrk) luomispäivän aikana, siirtäessään uutta mannerta noin 2000 km lännemmäs vanhasta mantereesta, toiseksi nimekseen Gabriel (Jumala on voimani/Jumala on väkevyyteni).

• Anonyymi

Myöhempien Aikojen Pyhät eivät myöskään usko Mormonin kirjaan vaan Joseph Smithin ja hänen jälkeensä tulleiden "Elävien" profeettojen ilmoituksiin. Sanoohan Mormonin kirjakin kirkon johtajista että "Lapset ovat minun kansani sortajia ja pienokaiset hallitsevat heitä. Oi kansani. Sinun johtajasi johdattavat sinut harhaan ja hämmentävät sinun polkujesi suunnan.
      Kirkon johtajat ovat mm. yrittäneet poistaa tuon sanan johtajasi 2 Nefin kirjan 13 luvun 12 jakeesta muuttamalla sen opastajasi sanaksi.

• Anonyymi

Amerikanlahkot luokitellaan heresiaksi.

"kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään. "

Raamattu varoittaa uskonlahkoista (Gal.5:20).

• Anonyymi

Eikö olekkin niin että naaprusissa se aina asuu se lahkolainen.

ja kotona se oikeaoppinen oikea, eikö vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      81
      4620
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      63
      2062
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1125
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe