Joukkueurheilussa tavataan vaihtaa valmentajaa, kun joukkueen peliesitykset eivät parane. Toisin on suomi24:n Nato palstan agitoinnissa. Samat tyypit yrittävät vuodesta toiseen muokata mielipide ilmapiiriä Nato myönteiseksi, niin täällä kuin muuallakin, mutta kannatusmittaukset osoittavat, että mitään muutosta kannatuksessa ei tapahdu. Uusin HS kannatus mittaus osoittaa, että 20 prosenttia suomalaista kannattaa Nato jäsenyyttä. Yli puolet, 56% kansasta vastustaa naton jäsenyyttä. Onkohan näille agitaatooreille vieläkään valjennut työnsä turhuus. Ilmeisesti päänsä hakkaaminen puuhun on joidenkin elämään sisältöä tuottavaa.
Nato-agittaatorin tuska
63
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Prosenttiluvut vaihtelee gallupin tekijöistä riippuen, mutta homma etenee. Tämä on pitkän tähtäimen projekti ja sitä ei Venäjän Tiltu ymmärrä! Aikoinaan enemmistö vastusti myös liittymistä EU:hun, mutta ajan kanssa järki voitti!
- Anonyymi
Venäjän tiltuista ja heidän tekemisistään emme voi tietää, koska koko termi on natoagitaattoreiden keksimä ja sellaisten olemassaoloa ei ole koskaan todistettu. Kyse ei siis oikeastaan ole natoagitaattoreiden harhaisuudesta, vaan laskelmoinnista, jossa vastaväittäjät yritetään leimata yleistämällä valheellisesti sellaisiksi joita he todellisuudessa eivät ole. Kyse on siis oikeasti yrityksestä vaientaa keskustelu, mikä sopii autoritaariseen militaristiseen ihanteseen, josta esimerkkinä tulee mieleen menneiden vuosikymmenten diktatuurit.
Mutta tämä vastustajien leimaaminenkaan ei ole tuonut nostetta naton asialle. Anonyymi kirjoitti:
Venäjän tiltuista ja heidän tekemisistään emme voi tietää, koska koko termi on natoagitaattoreiden keksimä ja sellaisten olemassaoloa ei ole koskaan todistettu. Kyse ei siis oikeastaan ole natoagitaattoreiden harhaisuudesta, vaan laskelmoinnista, jossa vastaväittäjät yritetään leimata yleistämällä valheellisesti sellaisiksi joita he todellisuudessa eivät ole. Kyse on siis oikeasti yrityksestä vaientaa keskustelu, mikä sopii autoritaariseen militaristiseen ihanteseen, josta esimerkkinä tulee mieleen menneiden vuosikymmenten diktatuurit.
Mutta tämä vastustajien leimaaminenkaan ei ole tuonut nostetta naton asialle."mikä sopii autoritaariseen militaristiseen ihanteseen, josta esimerkkinä tulee mieleen menneiden vuosikymmenten diktatuurit."
Kyllä siitä ihan Putinin Venäjä ensimmäiseksi tulee mieleen. Ja kaikki näkevät, että tälläkin palstalla esiintyy useita ihmisiä, jotka valehtelevat Venäjän puolesta Suomea vastaaan eli ovat tiltuja.- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
"mikä sopii autoritaariseen militaristiseen ihanteseen, josta esimerkkinä tulee mieleen menneiden vuosikymmenten diktatuurit."
Kyllä siitä ihan Putinin Venäjä ensimmäiseksi tulee mieleen. Ja kaikki näkevät, että tälläkin palstalla esiintyy useita ihmisiä, jotka valehtelevat Venäjän puolesta Suomea vastaaan eli ovat tiltuja.Kukaan ei ole todistanut sitä, että palstalla olisi yhtäkään kirjoittajaa joka valehtelisi minkään puolesta. On vain kirjoittajia, jotka ilmaisevat OMIA mielipiteitään. Ilmeisesti se on väärin natoagitaattorin mielestä, koska sotii omia mielipiteitään vastaan. Mielipiteen vapaus on näköjään kauhistus natoagitaattorille.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole todistanut sitä, että palstalla olisi yhtäkään kirjoittajaa joka valehtelisi minkään puolesta. On vain kirjoittajia, jotka ilmaisevat OMIA mielipiteitään. Ilmeisesti se on väärin natoagitaattorin mielestä, koska sotii omia mielipiteitään vastaan. Mielipiteen vapaus on näköjään kauhistus natoagitaattorille.
"Kukaan ei ole todistanut sitä, että palstalla olisi yhtäkään kirjoittajaa joka valehtelisi minkään puolesta."
Älä nyt kehtaa, jokainen näkee sen ihan itse.
"On vain kirjoittajia, jotka ilmaisevat OMIA mielipiteitään."
Ja myös niitä, jotka valehtelevat täällä suomalaisille Venäjän propagandavalheita.
"Ilmeisesti se on väärin natoagitaattorin mielestä, koska sotii omia mielipiteitään vastaan. Mielipiteen vapaus on näköjään kauhistus natoagitaattorille."
Mielipiteiden ilmaisu on kaikista ihan ok, mutta Venäjän propagandavalheiden levittäminen ei ole.- Anonyymi
"mikä sopii autoritaariseen militaristiseen ihanteseen, josta esimerkkinä tulee mieleen menneiden vuosikymmenten diktatuurit."
Kyllä siitä ihan Putinin Venäjä ensimmäiseksi tulee mieleen. Ja kaikki näkevät, että tälläkin palstalla esiintyy useita ihmisiä, jotka valehtelevat Venäjän puolesta Suomea vastaaan eli ovat tiltuja.Tietääkö itse Putin, että täällä keskustellaan Venäjästä?
- Anonyymi
"Kukaan ei ole todistanut sitä, että palstalla olisi yhtäkään kirjoittajaa joka valehtelisi minkään puolesta."
Älä nyt kehtaa, jokainen näkee sen ihan itse.
"On vain kirjoittajia, jotka ilmaisevat OMIA mielipiteitään."
Ja myös niitä, jotka valehtelevat täällä suomalaisille Venäjän propagandavalheita.
"Ilmeisesti se on väärin natoagitaattorin mielestä, koska sotii omia mielipiteitään vastaan. Mielipiteen vapaus on näköjään kauhistus natoagitaattorille."
Mielipiteiden ilmaisu on kaikista ihan ok, mutta Venäjän propagandavalheiden levittäminen ei ole.Olen minäkin sitä mieltä, että sinä olet todennäköisesti vapaamuurari ja haluat ajaa heidän globalismiin perustuvaa agendaa, joka on kommunistien internationaalin länsimainen vastine ja jonka osana natokin toimii. En kuitenkaan voi todistaa muurariuttasi, kuten et sinäkään voi todistaa sitä, että kukaan muukaan toimisi jonkin agendan kautta. Käsitykseni on siis vain oma mielipiteeni.
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö itse Putin, että täällä keskustellaan Venäjästä?
Miksi luulet, että hän tietäisi?
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin sitä mieltä, että sinä olet todennäköisesti vapaamuurari ja haluat ajaa heidän globalismiin perustuvaa agendaa, joka on kommunistien internationaalin länsimainen vastine ja jonka osana natokin toimii. En kuitenkaan voi todistaa muurariuttasi, kuten et sinäkään voi todistaa sitä, että kukaan muukaan toimisi jonkin agendan kautta. Käsitykseni on siis vain oma mielipiteeni.
Käsityksesi minusta vapaamuurarina ja NATO:sta osana kommunistisen internationaalin länsimaisen vastineena eivät oikeastaan ole mielipiteitä, vaan virheellisiä luuloja tai uskomuksia. Jokainen edelleenkin kuitenkin näkee, että täällä on kirjoittajia, jotka mielipiteiden esittämisen sijaan valehtelevat Venäjän propagandavalheita meille suomalaisille eli pyrkivät vaikuttamaan suomalaisten NATO-käsityksiin Venäjän etujen mukaisesti sen sijaan, että lähtökohtana olisi Suomen etu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö itse Putin, että täällä keskustellaan Venäjästä?
Ei tiedä itkiskö vai nauraisikko,ovatko tosiaan jotkut niin pönttöjä että kuvittelevat Putinin olevan kiinnostunut mitättömän Suomen vähäpätöisistä keskustelupalstoista,mahtaa olla tärkeimpiä asioita. Maailmassa miljardeja taas miljardeja palstoja ja kaikkiko Putin tietäisi ja eihän sitä tiedä onhan hän kaikkivaltias.
- Anonyymi
Käsityksesi minusta vapaamuurarina ja NATO:sta osana kommunistisen internationaalin länsimaisen vastineena eivät oikeastaan ole mielipiteitä, vaan virheellisiä luuloja tai uskomuksia. Jokainen edelleenkin kuitenkin näkee, että täällä on kirjoittajia, jotka mielipiteiden esittämisen sijaan valehtelevat Venäjän propagandavalheita meille suomalaisille eli pyrkivät vaikuttamaan suomalaisten NATO-käsityksiin Venäjän etujen mukaisesti sen sijaan, että lähtökohtana olisi Suomen etu.
Tämä länsimaat vastaan kommunismi-asetelma on jonkun asioista hyvin vähän tietävän kuvitelma.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä länsimaat vastaan kommunismi-asetelma on jonkun asioista hyvin vähän tietävän kuvitelma.
Länsimaat toki vastustivat kommunismia silloin kun sitä vielä Neuvostoliitossakin yritettiin, nythän se on enää marginaalisen ryhmän lahko.
- Anonyymi
Kannatuksen nousu ei lähde päättömästä Venäjän dissaamisesta, se voi olla tekijälleen hauskaa ja viihdyttävää, mutta ulkopuolisten silmissä se näyttää pelkältä turhautuneisuuden purkautumiselta.
- Anonyymi
Venäjää, sen aggressioita, sotarikoksia ja valehteluita poskettomasti ylistelevät trollit ovat tehneet niin huikean työn, että Venäjän kannatus on 0 %:ia.
Niin sitä pittää! Jatkakkaa sammaan malliin!
- Anonyymi
Joitakin taitaa harmittaa sananvapaus, nämä maalittajat mieluusti kieltäisivät sellaisen oikeuden.
Ihan todellinen vaara se onkin, mutta ei palstalla, täällä voidaan ainoastaan poistattaa ei haluttua totuutta."Joitakin taitaa harmittaa sananvapaus, nämä maalittajat mieluusti kieltäisivät sellaisen oikeuden."
Aivan. Juurihan täälläkin yksi Venäjän puolesta Suomea vastaan valehteleva tiltu halusi Suomeen voimaan samanlaisen lain kuin Venäjällä, että jopa kansalaisjärjestön kursseille osallistumisesta voisi saada 6 vuoden tuomion.
"Ihan todellinen vaara se onkin, mutta ei palstalla, täällä voidaan ainoastaan poistattaa ei haluttua totuutta."
Useimmiten poistot täällä tietenkin koskevat asiattomia kirjoituksia.- Anonyymi
"Joitakin taitaa harmittaa sananvapaus, nämä maalittajat mieluusti kieltäisivät sellaisen oikeuden."
Aivan. Juurihan täälläkin yksi Venäjän puolesta Suomea vastaan valehteleva tiltu halusi Suomeen voimaan samanlaisen lain kuin Venäjällä, että jopa kansalaisjärjestön kursseille osallistumisesta voisi saada 6 vuoden tuomion.
"Ihan todellinen vaara se onkin, mutta ei palstalla, täällä voidaan ainoastaan poistattaa ei haluttua totuutta."
Useimmiten poistot täällä tietenkin koskevat asiattomia kirjoituksia.Kyllä kaikella tavalla täälläkin ollaan siihen suuntaan menossa,aletaan jopa vaatimaan ettei jonkun "kirjailjan" nimeä saa somessa mainita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikella tavalla täälläkin ollaan siihen suuntaan menossa,aletaan jopa vaatimaan ettei jonkun "kirjailjan" nimeä saa somessa mainita.
"Kyllä kaikella tavalla täälläkin ollaan siihen suuntaan menossa,aletaan jopa vaatimaan ettei jonkun "kirjailjan" nimeä saa somessa mainita."
No kuka semmoista on vaatinut? (moloch_horidus, kirjautuminen ei onnistu). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikella tavalla täälläkin ollaan siihen suuntaan menossa,aletaan jopa vaatimaan ettei jonkun "kirjailjan" nimeä saa somessa mainita.
"Kyllä kaikella tavalla täälläkin ollaan siihen suuntaan menossa,aletaan jopa vaatimaan ettei jonkun "kirjailjan" nimeä saa somessa mainita."
No kuka semmoista on vaatinut? (moloch_horridus, kirjautuminen ei onnistu).
- Anonyymi
Systeemi on menossa kohti NL:ttoa, rajataan, urkitaan, maalitetaan, ihan niinkuin sinäkin teet palstalla.
Jatkuvasti sinä paasaat, kuinka puhutaan venäjän puolesta, aika lapsellista käytöstä.
Mitä sitten, vaikka puhuttaisiinkin, miksi se häiritsee sinua?
Tosiasiassa olet väärässä, enin juttu venäjän puolesta tulee siitä, kun oiotaan suoltamisia valheita.
Minulla ei ole Venäjää vastaan mitään, eihän me eletä Stalinin aikaa ja sodistakin on aikaa pyöreät 80-vuotta.
Sairasta hommaa kaluta päivästä toiseen naapuria ja etsimällä etsiä sieltä jotain negatiivista."Systeemi on menossa kohti NL:ttoa, rajataan, urkitaan, maalitetaan, ihan niinkuin sinäkin teet palstalla."
Venäjän systeemi on todellakin menossa kohti Neuvostoliittoa. Minun sananvapauteeni puolestaan kuuluu se, että minulla on oikeus kertoa, jos huomaan jonkun valehtelevan Venäjän puolesta Suomea vastaan.
"Jatkuvasti sinä paasaat, kuinka puhutaan venäjän puolesta, aika lapsellista käytöstä.
Mitä sitten, vaikka puhuttaisiinkin, miksi se häiritsee sinua?"
Ei minua haittaakaan lainkaan se, että puhutaan Venäjän puolesta, vaan se, että valehdellaan Venäjän puolesta Suomea vastaan.
"Tosiasiassa olet väärässä, enin juttu venäjän puolesta tulee siitä, kun oiotaan suoltamisia valheita."
Minä en lainkaan vastusta sitä, että Venäjän puolesta puhutaan. Minä vastustan sitä, että Venäjän puolesta valehdellaan propagandavalheita, joilla esim. pyritään vaikuttamaan suomalaisten NATO-kantaan..
"Minulla ei ole Venäjää vastaan mitään, eihän me eletä Stalinin aikaa ja sodistakin on aikaa pyöreät 80-vuotta."
Sinä et ole huomannut, että Venäjä on vajoamassa stalinistiseen diktatuuriin ja on kansainvälisten lakien ja sopimusten vastaisesti hyökännyt liittoutumattomiin naapurimaihinsa ja vallannut niiltä alueita.
"Sairasta hommaa kaluta päivästä toiseen naapuria ja etsimällä etsiä sieltä jotain negatiivista."
Eipä tuota tarvitse etsiä, vaan se negatiivinen tulee esille ihan Venäjän toimia seuraamalla. Tuossa esim. taas lähes 70 eri valhetta, joita Venäjän propagandakoneisto viime viikolla on levittänyt länsimaihin:
https://euvsdisinfo.eu/disinformation-review-a-state-of-panic/- Anonyymi
"Systeemi on menossa kohti NL:ttoa, rajataan, urkitaan, maalitetaan, ihan niinkuin sinäkin teet palstalla."
Venäjän systeemi on todellakin menossa kohti Neuvostoliittoa. Minun sananvapauteeni puolestaan kuuluu se, että minulla on oikeus kertoa, jos huomaan jonkun valehtelevan Venäjän puolesta Suomea vastaan.
"Jatkuvasti sinä paasaat, kuinka puhutaan venäjän puolesta, aika lapsellista käytöstä.
Ei minua haittaakaan lainkaan se, että puhutaan Venäjän puolesta, vaan se, että valehdellaan Venäjän puolesta Suomea vastaan.
"Tosiasiassa olet väärässä, enin juttu venäjän puolesta tulee siitä, kun oiotaan suoltamisia valheita."
Minä en lainkaan vastusta sitä, että Venäjän puolesta puhutaan. Minä vastustan sitä, että Venäjän puolesta valehdellaan propagandavalheita, joilla esim. pyritään vaikuttamaan suomalaisten NATO-kantaan..
"Minulla ei ole Venäjää vastaan mitään, eihän me eletä Stalinin aikaa ja sodistakin on aikaa pyöreät 80-vuotta."
Sinä et ole huomannut, että Venäjä on vajoamassa stalinistiseen diktatuuriin ja on kansainvälisten lakien ja sopimusten vastaisesti hyökännyt liittoutumattomiin naapurimaihinsa ja vallannut niiltä alueita.
"Sairasta hommaa kaluta päivästä toiseen naapuria ja etsimällä etsiä sieltä jotain negatiivista."
Eipä tuota tarvitse etsiä, vaan se negatiivinen tulee esille ihan Venäjän toimia seuraamalla. Tuossa esim. taas lähes 70 eri valhetta, joita Venäjän propagandakoneisto viime viikolla on levittänyt länsimaihin:
https://euvsdisinfo.eu/disinformation-review-a-state-of-panic/Pääsi sisällä olevat väärät uskomukset eivät muutu totuudeksi edes niitä hokemalla. Todisteet kuten ip-osoitteiden personointi kertoisi jotain, ei sairaat mielipiteesi.
- Anonyymi
"Systeemi on menossa kohti NL:ttoa, rajataan, urkitaan, maalitetaan, ihan niinkuin sinäkin teet palstalla."
https://euvsdisinfo.eu/disinformation-review-a-state-of-panic/Pääsi sisällä olevat väärät uskomukset eivät muutu totuudeksi edes niitä hokemalla. Todisteet, kuten ip-osoitteiden personointi kertoisi jotain, ei sairaat mielipiteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsi sisällä olevat väärät uskomukset eivät muutu totuudeksi edes niitä hokemalla. Todisteet kuten ip-osoitteiden personointi kertoisi jotain, ei sairaat mielipiteesi.
"Pääsi sisällä olevat väärät uskomukset eivät muutu totuudeksi edes niitä hokemalla. Todisteet kuten ip-osoitteiden personointi kertoisi jotain, ei sairaat mielipiteesi."
Ei minulla ole tarkoitus maalittaa ketään henkilöä paljastamalla hänen ip-osoitettaan, tietenkään minulla ei myöskään ole sellaiseen mitään mahdollisuutta. Jos et muka kykene näkemään tällä palstalla valehtelua Venäjän puolesta, niin sitten sinulla itselläsi on paha ongelma eikä sinua siinä asiassa kukaan enää voi auttaa. (moloch_horridus, kirjautuminen ei onnistu). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsi sisällä olevat väärät uskomukset eivät muutu totuudeksi edes niitä hokemalla. Todisteet kuten ip-osoitteiden personointi kertoisi jotain, ei sairaat mielipiteesi.
Kieltäytyykö rysäpöksy näkemästä mitä Venäjällä tapahtuu?
Onko se matkalla tällä hetkellä parempaan vai huonompaan suuntaan?
Vastauksena ei hyväksytä mutku mutku ja vielä kerran mutku.
( mutku rysäpöksy ei muuta osaa :) ) - Anonyymi
https://euvsdisinfo.eu/disinformation-review-a-state-of-panic/Sulla on kuule molo outo käsitys totuudesta ja valheesta. Edusta sitä vastakkaista laitaa ja se näkyy asenteellisuudessasi.
Meillä Suomalaisilla on melko neutraalit käsitykset asioista ja asiat käsitellään asoina, ei siedetä kenenkään propagandaa.
Me Suomalaiset ollaan paremmin kartalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltäytyykö rysäpöksy näkemästä mitä Venäjällä tapahtuu?
Onko se matkalla tällä hetkellä parempaan vai huonompaan suuntaan?
Vastauksena ei hyväksytä mutku mutku ja vielä kerran mutku.
( mutku rysäpöksy ei muuta osaa :) )"Kieltäytyykö rysäpöksy näkemästä mitä Venäjällä tapahtuu?"
Sen kun tietäisikin, mitä tapahtuu. Nassen tarinoista sitä ei selville saa. Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kuule molo outo käsitys totuudesta ja valheesta. Edusta sitä vastakkaista laitaa ja se näkyy asenteellisuudessasi.
Meillä Suomalaisilla on melko neutraalit käsitykset asioista ja asiat käsitellään asoina, ei siedetä kenenkään propagandaa.
Me Suomalaiset ollaan paremmin kartalla."Sulla on kuule molo outo käsitys totuudesta ja valheesta. Edusta sitä vastakkaista laitaa ja se näkyy asenteellisuudessasi.
Me Suomalaiset ollaan paremmin kartalla."
Jos olisit oikeasti suomalainen, niin osaisit kirjoittaa senkin sanan oikein. Ja Suomen vapaata mediaa seuraamalla minäkin olen päätynyt käsityksiini.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Pääsi sisällä olevat väärät uskomukset eivät muutu totuudeksi edes niitä hokemalla. ”
Eikä Venäjän Tiltun sepittämät valeet muutu todeksi toistolla! Niitä valeita tulee sitä tahtia, että niiden oikominen vaatii työtä!
”Todisteet kuten ip-osoitteiden personointi kertoisi jotain, ei sairaat mielipiteesi.”
Tämä ON MIELIPIDEPALSTA eikä tännekuulu urkinta tai paljastukset! Vain Venäjän Tiltu odottaa paljastuksia ja todellisia IP-osotteita! Täällä toimitaan anonyyminä ja Tiltu odottaa silti KGB-menoa ja oikeiden nimien paljastuksia? Ei tämä nyt niin haudanvakavaa ole! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Pääsi sisällä olevat väärät uskomukset eivät muutu totuudeksi edes niitä hokemalla. ”
Eikä Venäjän Tiltun sepittämät valeet muutu todeksi toistolla! Niitä valeita tulee sitä tahtia, että niiden oikominen vaatii työtä!
”Todisteet kuten ip-osoitteiden personointi kertoisi jotain, ei sairaat mielipiteesi.”
