Et ole kansan valitsema ministeri.
Marin! Eroa jo!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on nyt kommunisti femakko -maa!
-Manna Sarin! - Anonyymi
Itseasiassa kyllä hän on kansan osan valitsema.
- Anonyymi
Suomessa ei onneksi ministereitä valita huutoäänestyksellä, siksi meillä on nyt todella hyvä ja osaava pääministeri Sanna Marin. Marin on kansan valitsema, kai tiedät ettei persut kuulu Suomen kansaan, eivät täytä Suomen kansan määritelmää. Persut ovat vain epämääräinen joukko öyhöttäjiä.
- Anonyymi
Noh noh, eipäs mollata persuja! Ihmettelen tollasta vastakkainasettelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh, eipäs mollata persuja! Ihmettelen tollasta vastakkainasettelua.
Just joo!
Lindström Työ-ja Oikeusministeri. Hoh, Hoh, Hoo ei ymmärtänyt mistään hoidettavistaan asioista mitään. Täysin viisaampien pompoteltavana, tulokset tiedetään.
- Anonyymi
Mitä te taas teitte??!
- Anonyymi
Oliko Rinne kansan erottama.?
Edellinen hallitus matki tänne Jenkeistä kaiken mikä tekee sairaaksi, miksi eivät matkineet Jenkkien elämää tuovia asioita.- Anonyymi
Veio4
- Anonyymi
Itse aina äänestän Kokoomusta, en siis ole Demari.
Mutta kannattaisiko sun tutustua Edustuksellisen Demokratian perusteisiin?
Eduskunnan jäsenet nimenomaan on KANSA VALINNUT.
Kansa ei valitse ministereitä, edes Pääministeriä. Kansan valitsema Eduskunta valitsee nämä, eikä muuten ministerien tarvitse edes olla äänestetystä Eduskunnasta jos se Kansan valitsema Eduskunta näin päättää.- Anonyymi
Nainen vaijetkoon seurakunnassa. Hiljaisuus ja sävyisyys ovat naisen kaunistus. Pitkät hiukset ovat naisen kunnia ja kruunu.
- Anonyymi
Jos äänestätaikåna kokoomusta .
Ajaakos kokoomus sinun etujasi.
Monako suur yritystä omistat.
Jos olet työläinen käyt joka päivä töissä etkä ole suurjiåohtaja eikokoomus aja. yhtään. etuasi vaan yritää kaikin keinoin niitä hunontaa.
Vaikka olisitpien yrittäjä niin vieläkään e i kokoomus ole etujesi ajaja.
Vaikka kuinka oikeisiin kokoomuslaisiin ökyrikkaisiin on helppo samaistua.
Missäpäin asu t montako om. Talo suola kokoomuslainen on.
Maataloustukiloinen
- Anonyymi
Et niin.
- Anonyymi
Peruskummallisilla on ilmeisesti käsitys että kansa valitsisi suoraan ministerit! Punakaartin peruja?
Googlesta sana: edustuksellinen demokratia.
Itseään edustamaan kannattaisi valita itseään fiksumpia. - Anonyymi
Ei voi erottaa kun sillä on menkatkin.
- Anonyymi
Eihän sipilä l ään eronnut vaikka jäi valehtelusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808