Ylösnousemukset

Hetkeen ei tällä palstalla ole ollut kunnon keskusteluaiheita näin kaamosaikana. Uskovat vain kinastelevat keskenään. Yleisesti puhutaan , että ylösnousemuksia on kaksi. Luterilaisessa kirkossa ruumiinsiunauksessa kaikki siunataan paratiisiin. Jumala sitten kelpuuttaa toiset taivaaseen toiset kadotukseen. Heillä on siis yksi ylösnousemus. Löydän vielä kolmannenkin ylösnousemuksen ennen milleniumin alkua, Ilm. 20:4. Suomessa ei ole ollut kristittyjen vainoja. Ehkä siksi tästä ei ole puhuttu. Åsikter, opinions, ansichts.

6

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joh.11:25 Biblia (1776) Sanoi Jesus hänelle: minä olen ylösnousemus ja elämä: joka uskoo minun päälleni, hän elää, ehkä hän olis kuollut.

• Anonyymi

Kinasteluja tulee aina olemaan, siihen on vain totuttava.

• Kaikkia ihmisiä kohtaa
      - ruumiillinen kuolema
      - ruumiillinen ylösnousemus.

Ylösnousemuksia on kaksi:

1.
      Ensimmäinen eli elämän ylösnousemus
      tuo vanhurskaat ikuiseen elämään.

2.
      Toinen eli tuomion ylösnousemus,
      vie väärät ikuiseen kauhistukseen.

Ensinmainittu jakaantuu ylösnousemusvuoroihin.
      Jeesus on jo noussut ensimmäisenä kuolleista.
      Mainitsemasi ylösnousemus
      on viimeinen ylösnousemusvuoro ennen millenniumia.

https://kalamos.foorumi.eu/viewforum.php?f=362

• Ilm.20:5. mukaan on vääräin ylösnousemus milleniumun jälkeen. Jeesuksen tullessa hakemaan srkn pyhäin haudat avautuvat. Ilm. 20:4 mukaan on esim uskonsa vuoksi teloitettujen ylösnousemus ennen milleniumia. Näin ymmärrän. Näin tarkasti tärkeästä asiasta ei ole ollut tarvetta puhua Skandinaviassa, koska täällä ei onneksemme teloiteta uskovia. Mutta tutkin Herran Sanaa näin kaamosaikana.

• Anonyymi

Ilm.20:5 Biblia (1776) Mutta ne muut ei kuolleista vironneet siihenasti kuin tuhannen ajastaikaa kului. Tämä on ensimäinen ylösnousemus. Kirjoitetaan: ensimmäinen.

• Anonyymi

Matt.24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasuunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. 1Tess.4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasuunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5724
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1867
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1339
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1129
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1095
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1037
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      66
      1009
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      993
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      958
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      955
    Aihe