Miksei tinder naiset..

Anonyymi

Tässä miettiny miksei naiset tinderissä hae oman tasoisiaan miehiä?

20

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä takia hakisivat? Tinder on naisille karkkikauppa ja naiset voi ottaa parhaat päältä, ellei ihan Quasimodolta näytä. Näin siis ajattelee naiset. Seksiin varmasti saavatkin parempi tasoisia kuin itse ovat, mutta jatkavat niiden miesten tavoittelua parisuhteeseen kun kerta ovat saaneet niiltä seksiäkin ja tästä syystä----> suhteet häilyviä.

    • Anonyymi

      koska naiset ei uskalla myöntää itselleen olevansa yhtä rumia kun miehet.

      • Anonyymi

        Koska naiset on pahoja, väärässä ja syypäitä kaikkeen. Koska miehet on hyviä, oikeassa,, viattomia ja sorrettuja.

        Miehet tietävät että naiset on läpimätiä hirviöitä. Miesten suurin haave on saada olla lähikontaktissa läpimätien hirviöiden kanssa. Miesten suurin murhe on eläminen ilman näitä läpimätiä hirviöitä. Miehet väittävät että naiset ovat epäloogista porukkaa.


    • Sekä Tinderissä että kaikkialla muuallakin sekä naiset että miehet hakevat parasta, mutta joutuvat tyytymään siihen, mitä saa.

      • Anonyymi

        Ei tavallisella miehellä ole varaa vaatia parasta. Hyvä jos tavallinen mies kelpaa tavalliselle naiselle parisuhteeseen. Jos tavallinen 7/10 mies hakisi vain parasta, niin luuletko, että saisi vastakaikua 9/10 naisilta? Ei todellakaan!

        Tavalliset 7/10 naiset vaativat parasta, koska saavat hemmetisti tykkäyksiä ja joillain se on noussut huppuun ihan kunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavallisella miehellä ole varaa vaatia parasta. Hyvä jos tavallinen mies kelpaa tavalliselle naiselle parisuhteeseen. Jos tavallinen 7/10 mies hakisi vain parasta, niin luuletko, että saisi vastakaikua 9/10 naisilta? Ei todellakaan!

        Tavalliset 7/10 naiset vaativat parasta, koska saavat hemmetisti tykkäyksiä ja joillain se on noussut huppuun ihan kunnolla.

        "Ei tavallisella miehellä ole varaa vaatia parasta."

        Pyrkiminen saamaan parasta on tyystin eri asia kuin oikeus saada parasta. Ihminen todellakin saa vain, mitä saa.


      • Anonyymi

        Maailmalla, kuten sinä asian ilmaisit - Tinder on lyhytkestoisen seksiseuran hakemista varten.


    • Anonyymi

      Miksi tyytyä huonoon kun parastakin saa? Tätä on kysytty täällä ennenkin mutta järkevää vastausta ei ole tullut.
      Huolisitko itse mädän omenan jos voisit valita myös priiman? Hullu olisit jos huolisit.

      Seksiin naiset valitsee valioyksilöt, parisuhteeseen on toiset kriteerit mutta niitäkään te ette täytä. Pitää löytyä sitä sydämen sivistystä sekä taitoa terveisiin tasavertoisiin ihmissuhteisiin. Kukaan tervepäinen nainen ei ota mitä tahansa luuseria ja alkoholistia naisvihaajaa.

      • Anonyymi

        "Huolisitko itse mädän omenan jos voisit valita myös priiman?"

        Eli ulkonäön perusteella sanot, että kaikki tavallisen näköiset miehet on mätiä vaikket ole edes tutustunut heihin? Komeat miehet on mielestäsi priimoja. Priimat omenat (komeat hyväksikäyttäjä panoalfat) paljastuu usein sisältä mädiksi. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää:D

        Käytän sun ajatusmaailmaa, niin mädät omenat (tavalliset naiset) luulevat olevansa priimoja vaikka ovat läpimätiä, kuten tavallset miehet ja etsivät priimoja omenoita, jotka kuitenkin paljastuvat lyhyen yhdessäolon jälkeen sisältä mädiksi omenoiksi.


      • Anonyymi

        Nainen on ristiriitainen miehen mielestä kun taas naisen mielestä hän on hyvin järkevä ja harkiten ja loogisia päätöksiä tekevä. Tässäkin miehet näkevät naisen läpi kun nainen taas vähät välittää miehen mielipiteestä. Myöntää olevansa ei järkevä mutta samalla tuntee olevansa järkevä.
        Hakee priimaa ja valitsee mädän. Odottaa mädältä sivistystä mutta kieltää kaiken. Näkee miehet pahoina mutta uskoo priimaan.
        Miten tuosta sekasotkusta voi syntyä mitään. Kyllä siitä sotkusta voi syntyä yksinhuoltaja.
        Pystyykö nainen oppimaan historiasta? Pystyy hän valitsee enemmän priimaa ja näkee muut enstistäkin pahempina. Näin hän saavuttaa kliimaksin joka päättyy isättömiin lapsiin.


