Kommunikoimme nykyään enimmäkseen.

Anonyymi

Twitterin ja facebookin kautta vihaisina ja vähemmän vihaisina, kyttäämme toistemme sanomisia ja tekemisiä ottasuonet punaisina ja iskemme, mutta kun kohtaamme livenä olemme anteeksipyytäviä ja arkoja taivaalle pälyileviä sanomaan yhtään mitään tekohymymme kanssa. Tähän on tultu. Vasta vaimon työkaverit olivat kylässä livenä, oli mahtavaa. Ei mulla muuta.

7

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunikoikaa vaan! Mä luovuin kaikista Some säädöistä jo vuosia sitten! :P
      Enkä o katunu päivääkään! :D

• Anonyymi

En ole koskaan kommunikoinut noiden kautta.

Okei pari face-kommenttia joskus kirjoittanut, vihaisia ei ollut yksikään, eikä myöskään tavallisia "mä olen niin samaa mieltä"-mössötystä.

Sosiaalinen media on hulluja ja rikollisia varten, ei sillä muut mitään tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan kommunikoinut noiden kautta.

Okei pari face-kommenttia joskus kirjoittanut, vihaisia ei ollut yksikään, eikä myöskään tavallisia "mä olen niin samaa mieltä"-mössötystä.

Sosiaalinen media on hulluja ja rikollisia varten, ei sillä muut mitään tee.

Kumpis sä olet? :P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpis sä olet? :P

Kuten jo totesin, en kumpikaan.

Sosiaalinen media tekee ihmisistä myös lukutaidottomia tai ainakin he lakkaavat ymmärtämästä lukemaansa. Tämähän näkyy jo PISA-tuloksissakin.

• Anonyymi

Joo, ja sitten on some-kohut ja -pöyristymiset. Ja kaikki lehdet kilpaa nostavat esille jonkun yksittäisen ihmisen tyytymättömän kommentin jostain asiasta, antaen ymmärtää, että se on joku virallinen some-millenniaalien kanta, joka kannattaa ottaa vakavasti ja miettiä firman markkinointisuunnitelma sen mukaan: mielistellen jotain vegaani-lesbo-lumihiutaleita.

• Anonyymi

En ole koskaan omistanut mitään some tilejä. Ainoastaan sähköposti pakosta. Eipä minusta sitten olekkaan mitään profiloitua henkilörekisteriä missään facessa ym. Autolla pääsen tuttujen luo kylään ja puhelimella voin soitella.

• Anonyymi

Hieno kommentti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      89
      3772
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      195
      1487
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1400
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1090
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1020
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      325
      1005
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      917
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      899
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      889
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      126
      870
    Aihe