Hesari alkanut antamaan pelolle sijaa

Aikamoinen linjan muutos hesarilla, aiemmin olisi olleet vain että hys hys, nyt sentään uutisoivat:

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006340276.html?ref=rss

No hyvähän tuo on, ehkä siellä on alettu ihan oikeasti tiedostamaan asioita:

https://www.suomenuutiset.fi/yk-tutkimus-varoittaa-isis-palaajista-omissa-piireissaan-erittain-korkea-status-ja-uskottavuus-radikalisoivat-vastaanottajamaiden-aariryhmia/

Tanskassa ollaan selvästikin "kotouduttu":

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tanskassa-suuroperaatio-poliisi-maahan-on-suunniteltu-terrori-iskua/7657462

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e11a65d4-b85a-4fdc-89e2-aee583e6da07

"Poliisi kertoi, että se on pidättänyt 20 ihmistä. Heidät on pidätetty 20 osoitteesta ympäri Tanskaa. Poliisin mukaan kaikki asiasta epäillyt saatiin pidätettyä."

Noinhan se menee, kun vielä järjestetään kaikille omat asunnot eikä sijoiteta valvottuihin oloihin leireille on sitten terroristin pesiä pitkin maata.

24

62

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oiekin lentokone lähetetään hakemaan ja sitten suomessa punainen matto levitetään ja annetaan heti satasen setelinippu käteen ja tervetuloa. Uusi asunto korkealta ja puukotkin ostavat valmiiksi. Veronmaksajat hyväksyy tämän mukisematta, Onneksi en käy töissä. Ketään ei vastaa kun isiksen käyttämä nainen vetää kaulan auki joltainkeskellä katua.

    • Anonyymi

      Naurettavaa propagandaa. Perustuu rasistisiin ennakkoluuloihin. Missä naiset ovat terroritekoihin osallistuneet. Projisoit kielteiset tunteesi"toisten" ominaisuudeksi, jotta voit olla tyytyväinen itseesi. Paljon suurempia uhkia on olemassa!


      • Anonyymi

        Aivan! Tulin juuri samaan tulokseen äsken kun mietin asiaa että rasisti raukat projisoivat omaa aggressiotaan, epäadekvaattiuttaan ja invalidoituneisuuttaan "helppoon kohteeseen"

        Täällä nimimerkki Harmaaritari pätee ja levittää propagandaa. Yhteisössään hänellä ei ole valtaa, hän on äänetön, hajuton ja mauton henkilö (ns. kuikelo), jota ei noteerata millään tavalla millään alueella. Mutta täällä hän laittaa "sankarin viitan" (harmaaRITARI) ja alkaa päteä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Tulin juuri samaan tulokseen äsken kun mietin asiaa että rasisti raukat projisoivat omaa aggressiotaan, epäadekvaattiuttaan ja invalidoituneisuuttaan "helppoon kohteeseen"

        Täällä nimimerkki Harmaaritari pätee ja levittää propagandaa. Yhteisössään hänellä ei ole valtaa, hän on äänetön, hajuton ja mauton henkilö (ns. kuikelo), jota ei noteerata millään tavalla millään alueella. Mutta täällä hän laittaa "sankarin viitan" (harmaaRITARI) ja alkaa päteä!

        Yritäkö käyttää noita hienoja sanoja vaikuttaaksesi itseäsi älykkäämmältä vaiko vain epävarmuuttasi? huvittava olet jokatapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Tulin juuri samaan tulokseen äsken kun mietin asiaa että rasisti raukat projisoivat omaa aggressiotaan, epäadekvaattiuttaan ja invalidoituneisuuttaan "helppoon kohteeseen"

        Täällä nimimerkki Harmaaritari pätee ja levittää propagandaa. Yhteisössään hänellä ei ole valtaa, hän on äänetön, hajuton ja mauton henkilö (ns. kuikelo), jota ei noteerata millään tavalla millään alueella. Mutta täällä hän laittaa "sankarin viitan" (harmaaRITARI) ja alkaa päteä!

        Tulit samaan tulokseen itsesi kanssa :D
        Vähiin käy suvakkien liittolaiset kun alkaa nostaa tälläkin palstalla päätään ilmiö nimeltä itsensä komppaaminen.


      • Anonyymi

        70-luvulla Euroopassa riehuivat vasemmistoterroristit, ja niissä sakeissa olivat naiset ihan yhtä toiminnallisia, kuin miehetkin (esim. Sonja Suder).


