Autsista !

Paha tuska on hiipinyt rintaan pelon seuraksi.mitäihmettä sanon 21v tyttärelle jos huomenna silmälääkäri kertoo hänelle jotain musertavan pelottavaa.?sokea piakkoin.näkymät mulla että oon aika ruusuista elämää olen lapsenilähellä elänyt koska tää on pahinta mitä äiti voi kokea.antakaa toivoa.jotain...toivoa..mitä sanon...

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tuollaisessa tilanteessa välttämättä olisi oikeita sanoja, ainakaan etukäteen mietittynä, mutta uskon tai ajattelen niin ,että tyttärellesi on tukea antavaa se, jos tietää, että olet aina hänen tukenaan, et koskaan hylkää ja että häntä rakastetaan ja on joku joka on valmis kuutelemaan häntä, kun tai jos tarvitsee kuuntelijaa vierellensä.

      Myös sinä tarvitset voimia ja lohdutusta, koska lasten murheet, niitä vanhemmat kantavat mukanaan.

      Toivon voimia ja rohkeutta perheellesi.

    • Anonyymi

      En tiedä antaa sinulle parempaa neuvoa kuin että sinä nyt nöyrryt Jumalan edessä ja polvistut Hänen eteensä: tunnustat omat syntisi, hylkäät ne ja pyydät Herraa Jeesusta Kristusta armahtamaan sinua itseäsi ja tytärtäsi.

      Kun sinulla itselläsi on asiat kunnossa Jumalan kanssa, sinulla on yhteys Häneen. Silloin sinulla on rohkea luottamus Jumalaan: Sinä tiedät, että Hän on ja että Hän kuulee ja näkee ja välittää ja että Hän voi kaiken. Sinä tiedät, että Hän rakastaa sinua ja tytärtäsi ja tahtoo teidän molempien parasta. Hän tahtoo tietenkin parantaa sinut itsesi, ja tyttäresi, kaikesta synnistä ja pelastaa ikuiseen elämään.

      Jeesus tahtoo parantaa myös tyttäresi silmät. Hän tahtoo antaa hänelle terveet silmät. Mutta Jumala tahtoo antaa sinulle ja tyttärellesi myös hengelliset silmät, jotta te näkisitte Hänet, ja että te molemmat seuraisitte Häntä. Silloin teille molemmille koittaa vanhurskauden aurinko ja te voitte yhdessä iloisesti ylistää Taivaallista Isäänne sitä hyvästä, mitä Hän on teille molemmille tehnyt.

      Joskus Jumala sallii elämäämme koettelemuksia, jotta me nöyrtyisimme ja kääntyisimme Hänen puoleensa, ja jotta Hän voisi ilmestyä elämässämme voimallisena auttajana ja että me sitten kiittäisimme ja ylistäisimme Häntä.

      Ps. 50:14-15 "Uhraa kiitosta Jumalalle ja täytä lupauksesi Korkeimmalle. Huuda minua avuksi ahdistuksen päivänä. Minä vapautan sinut ja sinä olet kunnioittava minua."

      • Anonyymi

        Kirjoitit täysin järjetöntä tekstiä, täyttä taikauskoa ja typeryyttä.
        Mieti vähän mitä kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit täysin järjetöntä tekstiä, täyttä taikauskoa ja typeryyttä.
        Mieti vähän mitä kirjoitat.

        Nämä on niitä "hellariprofeettoja" jotka eivät ota vastuuta sanoistaan. Hetki molotetaan ja sitten luvataan kaikille terveyttä. Vaan kun totuus on toinen. Jumalan ääntä moiset eivät olen koskaan kuulleet, eivätkä ennen todellista nyörtymistä koskaan tule kuulemaankaan.
        Hellareihin eivät köyhät, eivätkä kipeät mahdu. Siinä opissa synti tekee molemmat oireet.


    • No sinulla on vasta pelko. Parempi silmäpuolenakin taivaaseen, kun molemmat slmät terveenä kadotukseen. Jumala puhuu ja kutsuu tavalla taikka toisella. Rukoilen voimaa uskoa ja rohkeutta Herrassa

    • Anonyymi

      Itselläni leikattiin alkusyksystä kaihi toisesta (oik.) silmästä, näkö oli jo lähes mennyt. "Sokeus" eteni todella vauhdilla. Odotan toisen silmän leikkausta. Molempien alaluomet pitää ensin leikata. Oik. silmään laitettiin kaihileikkauksen yhteydessä uusi, tekomykiö.

      En tiedä, mistä aloittajan tyttären kohdalla on kysymys, mutta jos kyseessä on harmaakaihi, niin luulisin sen kyllä leikkauksella saatavan kuntoon.

      Leikkaus kestää n. puolituntia - silmä silmätipoilla puudutetaan, potilas pyytäessään saa myös tiputuksen kautta rauhoittavaa lääkettä - ja se on verrannollisesti jopa "vähemmän kauheaa" kuin esim. hammaslääkärissä käynti!

    • Anonyymi

      No, en tiedä onko mitään hyviä sanoja, mutta, onneksi on niin, että rakkaus ei ole sokea, vaikka silmät ei olisikaan kunnossa. :)

    • Anonyymi

      Jos lääkärit eivät voi parantaa, Herralle kaikki on mahdollista. Ennen kaikkea hän tahtoo parantaa sielun ja johtaa pois synnistä. Vala toivoa tulevaisuuteen.

    • Anonyymi

      Fyysiset, yhtäkkiset paranemisihmeet ovat harvinaisia, joskin niitäkin tapahtuu.

      Yleisin ihmeen laji lienee sellainen, jonka tietää ihmeeksi, mutta jolle löytyy myös nk. luonnollinen selitys.

      Esim. vaikea leikkaus, joka onnistuu. Vaikea sairaus, joka hoidon kautta paranee. Paraneminen on siis ihme, mutta sen voi selittää luonnollisestikin. Eli Jumala on ollut siinä mukana. Olisi voinut mennä huonomminkin.

      Jumala siunatkoon aloittajan perhettä, aloittajaa itseä ja auttakoon tytärtä, että hänellä näkö säilyisi ja jopa paranisi.

      Itselläni kaihileikkauksen jälkeen parani näkö huomattavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe