M-teologia, H-songilaisuus ja T-laisuus

Anonyymi

Ketkä toivat menestysteologian, torontolaisuuden ja hillsong-uskonnollisuuden Suomeen ja mitä suuntaa
edustavat?
Varmaan em. on hyvä keino vedota nuoriin uskoviin jäsenien haalimiseen.
Pastorit haluavat tuloksia ja viihtymistä seurakunnissaan.

Missä on parannussaarnat ja Jeesus Kristus nimikin on laimennettu puheissa pelkäksi Jeesukseksi.
Samaa ne mormoonit, adventistit ja jehovatkin puhuvat (pelkkä Jeesus).

Paavali tarkoitti aina Jeesuksella Kristusta.
Lue Raamatusta Paavalin kirjeistä jos et usko.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhan tervehdys.

Luterilaiset loivat liberaaliteologian, baptistit branhamilaisuuden ja helluntailaiset menestysteologian. Eräs saarnaaja totesikin hyvin, että eksytys on sellainen joka kuohuttaa astian pohjalla ollut likaa, joka siinä oli alunperinkin, mutta nyt se nousee pintaan kuin kahvikupin sakka.

"Mutta jumalattomat ovat kuin kuohuva meri, joka ei voi tyyntyä ja jonka aallot kuohuttavat muraa ja mutaa. " - Jesaja 57:20

Luterilaisten on itse torjuttava liberaaliteologia, baptistien itsensä branhamilaisuus ja helluntailaisten itsensä menestysteologia, tai tuo kuppinsa sakka pilaa heidät kokonansa.

"Mutta tutkikoon kukin (liikekin) omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on; sillä kunkin on kannettava oma taakkansa." - Galatalaiskirje 6:2-3

Siunauksin, MM.

• Anonyymi

"Halki sumuisten vuorten, kuuman. kostean maan.
        Pitkin tietöntä tietä maili kerrallaan.
        Alla auringon paahteen ja sadepilvien jäi vain punaiseen hiekkaan jäljet renkaiden.
        Ja siellä jossakin maailma on, josta mitään tiennyt en, sinun majasi vaatimaton, jossa vieras maa sai kasvot ihmisen.
        Päiväntasaajan taa maailman mittainen matka on mulla. Leipä kanssani jaa, saisinko veljenä luoksesi tulla?
        Sinne jokainen tuoda palan leipää sai. Yhtä rikkaita kaikki, hetken olimme kai.
        Saimme lahjaksi yhteisen maan, etelän ja pohjoisen.
        Sinun kättäsi koskea saan, päiväntasaajalla ihmissydänten.
        Päiväntasaajan toisella puolen on kolmas maailma. Siellä veli pitää veljestä huolen Luojan lapsina onnellisten."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Halki sumuisten vuorten, kuuman. kostean maan.
        Pitkin tietöntä tietä maili kerrallaan.
        Alla auringon paahteen ja sadepilvien jäi vain punaiseen hiekkaan jäljet renkaiden.
        Ja siellä jossakin maailma on, josta mitään tiennyt en, sinun majasi vaatimaton, jossa vieras maa sai kasvot ihmisen.
        Päiväntasaajan taa maailman mittainen matka on mulla. Leipä kanssani jaa, saisinko veljenä luoksesi tulla?
        Sinne jokainen tuoda palan leipää sai. Yhtä rikkaita kaikki, hetken olimme kai.
        Saimme lahjaksi yhteisen maan, etelän ja pohjoisen.
        Sinun kättäsi koskea saan, päiväntasaajalla ihmissydänten.
        Päiväntasaajan toisella puolen on kolmas maailma. Siellä veli pitää veljestä huolen Luojan lapsina onnellisten."

Milloin alkaa tuomion aika tässä eksytysten ja jumalattomuuden ajassa?

1. Piet. 4:17 Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?

2. Piet. 2:3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.

• Anonyymi

Universumin synty -kirjoituksen, Kaarlo Syvännön ym. oppikäsitys maapallon vaiheista on sama, joka löytyy myös okkultismista, eli että maa olisi tullut autioksi ja tyhjäksi ja Lucifer olisi sitä ensin hallinnut.

Petri Paavola opettaa samoista jakeista ja aiheista toisin "Luominen ja pelastussanoma" -kirjoituksessaan. Hän sanoo, että juutalaiset ovat kääntäneet 1. Moos. 1:1,2 jakeet oikein hepreasta englantiin. Niiden mukaan ei tällaista lucifeerista aikaa ole ollut.

• Anonyymi

On loppujen lopuks yks ja hailee, mikä aika oli ennen maan nyky-luomista.

Tietenkin historiaamme valaisisi kummasti tietoisuus nimenomaan Lucun hallinta-ajasta. Se selittäisi todella paljon, myös syntiinlankeemuksemmekin.

En ota kantaa, kun en syntynyt tuolloin, eli: en tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      61
      6953
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4895
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2732
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      2039
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1888
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1647
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1552
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1399
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1274
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      15
      1216
    Aihe