Vaikeneminen on puhdasta kultaa, puhuminen vain puoli hopeaa. Parempi kuin jokainen vaikenee kokonaan eikä puhu uskosta tai Jeesuksesta lainkaan. Uskonto tuleisi julistaa jokaisen omaksi yksityisasiaksi ja sellaisena se tulisi myös pitää. Uskonto tulee jättää työ ja koulupäivän ajaksi kotiin. Uskonto ei kuulu sen enempää työ ja opiskelupaikkalle. Jos ei pysty jättämään työ ja koulupäivän ajaksi sitä uskontoa kotiin niin sitten ei kannata tulla ollenkaa töihin ja opiskelemaan. Jokainen voi harjoittaa uskontoa sitten omalla vapaa-ajallaan mutta kouluun, työpaikalle ja julkiseen tilaan se ei kuulu. Uskonnon tuputtaminen on uhka yksilönsuojalle sekä rikkoo räikeästi niin yksilönvapautta kuin yksilön henkistä koskemattomuuttakin. Ihminen ei ole mikään saari, mutta jokaisella tulisi olla oikeus olla saari ilman että muut ihmiset häiritsevät elämää. Jokainen tarvitsee omaa rauhaa ja omaa tilaa. Ja sitä tulee myös antaa toisillekkin. Tämä koskee varsinkin teitä uskovaisia, jättäkää ihmiset rauhaan!
Eläköön uskonnonvapaus, lopettakaa tuputtaminen!
Anonyymi
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408