Tämän Al-Hol asian kanssakin ovat täysin pihalla. koska 50 vuotta totuttiin siihen että ohjeet haettiin Tehtaankadulta Neuvostoliiton lähetystön KGB upseereilta.
Kuten Viktor Vladimirovilta.
Suomen poliitikot ei osaa päättää mistään
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Satelliittivaltion ongelma.
- Anonyymi
Jos on vaikea tehdä päätös niin sitten voi katsoa vaikka naapurimaihin ja vedota yhteispohjoismaalaiseen linjaan ja turvallisuuteen. Ongelma on se, että hallitukseen otettiin vihreät.
- Anonyymi
Vaikee tehdä tai sanoa enää mitään kun oppositio puukotaa heti selkään. Vai o nko se siten kin oma t koirat puree nilkkaan
Marin marisee
- Anonyymi
Keskustapuolue tuntuu kaipaavan niitä entisiä hyviä aikoja. Kun Väyrynen ja Vladimirov Suomen asioita järjesteli.
- Anonyymi
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/08/28/kgbn-murhapomo-viktor-vladimirov-oli-suomen-paattajien-saunakaveri
Ministerineuvos ja KGB:n salamurhaosaston päällikkö Viktor Vladimirov oli keskeinen taustavaikuttaja Suomen ja Neuvostoliiton suhteissa kylmän sodan kaudella.- Anonyymi
Se oli niin helppoa. Käytiin Tehtaankadulla hakemassa Vladimirovilta ohjeet mitä tehdä.
- Anonyymi
Sanna Marin syntyi kolme vuotta sen jälkeen, kun suomettumisen isä aurinkoinen eli Urho Kaleva Kekkonen oli pahasti dementoituneena viimein luopunut vallasta. Neuvostoliitto ehti kaatua, ennen kuin Marin aloitti peruskoulun. Eli ei tällä hallituksella ole Suomettumisen perinnettä. Li Andersson ja Maria Ohisalo ovat samaa ikäluokkaa.
Hallituksen suurin ongelma on kokematon ja taktisesti taitamaton Katri Kulmuni. Ymmärrettävästi Kulmunilla on hätä kun Keskustan kannatus valuu alle 10%iin mutta hänen pitäisi ymmärtää, että jos hän ei itse mokaa hallitusyhteistyötä, niin seuraaviin vaaleihin on aikaa yli 3 vuotta eikä hän saa puolueelleen minkäänlaista uskottavutta menemällä mukaan paisuttelemaan joka kohua.
Nyt pitäisi keskittyä olennaiseen eikä johonkin yksittäiseen valtionyhtiöön tai kymmeneen äitiin Syyriassa. Esimerkiksi Soten aikaansaanti olisi koko Suomelle tärkä asia vuosikymmeniksi, kun Postin pakettilajittelijat tai al Holin äidit ovat vuonna 2025 totaalisen unohtuneita yksityiskohtia, jotka eivät vaikuta kenenkään elämään.- Anonyymi
Mutta ei uusi toimintakulttuuri hetkessä synny. Muissa Pohjoismaissa ei ollut tällaista Vladimirovia ja toimittiin itsenäisemmin.
Toimintakulttuuri kehittyi.
- Anonyymi
Kokemus puuttuu näin tärkeään tehtävään. Tulevat jatkossa olemaan taustavoimien ohjattavissa.
- Anonyymi
Pitäisiköhän kysyä Gretalta, jos osaisi neuvoa?
- Anonyymi
Ihmettelen että aiemmin kaikki terrorismiin liittyvä, oli suurimpia mahdollisia rikoksia yhteiskunnassa.Terroristinen suunnittelu, osallistuminen terroristiseen toimintaan
on ollut kovimmin rangaistavia tekoja.
Onko lakipykälät nyt muuttuneet, kun ollaan ottamassa takaisin Suomeen nämä terroristi naiset? On asunnot, terveydenhuolto ym kaikki valmiina. Ei ajatella Suomen kansalaisten turvallisuutta, nämä naiset tulee olemaan uhka Suomelle!!!!
Tämä kaikki näyttää ulospäin että, voi tehdä jatkossakin terroristi tekoja!!! - Anonyymi
50 vuoteen ei ollut vapautta päättää itse ja Neuvostoliiton romahduksesta vielä liian vähän aikaa kulunut.
Kulttuurin muutokset vie paljon aikaa. - Anonyymi
Lopputulos on tämä kun kansa paskoo housuunsa heti kun joku mainitsee sanan rasisti. Terve järki katoaa samoin tein päästä. Katsokaa nyt tuota hallitusta ja olkaa "ylpeitä".
- Anonyymi
Neuvostoliiton aikana pidettiin selvänä että Neuvostoliitto päättää Suomen ulkopoliitikasta.
Ulkopolitiikka tämä Al Hol asiakin on mutta nyt päätös pitäisi tehdä itse.
Ei ole pitkää kulttuuria tehdä päätöksiä itse kuten muilla Pohjoismailla - Anonyymi
Pekka Haavistohan on ulkoministeri.
- Anonyymi
Ulkoministeriön johdolla ja muun hallituksen hiljaisella hyväksynnällä piti kaikki tuoda viikolla 50 Suomeen. Nyt kun operaatiosta jäätiin kiinni pääministerikään ei halua enää vastata kysymyksiin.
- Anonyymi
Naisten ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2472633Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka132171Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3241888- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois871554Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016