https://www.kansalainen.fi/europarlamentaarikko-hakkarainen-espanjaksi-panamassa-kansainvaliseen-yhteistyohon-ei-tarvita-yhteista-valtiota/
Perussuomalaisten aktiivinen europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen edustaa ahkerasti virassaan Suomea ja pitää siten erinomaisesti Suomi-kuvaa esillä Maailmalla.
TEUVO HAKKARAINEN PUHUI PANAMASSA ESPANJAKSI.
15
1216
Vastaukset
- Anonyymi
Hakkarainen on maalattu typeräksi pelleksi valtamediamme ja PS:n vastustajien toimesta. Kuitenkin hän on järkimies, kuten tuokin uutinen todistaa!
- Anonyymi
No Enpähän tiijä itse on sanonut että opettelloo vasta Savon kielen alkeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Enpähän tiijä itse on sanonut että opettelloo vasta Savon kielen alkeita
Hakkarainen puhui hienosti espanjaa!
Mutta sinähän osaat jopa NELJÄÄ kieltä: suomea ja savvoo, hiljaa ja kovvoo... ;-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkarainen puhui hienosti espanjaa!
Mutta sinähän osaat jopa NELJÄÄ kieltä: suomea ja savvoo, hiljaa ja kovvoo... ;-)Ei teukka ossoo kouvoo, kovin hiljaaseesti mykisöö!
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Teuvo on suoraselkäinen isänmaallinen politiikko.
- Anonyymi
Teuvo on ykkönen.
Miten tämä nyt liittyy palstan aiheisiin. Teukka kun on maastamuuttaja. ;)
- Anonyymi
Teuvoon on helppo samaistua ja hänen selkeisiin aatoksiin
-niissä on suomalaista tulevaisuutta - Anonyymi
Hakkarainen on kielimies
Itse sanoisin kuitenkin niin, että Teukalla nielu toimii aina, kieli vain satunnaisesti. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Itse sanoisin kuitenkin niin, että Teukalla nielu toimii aina, kieli vain satunnaisesti. ;)
Taas on persujen kimpussa mielenterveyskuntoutujan raivolla trolli.
Anonyymi kirjoitti:
Taas on persujen kimpussa mielenterveyskuntoutujan raivolla trolli.
Älä nyt noin ilkeästi Teukkaa hauku. Täyspäinen se meidän Teukka on, vaikka onkin suuri nesteytyshoidon ystävä. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Älä nyt noin ilkeästi Teukkaa hauku. Täyspäinen se meidän Teukka on, vaikka onkin suuri nesteytyshoidon ystävä. ;)
Miten meni tuo luetun ymmärtäminen, niinkuin omasta mielestäsi?
Ei ihme ettet tajua maailman menosta paljoakaan. Anonyymi kirjoitti:
Miten meni tuo luetun ymmärtäminen, niinkuin omasta mielestäsi?
Ei ihme ettet tajua maailman menosta paljoakaan.Kyllä minä nyt sen verran tiedän, että kun Teukka puhuu panamaa Brysselissä, on aika nostaa mies kuukaudeksi kuivumaan. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731