gmail issa kamera??

Anonyymi

Tämä koskee heitä, joilla on gmail. Kun menette kohtaan Kirjaudu ulos, siinä on sininen iso pallo, jonka keskellä on oman tunnuksenne tai nimenne etukirjain (niin oletan). Ihan siinä alla on kameran näköinen kuva. Mikä se on? Onko se kamera? Mikä se kuvan tarkoitus on?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäpä väliä sillä.
      Pää-asia on että pidät koneesi terät terävinä.
      Sillee tulee siistiä jälkeä.
      Varsinkin kameraa varten.

      H.

    • Anonyymi

      Jaa.

      En ole perehtynyt tohon asiaan. Itellä aikanaan tullut tavaksi vetää jeesusteipin pätkä läppärin kameran yli, varmuuden vuoksi. Tosin, ei pelkällä kuvalla mitään paljoa tee, jos joku murtautuu koneelle, siinä nyt sitten saa melkoisestikin dataa ja toisekseen, joku gmail nyt pääsee ihan muutenkin helpolla käsiksi kaikenlaiseen tietoon käyttäjästä. Kas, mikäs se sun meilioso olikaan ja missä data ja meilien sisältö ja kaikenlaiset logit sun konelta?

      =DW=

    • Anonyymi

      Mullakin on teippi kameran päällä, koska joku näistä nuoremmista 'viisaista' lähipiirissä oli sitä mieltä että suurta digiosaamista ei tarvita jos joku sitä kautta uteliaisuuttaan haluaa tyydyttää...

    • Anonyymi

      Kokeilinpa. Siitä avautuu uusi kenttä, johon voit siirtää haluamasi kuvan profiilikuvaksi tuon alkukirjaimen sijasta.

      • Anonyymi

        Kiitos! Hyvä että yx joka vastasi kysymykseen eli tämä viesti olisi riittänyt ketjuun. Enpä hoksannut klikata kuvasta sisään, hyvä että jollakin leikkaa. Minä vaan pällistelin sitä kuvaa ja ihmettelin.


    • Anonyymi

      Luin otsikosta jotain ihan hassua ... Yhtenäpäivänä luin lehdestä ....Koditon kuski kaahasi 24.kertaa ilman ajolupaa...Hetkinen mitä siinä luki....No tietenkin kortiton kuski...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Höh. Olen laittanut teipillä kameran päälle paperin jo kauan aikaa sitten. Varmuuden vuoksi.
      Oon nääs aika tarkka näissä jutuissa :) Kuvaani ei näy missään, koska en ole suostunut kuvattavaksi esim. työpaikallani. Ketään ei voi pakottaa siihen. Joku lehtiartikkeli oli googlessa, jossa oli kolme kuvaani ja josta en tiennyt ennenkuin poikani lähetti siitä sähköpostin. Ajattelin että mrrrrrrrrr ja ja... nyt sitä ei enää ole. Hyvä.
      Minun osoitetta ei löydy, jos vaikka joku alkais etsiskelemään.
      Tehkööt kukit miten haluaa, mutta minä en tahdo olla framilla.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        MINÄ en komeuttani piilottele.
        Sieluni silmin voin nähdä nuorten nörttien kateellisia naamoja, kun ylväilen tässä läppärini edessä. Saatanpa piruuttani harjata tuuheaa tukkaani, tehdä voitonmerkkejä, yläpeukkuja ja keskisormeakin vilauttelen aktiivisesti.
        Tottakai yläkroppa paljaana, onhan se siedettävässä timmissä vieläkin vaikka en harrasta mitään enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ en komeuttani piilottele.
        Sieluni silmin voin nähdä nuorten nörttien kateellisia naamoja, kun ylväilen tässä läppärini edessä. Saatanpa piruuttani harjata tuuheaa tukkaani, tehdä voitonmerkkejä, yläpeukkuja ja keskisormeakin vilauttelen aktiivisesti.
        Tottakai yläkroppa paljaana, onhan se siedettävässä timmissä vieläkin vaikka en harrasta mitään enää.

        Kiva kommentti:)
        Kovin ylväänä minäkin voisin poseerata jos niin tahtoisin. Tukkanikin on tuuhea, pöhekkömäinen puska. Tosin ennen "kuvausta" tälläisin pöheikön vähemmälle pöheikölle.
        Yläkroppaani en tyrkylle pistäisi. Ei mun juttuni lain. Nuorena jos olisin voinut, niin en kuitenkaan ole tyrkkyillyt ja nyt näin vanhana ei ole mitä tyrkkyilisi. Näin se vaan menee tää elo armas.
        Olen sitä mieltä, että komeilen livessä jos on pakko, mutta en ala netteilleen mitään koskaan kuunaan.

        Heikunkeikku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe