Pitihän se kokeilla Academic Singlesiäkin

Anonyymi

Minulla on oikein kuvan kanssa ilmoitus match comissa, jossa etsin koulutettua (alempi korkeakoulututkinto, yliopsto) miestä. Kun itsekin olen koulutettu, niin haluaisin myös miehen, jonka kirjakinsivistys olisi tuota tasoa. Joo, joo, tiedän, että olen rajoittunut ja nirso tuolla toiveella, mutta nnin se vaan on ja toivoa saa. Täällä susirajalla sellaisia akateemisia vapaita miehiä ei vaan ole, kaikki Kehä 3:n sisäpuolella. He eivät halua mitään etäsuhteita, kun siellä on kyllä naisissa valinnanvaraa
Pari päivää sitten näin mainoksen netissä nimeltään Academic Singles ja menin innoissani täyttämään rekisteröimislomaketta. Mutta pahus! Sieltä alkoi tulla ilmoituksia/kiinnostusta/ehdotuksia ruumiillisen työn tekijöiltä. Eli deittisivun nimi oli TODELLA HARHAANJOHTAVA. Suutuin siitä niin, että laitoin iäkseni sitten mummoiäin yli 70 v, pituudeksi alle 140 cm ja rastin 'ei hiuksia', joista huolimatta viestien tulo jatkui:))
Toivon löytäväni itselleni kumppanin joskus, ja luulen että netti on se paikka kunhan kohdalle osuu.

7

3435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin pääkaupunkiseudun läheisyydessä, mutta kuitenkin "landella" asuvana on saman tyylinen kokemus; Helsinki dominoi sinkuilla, varsinkin naisten määrässä. Sitten kun näin miehenä yrittää etsiä vaikka kielitaitoista, koulutetumpaa naista, niin eihän niitä löydy sinkkuina kuin kaupungeista.

• Anonyymi

"Helsinki dominoi sinkuilla, varsinkin naisten määrässä."

Kullikarusellissa pyörivät.

• Kyse on vaan pillun markkina arvosta. Yliarvostettua koska miehet alistuvat feminismin kuvioihin.

• Anonyymi

Ei Helsingissä ole akateemisia miehiä sinkkuina. Täällähän on ylitarjontaa (yli)koulutetuista sinkkunaisista.

• Anonyymi

Sähköpostiin tuli pyytämättä ja yllättäen Academic singles -mainos. Ei tullut mieleenkään kokeilla tätä(kään) sivustoa, koska vähäiset kokemukseni ovat olleet kahdet treffit ja kahdet ns. pakit.

Susirajan takana ei taida löytyä seuraa akateemisesti koulutetulle, mutta muuten pöljälle miehelle. Onko pääkaupunkiseudulla asiat toisin?

• Anonyymi

Pääkaupunkiseudulla asiat on huonommin. Naiset yrittää peittää ylipainon kun eivät laita sellaisia kuvia. Menevät kuitenkin treffeille ylipainoisina ja sitten ovat kuvissa meikkien takana ja ilman meikkiä ihan eri näköisiä. Naiset ottaa itsestään niin hyviä kuvia kun vaan voivat, miehet taas ei ja miesten kuvat vastaa enemmän sitä miltä he näyttävät livenä.

Tuon takia naiset saavat tykkäyksiä niiltä komeilta miehiltä, eikä tavallinen, samantasoinen mies enää kelpaakkaan kun tykkäyksiä on saatu komeilta, tasokkaammilta miehiltä. Miehet myös laskevat rimaa, että saisivat seksiä edes joltain. Noh, kun naiset ovat saaneet seksiä komeilta, niin he jatkavat näiden komeiden miesten tavoittelua parisuhteeseen.. On pitkä lista vaatimuksia mitä miehen tulee täyttää. Itse eivät täytä puoliakaan niistä vaatimuksista. Jos vaatii noin, niin pitäis olla miehelle jotain muutakin annettavaa kuin se kuuluisa.

Kun on huppuun noussut, niin on huppuun noussut..

• Anonyymi

Sama juttu- menin lankaan.

Miksi nimi on Academic singles

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6526
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4281
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1139
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1074
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe