Miksi mun elämä piti pilata?

Anonyymi

Ensiksi synnyn perheeseen jossa riidellään joka viikko, isä juo joka ilta olutta, mulla ei oo mitään rajoja. 11v murrosikään tullessa elämäni lähtee lapasesta, alan meikkaamaan, pukeutumaan seksikkäästi, seurustelen useiden poikien kanssa. Lapsena sana 'moraali' merkitsi mulle ärsyttävää nipottamista ja puhuin myös muista seläntakana pahaa, olin epäluotettava ystävä. Ylä-asteelle mennessä mulla oli h.oron maine ja olen joutunut kokemaan henkistä sekä fyysistä väkivaltaa esim niin että kun mua lyötiin niin muut nauroi ja taputti ympärillä. Pelkäsin tuolloin niin paljon että tärisin sisäänpäin ja tunsin myös häpeää. Sitten pettää stressin seurauksena monin tavoin terveys ja stressi johtuu kiusaamisesta.

7-luokan aikana tajusin jo miten mun ois pitänyt toisin ja siitä lähtien olen parantanut käytöstäni ja 16v eteenpäin käyttäytynyt hyvin, nyt olen 24v. Silti kiusaaminen ei loppunut vaikka olin muuttanut tyyliäni ja käyttäytymistäni paremmaksi ja olen monta kertaa miettinyt että miksi mun täytyy olla ihmisenä sellainen nolo joka oppii vaan mokaamisen kautta, miksi mun täytyy mokata paljon elämässäni, miksei mulla äly riitä ajattelemaan ensin niin kuin suurimmalla osaa muista ikäisistäni riitti ja siksi he vältti nämä ongelmat joihin minä olen joutunut... Olenko oikeasti tosi paha ihminen ja siksi elämäni on täynnä kärsimystä? pakkohan mun on olla tosi paha ei mulla muuten olisi niin paljon vihaajia... mutta samaan aikaan mietin että tunteeko paha ihminen esim empatiaa cp-vammaista kohtaan ja pystyy olemaan sellaisen henkilön ystävä, minä nimittäin en enää syrji ketään sairauden tai vamman takia. Kipu kasvattaa ja opettaa.

Mietin monta kertaa myös että olisiko tämä mun henkinen kasvu voinut tapahtua ilman terveyden menettämistä, oliko mua pakko kiusata niin paljon että menetin terveyden. Mulla oli syntyessäni hyvät lähtökohdat tähän maailmaan silleen, että synnyin terveenä 10 pisteen tyttönä, sen jälkeen olen kussut kaiken. Nykyään olen sairas, ruma, köyhä, ei ole ystäviä, ei miestä, neitsyt edelleen, ei ammattia, minusta ei tule ikinä nuorta äitiä joka oli yks suurimmista unelmistani ja kiusaajat ovat saaneet nuorena lapsia. Minua on rääkätty jokaiseen suuntaan ja jos minut nyt toimeentulotuella eläessä hakattaisiin ja raiskattaisiin niin mun pitäisi syödä kärsimyskorvaukset ja isäni on voittanut lotossa päälle miljoonan, se oli kanssa jälleen yks isku vasten kasvoja ja sai minut tuntemaan että isäni sai palkkion siitä että antoi mulle tasapainottoman lapsuuden! En näe enää ulospääsyä.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oon 22 jamul o alkamastoivaihe ku olit 11
      kuonollulii tylsäelämä niisiks

• Vieläkö kaipaat keskustelua omaan elämäntilanteeseen liittyen?

• Anonyymi

Miten voi 11vuotiaana pukeutua seksikkäädti. Sillonha ollaa ku jotai k raudan lautoja

• Anonyymi

olet syntynyt suomeen ja nyt tunnet suomalaiset.

kannattaa vältellä suomalaisia, neuvoksi vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6206
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5141
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      68
      4273
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3621
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3178
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2499
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      0
      1750
    Aihe