Tämä ON MIELIPIDEPALSTA eikä tännekuulu urkinta tai paljastukset! Vain Venäjän Tiltu odottaa paljastuksia ja todellisia IP-osotteita! Täällä toimitaan anonyyminä ja Tiltu odottaa silti KGB-menoa ja oikeiden nimien paljastuksia? Ei tämä nyt niin haudanvakavaa ole!Ei tänne kuuluvat vain väärät ja ennenkaikkea täysin todistamattomat väitteet kanssa kirjoittajien motiiveista. Jokainen väitteen kohteeksi joutunut tietää ne valheiksi, koska tietää omat taustansa ja syynsä mielipiteisiinsä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne kuuluvat vain väärät ja ennenkaikkea täysin todistamattomat väitteet kanssa kirjoittajien motiiveista. Jokainen väitteen kohteeksi joutunut tietää ne valheiksi, koska tietää omat taustansa ja syynsä mielipiteisiinsä.
Mikä motiivi sinusta sitten ihmisillä on valehdella Venäjän puolesta Suomea vastaan?
- Anonyymi
MTV-uutiset otsikoi eilen lauantaina, että ”ei vaaleja ilman epäilyjä hybridivaikuttamisesta: Britannian vaaleissa yksi mahdollinen yritys manipuloida äänestäjiä”.
Eikä käydä vaaleja, kun euroglobalisteille epämieluisasta vaalituloksesta ei syyllistettäisi välittömästi Venäjää, vaikka mitään todisteita ei olekaan esittää.
MTV-uutiset onnistuivat toimittaja Janne Hopsun johdolla mainitsemaan Venäjän peräti 11 kertaa artikkelissaan, vaikka uutisessa myös kerrotaan totuuden mukaisesti, että ”Boris Johnsonin suurvoittoon nostaneihin vaaleihin ei ole toistaiseksi kohdistunut todistetusti mitään ulkopuolisia yrityksiä manipuloida äänestäjiä”.
Venäjä omasta puolestaan kiistää kategorisesti, että se olisi puuttunut näihin tai mihinkään muihinkaan vaaleihin. Eikä sellaisesta puuttumisesta ole koskaan esitetty mitään todisteita, joten meidän on todella kysyttävä mistä nämä hillittömät syytökset Venäjää vastaan johtuvat ja mihin näillä valheiden toistamisilla lopulta pyritään?
Näin mielipuolista on meno ja palstan aivottomat toistavat samaa virttä."Eikä sellaisesta puuttumisesta ole koskaan esitetty mitään todisteita, joten meidän on todella kysyttävä mistä nämä hillittömät syytökset Venäjää vastaan johtuvat ja mihin näillä valheiden toistamisilla lopulta pyritään?"
Sinullekin on kerrottu kymmeniä kertoja todisteista Venäjän sekaantumisesta USA:n presidentinvaaleihin, joten on todella kysyttävä mihin näillä valheiden toistamisilla lopulta pyrit?
- Anonyymi
Oma teoriani natokannatuksen vähäisyyden syistä juontaa 90-luvun EU-kansanäänestyksestä.
Mitenkö?
No nähdäkseni äänestyksestä jäi monille huono omatunto itsemäärämisoikeuden luovuttamisesta ja mahdollisesta jälkipolvien pettämisestä siinä suhteessa. Nyt halutaan korvata tuota päätöstä, sillä että ei sitten ainakaan tässä itsemäärämisoikeuden viime rippeessä jätetä jälkipolvia perinnöttä. Halutaan siis pitää eräänlainen kompromissi sitoutuneisuudessa muihin länsimaihin.- Anonyymi
Eikö se olekin vaan aika kummallista, että Bäckman on onnistunut saamaan Venäjän kannatukseksi 0 %:ia.
Saavutus sekin. - Anonyymi
” No nähdäkseni äänestyksestä jäi monille huono omatunto itsemäärämisoikeuden luovuttamisesta ja mahdollisesta jälkipolvien pettämisestä siinä suhteessa.”
Ei tippaakaan! Suomen itsemääräysoikeus EU:ssa on täysin ok ja todellisuudessa se oli pahiten katkolla suomettuneella YYA-ajalla 70-luvulla, jolloin itänaapuri määräsi ja puuttui kaikkiin maamme sisäisiin asioihin!
- Anonyymi
Eipähän ole kadulla kun saavat kirjoittaa täällä Venäjävihansa esiin.
Se yksi kokoomusnuorten johtaja Vantaalla ei osannut kanavoida vihaansa vaan tappoi koiran rääkkäämiseen puuttuneen venäläismummon ja heitti ruumiin mereen. - Anonyymi
Nato kerkeää hajota ja kannatus ei nouse ja samalla taitaa tulla EU tiensä päähän
"Nato kerkeää hajota ja kannatus ei nouse ja samalla taitaa tulla EU tiensä päähän"
Ja sitten Venäjä vihdoinkin voi hyökätä Eurooppaan tappamaan eurooppalaisia!!!!- Anonyymi
Venäjä kerkiää romahtaa ja hajota pienempiin osiin ja Nato ja EU vain jatkaa!
- Anonyymi
Asia on saletti.
Molo ei voi ymmärtää sitä että. Jotkut ei vain pelkää Venäjää, eikä pidä sitä uhkana Suomelle.
Ja sen takia alkaa maalittaa kaikkia, jotka ei tue hänen Nato agentaansa."Asia on saletti.
Molo ei voi ymmärtää sitä että. Jotkut ei vain pelkää Venäjää, eikä pidä sitä uhkana Suomelle.
Ja sen takia alkaa maalittaa kaikkia, jotka ei tue hänen Nato agentaansa."
Höpsis. Minä en maalita ketään, mutta kerron kyllä, jos joku on tiltu, joka valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan. Kuten sinä.- Anonyymi
"Asia on saletti.
Ja sen takia alkaa maalittaa kaikkia, jotka ei tue hänen Nato agentaansa."
Höpsis. Minä en maalita ketään, mutta kerron kyllä, jos joku on tiltu, joka valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan. Kuten sinä.Ilmaistaan asia toisella tavalla.
Kaikki jotka eivät tue molon Nato agetaa.
Ovat tiltuja jotka valehtelee Venäjän puolesta, Suomea vastaan.
Näin ollen suomalaisista 80% On näitä Venäjän puolesta valehtelioita. Anonyymi kirjoitti:
Ilmaistaan asia toisella tavalla.
Näin ollen suomalaisista 80% On näitä Venäjän puolesta valehtelioita."Ilmaistaan asia toisella tavalla.
Näin ollen suomalaisista 80% On näitä Venäjän puolesta valehtelioita."
Valehtelet.- Anonyymi
"Ilmaistaan asia toisella tavalla.
Näin ollen suomalaisista 80% On näitä Venäjän puolesta valehtelioita."
Valehtelet.Venäjä upotti jälleen vahingossa telakan, nyt Sevastopolissa. Venäläinen sukellusvene kaatui samassa russorytäkässä kyljelleen.
Jatkakaa russopoijaat samaan malliin!
Oochin Harasoo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä upotti jälleen vahingossa telakan, nyt Sevastopolissa. Venäläinen sukellusvene kaatui samassa russorytäkässä kyljelleen.
Jatkakaa russopoijaat samaan malliin!
Oochin Harasoo!Rapatessa roiskuu
- Anonyymi
Mutku Venäjä on ihan oikeasti rysäpöksy-aggressiivinen.
- Anonyymi
Rysäpöksyissä ei voi olla agressiivinen mutta natohaalareissa voi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rysäpöksyissä ei voi olla agressiivinen mutta natohaalareissa voi olla
RuSSonatsitrollit ovat syyllistyneet Ukrainassa sotarikoksiin.
Vain Rysäpöksylä sotii 2000-luvun Euroopassa.
- Anonyymi
Nassen käänteinen propaganda - Neuvostoliitto aloitti 2. maailmansodan ja Venäjä aikoo miehittää Suomen.
Heittokeikkapierua, mutta totisinta tuskaa Nasselle.- Anonyymi
NL/ Venäjä omaa myös täysin ylivoimaisen maailmanennätyksen eurooppalaisten tappajina, myös venäläisten.
Eikä mikään muu maa ole myöskään lahdannut, kiduttanut ja orjuuttanut suomalaisiakaan niin käsittämättömiä määriä kuin N/Venäjä.
NL/Venäjä on Euroopan mätäperse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NL/ Venäjä omaa myös täysin ylivoimaisen maailmanennätyksen eurooppalaisten tappajina, myös venäläisten.
Eikä mikään muu maa ole myöskään lahdannut, kiduttanut ja orjuuttanut suomalaisiakaan niin käsittämättömiä määriä kuin N/Venäjä.
NL/Venäjä on Euroopan mätäperse.Suomalaiset itse on lahdannut suomalaisia kaikkein eniten eikä venäjä omaa mitään ennätystä eurooppalaisten tappamisessa kotonaan tai ulkomailla vaan ulkomaat on tappaneet venäläisiä kaikkein eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset itse on lahdannut suomalaisia kaikkein eniten eikä venäjä omaa mitään ennätystä eurooppalaisten tappamisessa kotonaan tai ulkomailla vaan ulkomaat on tappaneet venäläisiä kaikkein eniten.
Suomen historian suurimmat inhimilliset katastrofit ovat olleet nälkävuodet 1860 luvulla ja 1690 luvulla. Ne tappoivat suhteellisesti ja numeraalisesti enemmän suomalaisia kuin viime sotamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen historian suurimmat inhimilliset katastrofit ovat olleet nälkävuodet 1860 luvulla ja 1690 luvulla. Ne tappoivat suhteellisesti ja numeraalisesti enemmän suomalaisia kuin viime sotamme.
Miksi Venäjä ei auttanut 1860 nälänhädässä suomalaisia, vaikka Suomi oli silloin osa Venäjää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Venäjä ei auttanut 1860 nälänhädässä suomalaisia, vaikka Suomi oli silloin osa Venäjää?
Venäjän ja Neuvostoliiton sotatoimet ja orjuuttamiset ovat Suomen historian pahimmat tragediat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten voisi kysyä myös miksi ruotsi ei auttanut meitä 1690-luvun nälänhädässä, kun kolmannes asukkaistamme kuoli nälkään.
1800-luvulla Suomi oli eriarvoinen yhteiskunta tuohon aikaan. Luokkaerot olivat samankaltaiset kuin tämän ajan Haitilla. Ihmisille ei hädästä huolimatta haluttu antaa vastikkeetonta apua. Lisäongelmana oli että laivat eivät päässeet kulkemaan jäiden takia. Junarata ei vielä ollut valmis. Yle Areenassa on keväällä tehty radio ohjelma aiheesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten voisi kysyä myös miksi ruotsi ei auttanut meitä 1690-luvun nälänhädässä, kun kolmannes asukkaistamme kuoli nälkään.
1800-luvulla Suomi oli eriarvoinen yhteiskunta tuohon aikaan. Luokkaerot olivat samankaltaiset kuin tämän ajan Haitilla. Ihmisille ei hädästä huolimatta haluttu antaa vastikkeetonta apua. Lisäongelmana oli että laivat eivät päässeet kulkemaan jäiden takia. Junarata ei vielä ollut valmis. Yle Areenassa on keväällä tehty radio ohjelma aiheesta.Auttoi, mutta viljalaivoja upposi myrskyissä sekä pysähtyi jäiden saartamina. Kaikki apu ei siksi päässyt perille.
Mutta miksi Venäjä ei auttanut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttoi, mutta viljalaivoja upposi myrskyissä sekä pysähtyi jäiden saartamina. Kaikki apu ei siksi päässyt perille.
Mutta miksi Venäjä ei auttanut?Apua tuli monesta suunnasta aina Unkarista asti ja Venäjältäkin. Suomi ei halunnut olla riippuvainen emämaa Venäjästä vaan tulla toimeen omillaan. Siksi Venäjältä ei haluttu ensihätään olla apua a omassa. Suomen väkiluku kasvoi Venäjän hallinta aikana 1800 luvun alusta nälkävuosiin asti n. miljoonalla, kun viimein pääsimme Ruotsin sotatantereena olemisesta. Tuo väestönkehitys ei kuitenkaan välttämättä ollut elinkeinorakenteeseen kestävällä pohjalla. Maataloudesta elantonsa sai 95% suomalaisista. Katovuodet siis koettelivat kestokykyämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua tuli monesta suunnasta aina Unkarista asti ja Venäjältäkin. Suomi ei halunnut olla riippuvainen emämaa Venäjästä vaan tulla toimeen omillaan. Siksi Venäjältä ei haluttu ensihätään olla apua a omassa. Suomen väkiluku kasvoi Venäjän hallinta aikana 1800 luvun alusta nälkävuosiin asti n. miljoonalla, kun viimein pääsimme Ruotsin sotatantereena olemisesta. Tuo väestönkehitys ei kuitenkaan välttämättä ollut elinkeinorakenteeseen kestävällä pohjalla. Maataloudesta elantonsa sai 95% suomalaisista. Katovuodet siis koettelivat kestokykyämme.
Muun muassa Englanti ja Irlanti auttoivat. Pankkiiri Rotschild antoi apua ja lainaa omista rahoistaan.
- Anonyymi
Nato Norjan apu oli ylitsevuotavan anteliasta kun Suomi soti Venäjää vastaan YKSIN 1690.
- Anonyymi
Venäjä ei siis silloinkaan auttanut, vaan tuhosi.
V@ttu mikä itänaapuri meillä on aina vaan riesana!
- Anonyymi
Saksa aloitti toisen maailmansodan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770