Näin se alkoi komeasti uuden sossu pääministeri neidin neitsytmatka ILMASTOKOKOUKSEEN. Ei siinä paljon päästöt ja hiilijalanjäljet kiinnosta, kun on itsestä kyse, mutta annas olla kun se kurja duunari ajaa korvestä kylälle työmaalle 20 vuotta vanhalla diisselillä, niin jopa alkaa otsasuonet sykkimään vierkommarisossuilla ja kova mietäntä että miten tämä rikollinen pakotetaan ostamaan 80 000 euron sähköauto että maailma pelastuu.
Yksityiskoneella Brysseliin
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi pewkele ,oispa mädättäjä pudotettu ilman laskuvarjoa
- Anonyymi
On tosi törkeä temppu jos yksityiskoneella meni Brysseliin !
Reittiliikennekone olisi aivan hyvin saanut kelvata. On siellä myös niitä kalliimpia paikkoja, joissa saa olla rauhassa.
Sen kun muistamme, että vaalit on tulossa ja silloin me äänestäjät päätämme kuka saa jatkaa Eduskunnassa ! - Anonyymi
Pelottaa, että milloin piäminister tulee keräämään meitin autot pihalta.
Laitetaan piiloon ne! - Anonyymi
"Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanelen".
- Anonyymi
-älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä opetan, sanoi entinen raittiussaarnaaja
- Anonyymi
Tuodaankohan ne Al-holin akat sillä samalla koneella Suomeen?
- Anonyymi
Sen tietävät vain anonyymit al-holistit omassa sisäpiirissään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750