Miettikää paketti kotimaahan maksoi postissa -

Anonyymi

- eilen ( 12.12.) lähetettynä siis postikonttorissa, missä ei todellakaan ollut minkäänlaista (joulu-) ruuhkaa tms. ja on ihan varsinainen konttori Vallilassa H:ki.

Noin 2 kg paketin lähettäminen maksoi noin 24 euroa!
Kun sen itselähetys "laatikko-leikillä" olisi työntekijän mukaan ollut noin 11 euron paikkeilla!
Ja niinkin olisi voinut tehdä olisi ostanut tältä "palvelijalta" jonkun koodin ( eli maksun) jolla olisi itse saanut leikkiä postin-laatikko leikkiä - ihan samassa paikassa!!!

En ole perehtynyt laatikkolähetyksiin tms. - mutta taitaa olla viimeisempiä kertoja kun postin kautta pakettia jos mitään muutakaan lähetän!?

Totesin työntekijälle että paketin sisältö oli arvoltaan suunnilleen samaa luokkaan mitä itse lähettäminen maksaa!

Itse pakkauslaatikon 2, 50 e noudin toisesta paikasta aikaisemmin ns. asiamiespostista Arabian tehtaan kappatiloista asiamies-postista jossa oli enemmän ruuhkaa, n. 4-5 henkilöä asioimassa kortteineen 11.12. viimeisenä "tarjous-lähetyksineen"!
Toimipaikassa ( yksityisen hoidossa siis) oli kiinlainen myyjä ( mikä liekin) ja lähes kielitaidoton nainen jonka kanssa ei meinannut yksinkertainen asia eli laatikon ja parin merkin ostaminen onnistua, josta jo vähän tuskaannuin, jonka kuuli ja havaitsi paikan "johtaja" joka vaivoin sai pidettyä kiihtymyksensä kurissa minuun nähden, kun kehoitin asiakaspalvelijaa hakeutumaan kielikursseille jos palvelu ja ymmärrys onnistuisi sen jälkeen paremmin!?
No "ytittäjä" tms. asiamies sai hyvin hillittyä itsensä - jos minä en sitä tehnyt tilanteessa joka ei ollut vaikea!?
Totesin lähetykseni vien muualle - johon hän vaan toisteli "kiitos kiitis kiitos"....!
No ko. paikka on siitä epämukava että ns. viralliset postit yms. lähetykset tulee sen kautta noudettavaksi! Joka ei ole näin ollen ihan paras kannaltani, jos aikaisemminkaan! Saman tyyppinen henkilö piti ko. postia aikaisemminkin ilmeisen huono valinta Postin asiamieheksi!?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi lähetit? Olisit lähettänyt rahat tilisiirtona parin tonnin tietsikallasi. Äskettäin oli juttua, että Kiinan valtio tukee lähetyksiä tolkuttomasti. Täällä kuvitellaan, että muualla osataan kuljettaa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Hmm... Jaa miksi lähetin?
        Nyt ei ole rahasta sinänsä (lahjana) vaan materiaali-lahjasta kysymys. Lähetys maksoi minkä maksoi ja huomaan lisäkuluja aiheuttikin ns. "perille vienti", toki - muuten itse noudettuna jostain se olisi ollutkin halvempaa!

Tarkastin kuitista paketin matkaa... "posti.fi" - ja se oli jo aamupäivällä saapunut vastaanottajalle eli aika nopeaa kun jopa alle 24h.n paketti meni perille!

Hyvä näin kokemus tämäkin! 😋🤘

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe