Joulu on perheen parasta aikaa!

Anonyymi

Voi rauhoittua perheen pariin ja tehdä yhdessä mukavia asioita. Kerran vuodessa tuntea suunatonta iloa ja rakkautta, jota voi jakaa läheisilleen. Maailman tärkeimmille ihmisille, omalle kullalle ja rakkaimmille lapsille! Kiitän elämää ihmisistä ympärilläni ja joulun aikaan kiitän heitä!

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille palstalaisille! Olkaahan kiltisti.

5

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin totta. Ihmiset muuttuvat, lapset kasvavat, aikuistuvat. Joulu on mahtavaa aikaa viettää se yhdessä, jos vain suinkin mahdollista.

      Ehkä joku yksinäinen voisi kutsua toisen yksinäisen joulupuurolle ja kuuntelemaan joululauluja.
      Ehkä voisi kutsua naapurin yksinäisen kotiinsa joulukahville.
      Ehkä voisi osallistua yhteison jouluaterian valmisteluun ja tarjoiluun.

      On eri tapoja osallistua joulumielen jakamiseen. Kaikilla kun ei ole perhettä joiden seurassa viettää joulua.

    • Anonyymi

      Aika hassusti sanottu;
      -kerran vuodessa voi tuntea- suunnatonta iloa ja rakkautta jota voi jakaa läheisilleen.

      Todella köyhää on jos vain -kerran vuodessa osoittaa rakkauttaan- läheisilleen ja tekee heidän kanssaan yhdessä mukavia asioita.

      Itse tunnen ja näytän päivittäin läheisilleni sen kuinka paljon heistä välitän ja kuinka rakkaita he ovat minulle. Samoin tunnen iloa aivan tästä normaalista arkielämästä, minulla ja läheisilläni on kaikki erittäin hyvin. Sen voin sanoa niin arkena kuin pyhänäkin.
      Me teemme paljon yhdessä asioita ja nautimme yhdessä tekemisestä. Ei siihen joulua tarvita.

      • Anonyymi

        Sama juttu ,oli sitte joulu tai juhannus , olemme ateisteja nämä kirkkopyhät ei paljoakaan meille merkitse, mutta kaikesta huolimatta perheemme on läheisiä ja kokoonnumme useasti yhteen hyvän ruoan ja yhdessäolon merkeissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu ,oli sitte joulu tai juhannus , olemme ateisteja nämä kirkkopyhät ei paljoakaan meille merkitse, mutta kaikesta huolimatta perheemme on läheisiä ja kokoonnumme useasti yhteen hyvän ruoan ja yhdessäolon merkeissä.

        Joulua ja juhannusta on vietetty vuosituhansia. Uskontoja tulee ja menee, mutta ne ovat vuoden pimein ja valoisin aika. Ne pysyvät.


    • Anonyymi

      joulu ja uskontoja on ollut aina mutta näitä muotivirtauksia myös, nykyään kaikki pitää ajatella järjellä kun uskoa ei ole enää tulitikkuunkaan epäillä pitää kaikkee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe