11 Al-Holin helvetissä palelevaa suomalaista naista eivät hänelle kelpaa, lapset kelpaisivat. Eikös se riitä, että meillä on vaivoinamme Halla-Aho puolueineen kielteisiä kantojaan vatvomassa...
Hallituksen etiketti on, että hallitus toimii yhtenäisenä. Jos tulee hallitusohjelmaan kirjaamaton ongelma, kuuluu se ratkaista siten, että hallitus keskustelee, kuuntelee asiantuntijoita ja lopulta äänestää jos yhteisymmärrykseen ei muutoin päästä. Tämä äänestyksen tulos on sitten hallituksen kanta ja äänestyksessä häviölle jääneet jäsenet myöntyvät enemmistön päätökseen tai ovat vaiti. Räksyttämisen voi sitten jättää oppositiolle. Tätä jos ei Katri opi, niin joutaa vaikka Helsinkiin pykättävän minareetin siivoojaksi.
Katri Kulmuni ei vielä osaa hallituksen etikettiä
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitustyöskentely on taitolaji. Näillä uusilla on vielä opettelemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329