Pystyn kyllä tekemään aloituksen, mutta keskusteluun ei ole asiaa. Näen vain alun tekstistä mutta kun painan luelisäälinkkiä mitään ei tapahdu. Ennen vastauksiin pääsi mukaan painamalla kommetoilinkkiä, nyt koko linkkiä ei ole ollenkaan.mitä tehdä.?Haluaisin vastata kommentteihin omassa ketjussa.
Miten tämä uusi käytäntö palstalla?
6
<50
Vastaukset
Voit klikata myös itse viestin tekstiä, johan alkaa tapahtua.
- Anonyymi
Judaistit tällä palstalla tekevät kiusaa ja estävät keskustelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Judaistit tällä palstalla tekevät kiusaa ja estävät keskustelut.
Ylläpidosta pitäisi ehdottomasti tehdä rikosilmoitus.
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpidosta pitäisi ehdottomasti tehdä rikosilmoitus.
^^
Jos kommentointi on tuota tasoa, niin ei tarvita mitään keskustelupalstaakaan.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
^^
Jos kommentointi on tuota tasoa, niin ei tarvita mitään keskustelupalstaakaan.Ylläpidossa ovat antikristuksen asianajajat ja meno on sen mukaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpidossa ovat antikristuksen asianajajat ja meno on sen mukaista.
Judaistien käytäntönä on estää heidän uskontoaan ja Jumalan pilkkaa vastustavien kirjoittajien pääsy sivuille. Suomeksi, judaistit tuohuavat ylläpidossa laittomuuksia.
Mm. Usko Toivonen kirjoitti asiallisia kommenteja judaistien oppia vastaan, mutta nyt ei enää näe hänen kommenttejaan. Ovatko judaistit sulkeneet häneltä pääsyn kokonaan suomi 24:ään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393