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Yritäkö käyttää noita hienoja sanoja vaikuttaaksesi itseäsi älykkäämmältä vaiko vain epävarmuuttasi? huvittava olet jokatapauksessa.

        Mielestäni Haaviston olisi syytä erota ulkoministerin paikalta välittömästi ja ellei hän tajua itse sitä tehdä, niin silloin vihreiden pitäisi potkia hänet pois virastaan saman tien, sillä sen verran vakavasta rikkeestä hänen kohdalla kuitenkin on kyse.

        En voi käsittää sitä, että miksi Vihreiden riveissä ei selvästi olla puututtu tähän asiaan tarpeeksi vakavasti, vaan sitä selvästi yritetään lakaista maton alle ja saada Suomen kansa unohtamaan koko tapaus. Kertoivat että heillä on täysi luottamus ulkoministeriään kohtaan.

        Pelkästään hallituksen yleisen luottamuksen takia Haavisto pitäisi saada pois tosta ulkoministerin virasta. Jos sitä ei tapahdu, niin silloin varmasti taas kokoomus ja persut ovat tekemässä uusia luottamuskyselyitä hallituksen kaatamiseksi, sillä se parantaisi kuitenkin heidän asemaansa ja vielä jos uudet vaalit tulisi, niin silloin voittajia olisi takuuvarmasti just kokoomus ja persut.

        Jotenkin tuntui siltä, että nyt valitettavasti Haavisto selvisi tästä tapauksesta puhtain paperein, kun vasta oli ihan äskettäin tämä Rinteen ja Paateron tapaus, joten jäi ehkä siinä sitten tämä huomattavasti pahempi tapaus demareiden sotkun varjoon.


      • DarkFear kirjoitti:

        Mielestäni Haaviston olisi syytä erota ulkoministerin paikalta välittömästi ja ellei hän tajua itse sitä tehdä, niin silloin vihreiden pitäisi potkia hänet pois virastaan saman tien, sillä sen verran vakavasta rikkeestä hänen kohdalla kuitenkin on kyse.

        En voi käsittää sitä, että miksi Vihreiden riveissä ei selvästi olla puututtu tähän asiaan tarpeeksi vakavasti, vaan sitä selvästi yritetään lakaista maton alle ja saada Suomen kansa unohtamaan koko tapaus. Kertoivat että heillä on täysi luottamus ulkoministeriään kohtaan.

        Pelkästään hallituksen yleisen luottamuksen takia Haavisto pitäisi saada pois tosta ulkoministerin virasta. Jos sitä ei tapahdu, niin silloin varmasti taas kokoomus ja persut ovat tekemässä uusia luottamuskyselyitä hallituksen kaatamiseksi, sillä se parantaisi kuitenkin heidän asemaansa ja vielä jos uudet vaalit tulisi, niin silloin voittajia olisi takuuvarmasti just kokoomus ja persut.

        Jotenkin tuntui siltä, että nyt valitettavasti Haavisto selvisi tästä tapauksesta puhtain paperein, kun vasta oli ihan äskettäin tämä Rinteen ja Paateron tapaus, joten jäi ehkä siinä sitten tämä huomattavasti pahempi tapaus demareiden sotkun varjoon.

        Aina parempi mitä pidempään tuossa selittelee, ihan niin kuin ohtasalokin tekee Pekka nyt parasta mahdollista vaalityötä perussuomalaisille. Alkaa ihan tavallisillekin ihmisille selviämään milaisia oman kansan vihollisia vihreät ja rkp ovat vallassa ollessaan.

        Kaatuu koko korttitalo muutamassa kuukaudessa veikkaan ja se on ihan oikein, pakko on alkaa päättäjienkin järkiintymään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Aina parempi mitä pidempään tuossa selittelee, ihan niin kuin ohtasalokin tekee Pekka nyt parasta mahdollista vaalityötä perussuomalaisille. Alkaa ihan tavallisillekin ihmisille selviämään milaisia oman kansan vihollisia vihreät ja rkp ovat vallassa ollessaan.

        Kaatuu koko korttitalo muutamassa kuukaudessa veikkaan ja se on ihan oikein, pakko on alkaa päättäjienkin järkiintymään.

        Harmillista vaan, kun tuntuu ettei vihreät ja muut hallituspuolueet tunnu itse tajuavan koko asian vakavuutta ja varsinkin sitä, että miten tollainen toiminta asiassa takaa vaan koko ajan lisää ääniä persuille nyt ja seuraavissa vaaleissa.

        Kummallista myös se, kun vihreät eivät itse halua erottaa Haavistoa oman puolueensa uskottavuuden takia, kun vasta demaritkin joutuivat erottamaan Rinteen ja Paateron, vaikka heidän kohdalla kyse oli ainakin mun mielestäni paljon pienemmästä asiasta.

        Mielenkiinnolla seurasin tänään tota A-studiota, jossa valtiovarainministeri Katri Kulmuni kommentoi näitä isis-lapsien/terroristien palautuksia. Saa nähdä sitä, että joutuuko hän myös vetämään jossain vaiheessa sanojaan takaisin päin.


    • Anonyymi

      Kohta ihmetellään ja itkevät kun ihmisiä puukotetaan kadulla ja kaikki on hyvin hallituksen mielestä.

      • Harmaaritari

        Sitten nämä samat jotka näitä järjestää suu vaahdossa huutavat "raukkamaista", "yksittäistapaus", "ei voi leimata kaikkia" jne. No ihan v..u varmasti voi leimata kaikki ja pitäisikin, sillä ne puukotukset saataisiin estettyä.


    • Anonyymi

      Konsultti-lentokone lähetetään hakemaan "turisti-naisia", terroristeja, ja valtakunnan presidentti vastustaa ajatusta sekä suojelupolisiisi sekä ilmavoimatkin vastustavat, sekä sotilastiedustelukin vastustavat ajatusta; on laskeutumiskielto Suomen valtion alueelle voimassa, laskeutukaa viroon tai venäjälle, sitten.

      • Niinpä. Siinä ei näytä paljon viranomaisten ja oikeiden asiantuntijoiden lausunnot painavan pätkääkään kun homopekka ja muutama hullu suvakkiakka alkavat ominpäin laeista, ja kaikesta muustakin, välittämättä omavaltaisesti touhuamaan terroristeja maahan.


    • Anonyymi

      Anna paholaiselle pikkusormi, se vie jo koko käden, oli joku tämä Sirkesalo, oli loululomailemassa tsumanin aikaan ja kuoli sitten sinne tämä esiintyjä.

      Olin katsomass tämän esitystä, oli aika yllättävä uutinen että tuo esiintyjä jota juuri olin katsomassa livenä, kuollut tsunamissa silloin thailandissa, en muista paikkaa enää.

      Hän antoi paholaiselle pikkusormen, paholainen vei koko elämän häneltä, sitten ilmeisestikin.

    • Anonyymi

      Kirjoituksissa nähdään kuinka on oikeustaju löyhä eräillä , terroristeja autettaisiin uhrien sijaan , ettekö seuraa uutisia mitä siellä on mennävuosina tehty viattomille lapsista lähtien , viimeksi eilen tuli kakkoselta ohjelma !

    • Anonyymi

      Mee jonnekin isäm_maallisuus palstoille mieluummin.

    • Anonyymi

      Ne on koulutettuja terroristeja. Mut suomi onkin sellainen maa että tänne kun tulee tapahtuu ihmeparantuminen.

    • Anonyymi

      Lapsia ei voi erottaa äideistään joten ne tulee tänne myös.

    • Anonyymi

      Isis-äideille ja lapsille pitää perustaa oma kalifaatti Helsingin seudulle johon persuilla ei olisi asiaa. Ja kalifaatin alueelle suurmoskeija.

    • Olipa kansalaisuuden myöntämisessä, tapahtunut virhe tai ei, henkilö, jolle on myönnetty Suomen kansalaisuus, nauttii täyttä kansalaisuuta. Kevytkansalaisuutta ei ole.

      Mikäli kansalaisuuden saanut on syyllistynyt rikokseen, tulisi harkita lainsäädäntöä, jolla kansalaisuus voitaisiin perua. Synnynnäisellä Suomen kansalaisella, olipa hän sitten suomalaisperäinen tai maahanmuuttajaperäinen, kansalaisuus on kaikissa oloissa koskematon.

    • Anonyymi

      Höh, vihdoinkin ätmien itku on kuultu ja valtio tuottaa jännästä maasta naisia teille tänne eikä siltikään kelpaa.

      • Jos ihan tarkkoja ollaan niin tässähän on kyse suominaisista jotka on niin hulluja etteivät kelpaa muulle maailmalle, ainoastaan synnytyskoneiksi isikselle käyvät.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe