VAI en saa enään lyödä pikkuautosistanne lyhtyjä rikki ja esimerkkini on rekisterinumerolaattoja IRTI! niin että saisitte tietää! Minä en tätä tehnyt on aina ollut selitukseni! Olen jo vanha ja harmaantunut rillipää, joka uskaltaa jajaa insinöör mäisesti OMALLA AUDOLLA!
Olen tätä tehnyt yksinkin koko elämäni kulkenut mekaaninen vasara kädessäni ja lyönyt autoa rekisterikilpeen. Satoja tai TUHANSIA olen jo tehnyt YKSIN! Ja aina etsitte eri paikkakunnalta. Kivaa katsia kun rekisterikilpi irtoo ja lentää! Siten teen niistä hautausmaan ja rikon sen kunniaksi LASIA! HAH HAH! Vai en osaa! Länsi se kusipää ne sano jo aiemminskin. Osaan hyvin maantiedon minskin. Ja ihan hyvin voi se mitä ajattelin länsi-espoossa metroareenan parkkiksella tehdä nyt. Puhkasenko renkaat räätälin ja jätänkö tupakka-askiin siemmennii? Rotan sinne tuon perheineen laaatikossa, kootikassa, lootikassa rätti perkele perheineen. Ihan hyvin voin sun lasolipullosta juua!
On syöpää kuulemma lonkassa ja ei voi parantaa, ETTÄ SIKSI ANNAN ROTAN PURRA!
Vai oon saanu uuden nimen: Ollaan näpelö, nöpelö ja näätänäppinen noita sekä mika.
TE ette vie omaa pikku hupiani!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877