    • Anonyymi

      ""Huolisitko itse mädän omenan jos voisit valita myös priiman?"

      Tässä nähdään taas yhden naisen logiikka eli komeat miehet on hänen mielestään priimoja ja tavalliset miehet mätiä. Tinderissä tavalliset naiset tavoittelee komeita eli priimoja miehiä, koska se on mahdollista kun komeat miehet laskee rimaa seksin toivossa ja sitten he vielä kuvittelevat, että komea mies haluaa heidän kanssaan parisuhteeseen. Tavalliset miehet on hänen mielestään mätiä, entäs tavalliset naiset?

      Eikö priima eli komea mies ole sisältä mätä kun käyttää tavallista naista vain panopuuna?

    • Anonyymi

      Asuin joskus usassa 3 vuotta ja siellä en juuri pakkeja saanut vaan treffeille pääsi aika helposti, paitsi jos nainen oli varattu. Se kertoo siitä että miten eri maissa suhtautuu miehiin ja miten kasvatus kulttuuri on erilainen. Usassa naiset on pääasiassa mukavia ja sosiaalisia kun suomessa naiset on tylyjä ja ei oikeastaan ystävällisiä. Ei naisia täällä ole kasvatettu olemaan avoin vaan aivan päinvastoin. Suomessa olen 20 vuoden aikana käynyt 5 kertaa treffeillä. Usassa kävin 50 kertaa 3 vuoden aikana. Ulkonäkö on suomessa naisille tärkeintä, vähänkin tavis niin olet huonoa seuraa.

      • Anonyymi

        Totta. Vähänkin tavis mies, niin olet huonoa seuraa ja se mikä ihmetyttää: tätä mieltä on tavis nainen:D

        Suomalaiset naiset ei osaa käyttäytyä. Ollaan niin olevinaan. Miehessä kiinnostaa raha ja ulkonäkö. Pitkä lista vaatimuksia, jotka miehen tulee täyttää, eikä nainen täytä niistä vaatimuksista puoliakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Vähänkin tavis mies, niin olet huonoa seuraa ja se mikä ihmetyttää: tätä mieltä on tavis nainen:D

        Suomalaiset naiset ei osaa käyttäytyä. Ollaan niin olevinaan. Miehessä kiinnostaa raha ja ulkonäkö. Pitkä lista vaatimuksia, jotka miehen tulee täyttää, eikä nainen täytä niistä vaatimuksista puoliakaan.

        Juuri se, siksi pysyä naisista erossa. Ottakoot sit mustan alfan jännämiehen. Nehän on nii helvetin kovia tekee töitä ja on iso penis kun musta mies on jännä ja komea saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Vähänkin tavis mies, niin olet huonoa seuraa ja se mikä ihmetyttää: tätä mieltä on tavis nainen:D

        Suomalaiset naiset ei osaa käyttäytyä. Ollaan niin olevinaan. Miehessä kiinnostaa raha ja ulkonäkö. Pitkä lista vaatimuksia, jotka miehen tulee täyttää, eikä nainen täytä niistä vaatimuksista puoliakaan.

        Joo juuri niin. Joku insinööri 4 tonnin kk tulot. Hieno mersu. Tosi tatuoitu mies. En ikinä pysty oleen semmonen mies. Minkäs teet kun aina saa runkata ja haaveilee joka pvä naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo juuri niin. Joku insinööri 4 tonnin kk tulot. Hieno mersu. Tosi tatuoitu mies. En ikinä pysty oleen semmonen mies. Minkäs teet kun aina saa runkata ja haaveilee joka pvä naisesta.

        Kaipaisin vain ihan tavallista naista joka kiinnostuis tavallisesta kunnon miehestäja haluais viettää aikaa. Muttakun naisille pitkä lista kriteerejä ja pitäs olla vielä tod komea ja uramies.


    • Anonyymi

      Mullakin vaatimukset en ota sitä pahinta ja lihavaa rumaa naista, koska olen pitkä ja komea

    • Anonyymi

      Tämä tasoajattelu on kummallista. Jos tiedän mitä haluan niin miksi ottaisin jotain muuta?

      • Anonyymi

        Niin no ois kiva tietää voiko alempitasoinen nainen saada tasokkaamman miehen. Seksiin saa kyllä, sen tiedän, mutta saako parisuhteeseen?

        Vähän sellainen tunne, että alempitasoiset naiset ei saa tasokkaampaa miestä parisuhteeseen, mutta koska saavat tasokkaamman miehen seksiin, niin sitä tavoitellaan myös parisuhteeseen.

        Parisuhteeseen tasokkaampaa miestä ei kuitenkaan saada ja tästä syystä tavallisten naisten suhteet ovat häilyviä.


    • Anonyymi

      Tinderissä vain suurin osa missejä ja heille ei kelpaa mikään. Kaikki kaunottaria ura naisia. Ja kaikkee. Siis tyhmä ja rahaton mies ei koskaa ikinä voi löytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe