Ei isis leiriläisiä suomeen ! Ei isis leiriläisiä minnekään!
Ei isis leiriläisiä suomeen ! Ei isis leiriläisiä minnekään.
Terveisin savon vihreät
EI isis leiriläisiä suomeen! EI minnekään
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ääriajattelua on nyt vaan ihan pakko saada Suomeen, oli erittäin kurjaa kun lähtivät sinne kalifaattiin, eikä ehditty estämään seisomalla lentokoneissa.
- Anonyymi
Ei suomeen koska kansanvalta ei ole antanut suostumusta, eli suomalaisten kannatusta. Väitän että 80-90% kaikista vastustaa
Kansanvalta on demokratia ! - Anonyymi
Ei isi leiriläisiä suomeen ! ei isis leiriläisiä minnekään !
Ei isis leiriläisiä suomeen ! ei isis leiriläisiä minnekään !
Isis leiriläiset pysyköön leireissään ! - Anonyymi
Luin Pekan koulutuksesta että valtiotieteiden ylioppilas. Minkä ihmeen valtiotieteiden? Minusta jos on käynyt ylioppilaaksi niin se koulutustaso ei nouse etuliitteillä yhtään minnekään. Siis ylioppilas Pekka tulkitsee maahanmuuttoasioita omalla omituisella tavallaan.
- Anonyymi
Toivottavasti Pekan mahdolliset laittomuudet selviävät PerusSuomalaisten välikysymyksen jälkeen. Pekka joutuu puhumaan totta(toivottavasti) Eduskunnalle.
- Anonyymi
TÄMÄ AL HOLIN LEIRILTÄ SUOMEEN TUOTAVAA TERRORISTIÄ KOHTI LÄHETETÄÄN MENO LENNOLLA VAIHTONA YKSI HALLITUS PUOLUEEN KANSAN ? EDUSTAJA TILALLE.
- Anonyymi
Erittäin järkevä ehdotus. Näinä aikoina muilutus otettava ehdottomasti käyttöön ja kohteena nimenomaan huulipunahallituspuolueiden "kansan"edustajat. Ensin tietysti ministerit.
- Anonyymi
Eikö Isis naiset voisi hakea Suomeen ja tarjota heille Psykoterapiaa?.
Voiko Isis naisia verrata Punakaartilaisten äiteihin?.- Anonyymi
Ei voi punikkeihin. Punikit Suomessa. Isis kalifatti ainakin aluksi Afrikassa. Kaikki meni sinne tappamaan vääräuskoisia ja orjuuttamaan. Pökkösivät jälkikasvua terroristeiksi ?
- Anonyymi
https://www.satakunnankansa.fi/a/7a9d4d3f-22d6-4078-b44e-a6a7368f7da6
Jussi kohta vaalien kautta pääministeri?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181