täyttykää Hengellä niin ette lihan himoa täytä ja tässä linklissä vaikuttaa vahva Pyhän Hengen voima, joka vahvistaa uskovaisia. https://www.youtube.com/watch?v=f0UoZcsOBJc
Raamattu sanoo
3
153
Vastaukset
koskee uudesti syntyneitä uskosvia,jota ovat syntyneet ylhäältä.Meissä on kaksi luomusta vanha ja uusi luomus.On taistelus omaa syntisyyttä vastaan,sen voitta vain Jeesuksen veren kauttaa,vanhuskauden vaateet ylllä.
Toisaalta raamattu käskee lisääntymään ja täyttämään maan.
Jos ei lihan himoa tunne, jää tuo kösky täyttämättä miespuolisten osalta kokonaan.
Taas yksi huti uskonharhaisilta."Jos ei lihan himoa tunne, jää tuo kösky täyttämättä miespuolisten osalta kokonaan."
Entäs sitten ensimmäinen "avioliitto". Heti kun Aadami näki naisen, hän jätti isänsä ja äitinsä ja alkoi nylkyttämään kylkiluutaan kaikkien jumalien edessä tuntematta lainkaan häpeää.
22 Herra Jumala teki tästä kylkiluusta naisen ja toi hänet miehen luo.
23Ja mies sanoi:
– Tämä se on! Tämä on
luu minun luustani
ja liha minun lihastani.
Naiseksi häntä sanottakoon:
miehestä hänet on otettu.
24 Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi lihaksi.
25 Ja he olivat molemmat alasti, mies ja hänen vaimonsa, eivätkä he tunteneet häpeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329