Millä perusteella adventismi sitten ei olisi liiketoimintaa?
Onko SDA toiminta liiketoimintaa?
27
52
Vastaukset
- Anonyymi
Adventistipastorit ovat myös tulosvastuullisia.
Washington Adventist University:
"Liiketoimintaohjelmat tarjoavat tärkeimmillä aloilla liiketoiminnan, johtamisen, kirjanpidon, rahoituksen, markkinoinnin, juridiset kysymykset ja suunnittelun bisnestoimintaa varten.Opiskelijat voivat myös halutessaan hankkia erikoistunutta tietoa valitsemalla painopistealueen yrittäjyydestä, rahoituksesta, kansainvälisestä liiketoiminnasta, johtamisesta tai markkinoinnista. Ohjelmia tarjotaan kahdella tasolla - perustutkinto (BS) ja jatko-opiskelija (MBA ja ma, julkinen hallinto)."- Anonyymi
Miten Raamatulla perustellaan bisnestoiminta?
Laitetaan Raamatun profetia
"kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Raamatulla perustellaan bisnestoiminta?
Laitetaan Raamatun profetia
"kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi."Adventistien jeesus halusi sapatin ympärille monenlaista toimintaa ja rahaliikennettä.
- Anonyymi
Taas tuo pastorien tulosvastuullisuus. Ilmeisesti joku pitää sanaa tulosvastuullisuus hienona ja arvelee sen tekevän kirjoittajankin hienoksi.
Mutta mitä tämä Washington Adventist University sitten on? Onko se jotenkin yllätys, että siellä voi opiskella taloustiedettä?`
Jos se yhtään lohduttaa, voin kertoa, että adventtikirkolla on 119 yliopistoa tai korkeakoulua, joista useimmissa taloustiede on yksi opetusalueista. Suuri osa taloustieteen opiskelijoista tulee adventtikirkon ulkopuolelta ja hyvin harvat pastoreista ovat koskaan ottaneet ensimmäistäkään taloustieteen kurssia.
- Anonyymi
Sinulla on käytössäsi kaksi käsitettä: SDA eli Seitsemänen päivän Adventtikirkko ja adventismi. Ymmärrätkö näidenneron. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa.
Kumpikaan ei ole liiketoimintaa. Adventismissa ei ole sitä lainkaan mutta SDA:ssa jonkin verran, koska kirkolla on toimivia liikeyrityksiä ympäri maailman. Esim Australiassa sijitseva Sanitarium Health and Wellbeing Company, jonka liikevaihto on noin 300 miljoonaa aussidollaria, ja kaikki firman tulot menevät verottomana Australian Adventtikirkon omistukseen. Miksi kysyt? Haluatko päästä mukaan kirkon liiketoimintaan?- Anonyymi
Mikä ero on Seitsemännen Päivän Adventtikirkolla ja Adventtikirkolla?
Adventisti = seitsemännen päivän adventisti.
Jäljet johtavat sylttytehtaalle....
Tyhmempikin huomaa ; ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmempikin huomaa ; )Mikä henki adventismissa vaikuttaa.........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmempikin huomaa ; )Aivan sama, sillä kumpaakaan ei ole olemassa. Nuo ovat sinun väännöksiäsi.
Suomessa ei käytetä SDA nimitystä virallisesti. On vain Suomen Adventtikirkko. Muualla maailmassa käytetään nimitystä Seventh Day Adventist Church. Sitäpaitsi, SDA on oikein käännettunä Seitsemännen päivän adventistikirkko.
Adventisti Suomessa on Suomen adventtikirkon jäsen.
Adventismi taas tarkoittaa kulttuuuria ja sen ilmenemistä adventistien keskuudessa. Kulttuuri ei ole sama asia kuin itse kirkko. Kulttuuri muodostuu monista asioista ja ilmiöistä, joita itse kirkko ei edusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama, sillä kumpaakaan ei ole olemassa. Nuo ovat sinun väännöksiäsi.
Suomessa ei käytetä SDA nimitystä virallisesti. On vain Suomen Adventtikirkko. Muualla maailmassa käytetään nimitystä Seventh Day Adventist Church. Sitäpaitsi, SDA on oikein käännettunä Seitsemännen päivän adventistikirkko.
Adventisti Suomessa on Suomen adventtikirkon jäsen.
Adventismi taas tarkoittaa kulttuuuria ja sen ilmenemistä adventistien keskuudessa. Kulttuuri ei ole sama asia kuin itse kirkko. Kulttuuri muodostuu monista asioista ja ilmiöistä, joita itse kirkko ei edusta."SDA on oikein käännettunä Seitsemännen päivän adventistikirkko."
Ei muuten ole.
Se on "Seitsemännen päivän adventistien kirkko" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä henki adventismissa vaikuttaa.........
Jumalan Henki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"SDA on oikein käännettunä Seitsemännen päivän adventistikirkko."
Ei muuten ole.
Se on "Seitsemännen päivän adventistien kirkko"Näin sanoo ihminen, joka ei osaa englantia. Eikä suomenkieltäkään. Alkuperäisessä tekstissä ei käytetä genetiivimuotoa eikä sitä siksi kuulu lisätä suomennokseenkaan. Jos kyse olisi adventistien kirkosta, pitäisi alkutekstissä lukea Adventist's Church.
Kannattaisiko ensin opiskella vähän kieliä, ennen kuin tupeaa sössimään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sanoo ihminen, joka ei osaa englantia. Eikä suomenkieltäkään. Alkuperäisessä tekstissä ei käytetä genetiivimuotoa eikä sitä siksi kuulu lisätä suomennokseenkaan. Jos kyse olisi adventistien kirkosta, pitäisi alkutekstissä lukea Adventist's Church.
Kannattaisiko ensin opiskella vähän kieliä, ennen kuin tupeaa sössimään.Paitsi että se käännetään suomeksi genetiivillä, koska kyse on kirkkokunnasta eikä yksittäisestä ihmisestä. Opettele itse suomen kieli!
nimimerkillä KÄÄNTÄJÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että se käännetään suomeksi genetiivillä, koska kyse on kirkkokunnasta eikä yksittäisestä ihmisestä. Opettele itse suomen kieli!
nimimerkillä KÄÄNTÄJÄ.Ja höpöhöpö!!
- Anonyymi
"Suomen adventtikirkko" oli aikaisemmin nimeltään "Seitsemännen päivän adventistiyhdyskunta". Seitsemäs päivä nimi pudotettin pois siitä syystä, että se loi liian suuren leiman siitä, että adventtikirkko korostaa jonkun määrätyn päivän pitämistä lepopäivänä ja haluttiin sillä keinoin luoda anonyymimpi kuva itse lahkosta.
- Anonyymi
Adventistit häpeävät olemassaoloaan 7. päivän adventisteina.
Ovatko he vain nimiadventisteja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventistit häpeävät olemassaoloaan 7. päivän adventisteina.
Ovatko he vain nimiadventisteja?Karta adventismia ja jehovan todistajien oppeja se on viisautta Pyhässä Hengessä.
- Anonyymi
Nuo ovat omia kuvitelmiasi.
- Anonyymi
Millä perusteella aloituksen tekijä ei olisi valehtelija?
Ihan sama logiikka. - Anonyymi
Matt.25:27 Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Luuk.19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen? 5Moos.23:19-20 Älä pane veljeäsi maksamaan korkoa rahasta tai elintarpeista tai muusta, mitä korkoa vastaan lainataan. Muukalaisen saat panna korkoa maksamaan, mutta et veljeäsi, että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua kaikesta, mihin ryhdyt, siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.
- Anonyymi
"Seitsemännen päivän adventistiyhdyskunta".
Tuo "yhdyskunta" sopii vallan mainiosti lahkon nimeksi.
Mehiläistenkin yhdyskunnassa "talkoo-orjat" elättävät loisia kuolemaansa asti.
Lahkoissa lahkon-orjat elättävät lahkon valtaapitäviä loisia viimeiseen hengenvetoon asti ja vielä sen jälkeenkin, kun reppanalta on viety lahkon toimesta talot ja koko omaisuus.- Anonyymi
Toivottavasti adventtikirkko vie sinulta viimeisenkin sentin, niin loppuu tuo typerä suunsoitto.
- Anonyymi
Onko SDA toiminta liiketoimintaa?
On ja vielä likaista sellaista.- Anonyymi
Tuo on paskapuhetta ja tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on paskapuhetta ja tiedät sen itsekin.
Totuus kirpaisee sinua ja lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus kirpaisee sinua ja lujaa.
Totuus ehkä, mutta ei sinun paskapuheesi.
- Anonyymi
Adventistien ylopistoissa ei opiskella fysiikkaa. Sehän olisi itse saatanan perkeleestä.
Pyhä henki viilettää luentosalien hämärässä. Rukouksien ryskytys kantautuu taivaaseen. Liiketoimille vaaditaan menestystä. Viis siitä, mistä rahaa tulee. Kunhan tulee, raha ei haise.
Mummo, kuopaise vielä syvemmältä kukkaron pohjalta. Kyllä sieltä joku sentti löytyy. Olet maksanut koko ikäsi kymmenyksiä, uhrilahjoja. Olet könynnyt ja kontannut Sympatia-keräykset tautisena. Saatat selvitä Tutkivasta tuomiosta hieman lyhyemmällä kakulla, jos pistät arkkurahasikin peliin. Eivät läheisesi sinua maan pinnalle jätä, kyllä sinulle selän mitta monttua löytyy. Jahve iloista antajaa rakastaa. Aamen. - Anonyymi
Todellakin on ainakin täällä Yhdysvalloissa. Tosin en itse osallistu siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770