gmail issa kamera??

Anonyymi

Tämä koskee heitä, joilla on gmail. Kun menette kohtaan Kirjaudu ulos, siinä on sininen iso pallo, jonka keskellä on oman tunnuksenne tai nimenne etukirjain (niin oletan). Ihan siinä alla on kameran näköinen kuva. Mikä se on? Onko se kamera? Mikä se kuvan tarkoitus on?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäpä väliä sillä.
      Pää-asia on että pidät koneesi terät terävinä.
      Sillee tulee siistiä jälkeä.
      Varsinkin kameraa varten.

H.

• Anonyymi

Jaa.

En ole perehtynyt tohon asiaan. Itellä aikanaan tullut tavaksi vetää jeesusteipin pätkä läppärin kameran yli, varmuuden vuoksi. Tosin, ei pelkällä kuvalla mitään paljoa tee, jos joku murtautuu koneelle, siinä nyt sitten saa melkoisestikin dataa ja toisekseen, joku gmail nyt pääsee ihan muutenkin helpolla käsiksi kaikenlaiseen tietoon käyttäjästä. Kas, mikäs se sun meilioso olikaan ja missä data ja meilien sisältö ja kaikenlaiset logit sun konelta?

=DW=

• Anonyymi

Mullakin on teippi kameran päällä, koska joku näistä nuoremmista 'viisaista' lähipiirissä oli sitä mieltä että suurta digiosaamista ei tarvita jos joku sitä kautta uteliaisuuttaan haluaa tyydyttää...

• Anonyymi

Kokeilinpa. Siitä avautuu uusi kenttä, johon voit siirtää haluamasi kuvan profiilikuvaksi tuon alkukirjaimen sijasta.

• Anonyymi

Kiitos! Hyvä että yx joka vastasi kysymykseen eli tämä viesti olisi riittänyt ketjuun. Enpä hoksannut klikata kuvasta sisään, hyvä että jollakin leikkaa. Minä vaan pällistelin sitä kuvaa ja ihmettelin.

• Anonyymi

Luin otsikosta jotain ihan hassua ... Yhtenäpäivänä luin lehdestä ....Koditon kuski kaahasi 24.kertaa ilman ajolupaa...Hetkinen mitä siinä luki....No tietenkin kortiton kuski...
      mimmimum-..mi

• Anonyymi

Höh. Olen laittanut teipillä kameran päälle paperin jo kauan aikaa sitten. Varmuuden vuoksi.
      Oon nääs aika tarkka näissä jutuissa :) Kuvaani ei näy missään, koska en ole suostunut kuvattavaksi esim. työpaikallani. Ketään ei voi pakottaa siihen. Joku lehtiartikkeli oli googlessa, jossa oli kolme kuvaani ja josta en tiennyt ennenkuin poikani lähetti siitä sähköpostin. Ajattelin että mrrrrrrrrr ja ja... nyt sitä ei enää ole. Hyvä.
      Minun osoitetta ei löydy, jos vaikka joku alkais etsiskelemään.
      Tehkööt kukit miten haluaa, mutta minä en tahdo olla framilla.

Heikunkeikku

• Anonyymi

MINÄ en komeuttani piilottele.
        Sieluni silmin voin nähdä nuorten nörttien kateellisia naamoja, kun ylväilen tässä läppärini edessä. Saatanpa piruuttani harjata tuuheaa tukkaani, tehdä voitonmerkkejä, yläpeukkuja ja keskisormeakin vilauttelen aktiivisesti.
        Tottakai yläkroppa paljaana, onhan se siedettävässä timmissä vieläkin vaikka en harrasta mitään enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINÄ en komeuttani piilottele.
        Sieluni silmin voin nähdä nuorten nörttien kateellisia naamoja, kun ylväilen tässä läppärini edessä. Saatanpa piruuttani harjata tuuheaa tukkaani, tehdä voitonmerkkejä, yläpeukkuja ja keskisormeakin vilauttelen aktiivisesti.
        Tottakai yläkroppa paljaana, onhan se siedettävässä timmissä vieläkin vaikka en harrasta mitään enää.

Kiva kommentti:)
        Kovin ylväänä minäkin voisin poseerata jos niin tahtoisin. Tukkanikin on tuuhea, pöhekkömäinen puska. Tosin ennen "kuvausta" tälläisin pöheikön vähemmälle pöheikölle.
        Yläkroppaani en tyrkylle pistäisi. Ei mun juttuni lain. Nuorena jos olisin voinut, niin en kuitenkaan ole tyrkkyillyt ja nyt näin vanhana ei ole mitä tyrkkyilisi. Näin se vaan menee tää elo armas.
        Olen sitä mieltä, että komeilen livessä jos on pakko, mutta en ala netteilleen mitään koskaan kuunaan.

Heikunkeikku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9319
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2879
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      35
      2671
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2551
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1955
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1872
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1826
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1361
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1227
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe