En allekirjoita tuota heti, koska en keksi mitä hyötyä niistä olisi. Keksitkö sinä?
Persutko hyödyllisiä idiootteja?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ovat venäjälle hyödyllisiä idiootteja,he haluavat ajaa Suomen pois Eusta ja mitätöidä isäntämaasopimuksen,mikä heikentäisi Suomen puolustusta,tätähän putler juuri haluaa!
- Anonyymi
Kuis mulla on sellai mielikuva, et Suomen armeijan koko oli huomattavasti suurempi silloin kun EI oltu EUssa? :) Ja johan toi ruununraakki lakkautti useemmat varuskunnatkin. Joten kyllähän se vaan on poijaat sillälailla, et juuri NYT Suomi on heikoimmillaan! :)
Paljolti sen takia, kun Neuvostoliitto v2.0 nussii suuren osan meidän rahoistamme! :/
- Anonyymi
Persut hyödyttömiä idiootteja.
- Anonyymi
Vahva Eu on venäjälle myrkkyä joten he yrittävät heikentää sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu jenkkien kanssa. Kummallekin vahva EU on paha, joten käyttävät eri maissa vaikuttavia puolinatsiporukoita hyväkseen romuttaakseen vahvan EUn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko Venäjä maksaa heikentäjille?
- Anonyymi
Persujen tehtävä on eristää Suomi Eusta sekä kansainvälisestä yhteistyöstä ja siten Suomi jää venäjän armoille
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä varsin hyvin ettet keksi! :)
Joko te suvakkitrollit tarvitsette meidän persujen apua trollaamiseennekin!? :D
Aika heikkolahjaisiks on alkanu nää viimeset vähät ulisijat jo käymään? :/
... ja viimenen sammuttaa sit valon! :)- Anonyymi
Hmmm, ei hyvälle näytä, väitätkö nyt että ainoa asia missä persut ovat hyödyllisiä, on trollaus? Et sitten muuta keksinyt, no se oli itseasiassa odotettavissa. Koska olet itse persu, niin vahvistat käsitykseni, kiitos.
Hyvä tietää että olet pelkkä trolli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm, ei hyvälle näytä, väitätkö nyt että ainoa asia missä persut ovat hyödyllisiä, on trollaus? Et sitten muuta keksinyt, no se oli itseasiassa odotettavissa. Koska olet itse persu, niin vahvistat käsitykseni, kiitos.
Hyvä tietää että olet pelkkä trolli.*hus* siirry kauemmas! Idiotismisi saattaa olla tarttuvaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*hus* siirry kauemmas! Idiotismisi saattaa olla tarttuvaa!
???? No kiitos että sentään kannat vastuuta,moni kaltaisesi levittää ympäristöönsä kaikenlaista, jopa tahallaan.
Oletko kysymyt lääkäriltä, josko saisit tuohon jotain lääkitystä?
- Anonyymi
Persujen tehtävä on lopettaa vihervasemmiston suomalaisiin kohdistuva väkivalta ja alistaminen.Tosin tuo käy kyllä helposti kun feministihallitus sössii itse itsensä.
- Anonyymi
Suomessa ei ole koskaan ollut perussuomalaista hallitusta joten heidän Suomensa on pakko perustua utopialle. He ovat maalittaneet vastakkaisen kohderyhmänsä ja itsensä mutta tarinalla ei ole historiallisia perustuksia.
- Anonyymi
Persujen äänestäjä on niitä helpoiten huijattavia lampaita. Sanokaa bäää.
- Anonyymi
Hyödyllisiä tai ei, idiootteja kumminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818