Sara Sieppi kertoi avoimesti välirikostaan lapsuudenystävien kanssa, mutta pettyi kun asia nousi otsikoihin.
Nyt harmittelee uutisen samaa huomiota:
”Miten menee aina tällein hölmösti?”
Osa 1
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tyo-ja-raha/sara-sieppi-laittoi-valit-poikki-lapsuudenystaviinsa
Osa 2
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4a594ec5-cee8-40bd-8448-e6d294746cc1
Viimeisin sieppopäivitys 560.0 Miten menee aina tällein hölmösti?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minua niin Sieppaa koko tyyppi.
Sieppi - Sieppaa. - Anonyymi
Tämä olisi sopiva aihe seuraavalle Eduskunnan kyselytunnille. Jos juttujen taso laskee samaa tahtia kuin on laskenut, niin Sara Sieppi on mitä sopivin aihe. Voisi vaikka sisäministeriä hiillostaa siitä, että mitä hän aikoo tehdä Sara Siepin ja lapsuudenystävän välien korjaamiseksi?
- Anonyymi
Minä tahdon että kyselytunnilla kysellään Maisa Torpasta, kyllä hänen asiat ovat vähintään yhtä mielenkiintoisia ja tärkeitä kuin tuon Siepin. Lehdessä näin Torpan kuvan, varmasti tärkeä ihminen.
- Anonyymi
V...voisinko antaa haastattelun jonnekin...o-olen joutunut erittäin suuren ihmissuhde-turbulenssin keskelle...vielä ei ole selvää, miten minun käy - update tulossa...heiii!
- Anonyymi
Minulle on kankkunen eikä rahaa sitä parantaa, miksi kukaan ei minua haastattele?!
- Anonyymi
ennen luonnossa lauloi kiejosieppi nyttenmin sarasieppi,
- Anonyymi
Ensin avautuu iltapaskan toimittajalle,
sitten
harmittelee uutisen samaa huomiota.
”Miten menee aina tällein hölmösti?”
Siepon kannattaisi keskittyä vain niiden tyynyjensä
ja pärekoriensa asetteluun noilla eväillä. - Anonyymi
Ei ole sopivaa julkkikselle viettää aikaa rahvaan kanssa.
- Anonyymi
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa.
Toki taustalla on myös se, että entinen puoliso ei halunnut vauvaa hänen kanssaan, vaan ihan toisen maisen kanssa. Kyllä jokainen kipuilisi lehtien palstoilla, jos omalle kohdalle sattuisi. Jokaisesta kuvasta saa kuitenkin sen tonnin. Ei se nyt niin huonosti lopulta mennytkään. - ei edes kynsi katkennut.
- Anonyymi
Siepolla kaksoisleuka kasvanut
- Anonyymi
Saralla on hyvät isot rinnat. MUTTA Sara älä nyt ota enää yhtään kuvia itsestäsi, kodistasi jne. Äläkä oikeasti anna enää yhtään haastattelua lehteen, kun noin pölhöjä puhut. Ja eikä se sun Veitolan haastattelukaan telkussa ihan nappiin sun kannalta mennyt. Eli Saralla on hyvät rinnat, mutta kun se ei nyt oikein auta. Sillä jos ei mitään muuta ole tarjota kuin isot rinnat...
- Anonyymi
Peppuun vois kyllä vähän panostaa. Takareidet ovat täynnä selluliittia ja polvissa löysää lihaa: niillä voisi esittää vaikka nukketeatteria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppuun vois kyllä vähän panostaa. Takareidet ovat täynnä selluliittia ja polvissa löysää lihaa: niillä voisi esittää vaikka nukketeatteria
Onko totta että nämä 'julkkiskaunottaret' käyvät välillä huoraamassa Dubaissa? Saattavat saada tuhansia euroja yhdestä panosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta että nämä 'julkkiskaunottaret' käyvät välillä huoraamassa Dubaissa? Saattavat saada tuhansia euroja yhdestä panosta.
Sieppi uusimmassa instagrampäivityksessä toivottavasti et tukehdu aamupullaan katsoesaani kuntosalikuvaa. Kukaan ei aamulla pullaa syö. Kahvi sämpylät, markkara, tomaattijuustovoileipä, moniviljpuuroa, smoothieta, tyhjäpää kommentointia. Markkinoi kuntosalia, millon mitäkin, menis töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865