Pallonaama Thunberg uhriutui
56
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja näitä ne viherpunikit uskovat ...
- Anonyymi
Oletko sitä mieltä että tutkijat ja tiedemiehet on väärässä.suuri johtajasi ja idolisi allah-aho tietävän kaiken.Persu pellet on tämän maan tuho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitä mieltä että tutkijat ja tiedemiehet on väärässä.suuri johtajasi ja idolisi allah-aho tietävän kaiken.Persu pellet on tämän maan tuho.
Viherpunikki ei tiedä että osa tutkijoista ja tiedemiehistä on puolesta ja osa vastaan. Ei ole yksiselitteistä tietoa ilmastonmuutoksesta. Se tieto on että sillä kapitalistit rahastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherpunikki ei tiedä että osa tutkijoista ja tiedemiehistä on puolesta ja osa vastaan. Ei ole yksiselitteistä tietoa ilmastonmuutoksesta. Se tieto on että sillä kapitalistit rahastaa.
Ne tutkijat saavat palkkansa suurimmilta saastuttajilta.Trumpelo suojelee teollisuutta.Miten selität muutokset jäätiköiden sulamiset.Siitä on kysymys millä aikataululla eteneminen tapahtuu.Sun päähän ei mahdu totuus.Et halua jättää tuleville sukupolville elinkelpoista maapalloaUmpipersu paskahousut ja muut ääriliikkeet tuhoaa maapallon.Kyllä fiksut poliikot ympäri maailmaa tunnustavat tosi-asian.
- Anonyymi
Totta kuitenkin. Oli matkustanut lattialla ylibuukkauksen takia Baselista Göttingeniin. Matka kestää keskimäärin yli 5 tuntia, ainakin reilusti yli 4 tuntia. On siinäkin istumista.
- Anonyymi
Koko likka on läppä. Juuri sellainen sopiva esikuva vähä-älyisille naisenaluille.
- Anonyymi
Ennemminkin pallivahanaama
- Anonyymi
komenttisi on asiaton.
vihaatko lapsia? - Anonyymi
Millainenen mahdat itse olla onko vara kommentoida ulko-näköä.Idiootti ainakin olet.Kommenttisi kertoo kaiken,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
komenttisi on asiaton.
vihaatko lapsia?Ei greta ole lapsi, se on typeryyden kasautuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei greta ole lapsi, se on typeryyden kasautuma.
Jotakin sukua persujen ketutushirviölle?
- Anonyymi
Asuu Tukholmassa kuninkaanlinnan viereisessä korttelissa ....
- Anonyymi
Joku köyhällistön asuinalue?
- Anonyymi
Että oikein ulkonäköön piti puuttua...
No, itse olet varmaan varsinainen sivistyksen ja ulkonäön mallikappale?- Anonyymi
kyseessä on kaiken lisäksi lapsi
greta on lapsi
olen ilmoittanut ylläpidolle asiattoman aloituksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyseessä on kaiken lisäksi lapsi
greta on lapsi
olen ilmoittanut ylläpidolle asiattoman aloituksenIlmoita ilmastoeläinsuojeluyhdistykselle.
- Anonyymi
Greta on ainutlaatuinen 16-vuotias.
Tälläkään palstalla ei ole yhtään ihmistä joka pystyisi samaan. Kaikki ovat 16-vuotiaana keskittyneet vielä finnien puristeluun ja masturbointiin.- Anonyymi
Silti ne tekevät enemmän maapallon hyväksi kuin tuo Greta.
- Anonyymi
Finnien puristelu ja masturbointi kuuluu normaaliin terveeseen kehitykseen ja nuoruuteen. Mistä sinä tiedät, paljonko se masturboi ja puristelee? Toivottavasti tekee niitä, niin voisi kehittyä normaalimmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti ne tekevät enemmän maapallon hyväksi kuin tuo Greta.
Eiköhän Greta ole saanut monen nuoren ajattelemaan,mitä itse vois tehdä asian hyväksi.Jonkun täytyy tehdä avaus ja saada ihmiset ajattelemaan.Pois luettuna persut ne ei pysty ajattelee itse.Uskovat suurta johtajaansa allah-ahoa.
- Anonyymi
Ennemmin se kritiikki Greetasta kasvattajilleen.
Onhan hän vielä alaikäinen ja hyväksikäytetty.
Todennäköisesti näyttelijä isi ohjailee ja manipuloi lastaan, odotetaan kunhan palaavat Ruotsiin ja Greetta otetaan huostaan.- Anonyymi
Säälittää, ei Gretan pää tule kestämään. Liian nuori. Ensi kuussa täyttää 17 v. Aivan sekaisin, rassukka.
- Anonyymi
Riidankylväjä iski jälleen.
Greta on alaikäinen tähän vouhotukseen rakennettu tyttö joka on suorastaan paniikissa pelosta. Ei ole minun asiani kuitenkaan hähen puolestaan itkeä.
Minun pääni kestää loistavasti. Persuile ja haise ihan itseksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riidankylväjä iski jälleen.
Greta on alaikäinen tähän vouhotukseen rakennettu tyttö joka on suorastaan paniikissa pelosta. Ei ole minun asiani kuitenkaan hähen puolestaan itkeä.
Minun pääni kestää loistavasti. Persuile ja haise ihan itseksesi.Se on itkupilli. Vähän on kyynel herkässä. Joka ketjussa käy itkemässä. Paras jättää huomiotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on itkupilli. Vähän on kyynel herkässä. Joka ketjussa käy itkemässä. Paras jättää huomiotta.
Persutollukat työkseen itkemässä teinin elämästä. Nouskaa sohvalta ja pesulla. On siinä vit...mainen elämä persuilla.
- Anonyymi
Siis samanlainen valehtelija kuin Suomen vihreät. Taitaa kuulua tuohon vihreyden oireisiin valehtelu! Koko maailma nauraa pallonaamalle.
https://www.theguardian.com/environment/2019/dec/15/greta-thunberg-in-twitter-spat-with-german-rail-firm- Anonyymi
Kuvasss näkyy joku kertakäyttöinen ruokatötsä!'!
Ai ai ai!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasss näkyy joku kertakäyttöinen ruokatötsä!'!
Ai ai ai!!!Nyt on kyllä mokattu :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä mokattu :D
Laukun päällä on kasa paperikääreitä!
Ettei oli muovitettuja burgerkääreitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei oli muovitettuja burgerkääreitä?Valkaistua paperia ainakin. 😈😱
- Anonyymi
Suosikkiasiakas Gretalle oli syötetty suklaata.
Mutta alkuperäisen twiitin tarkoitus on vain korostaa Gretan pyhimysmäistä luonnetta, kuinka hän on valmis kärsimään epämukavuutta ilmaston vuoksi ja kaikkien muidenkin tulisi olla valmis samaan. Vaikka todellisuudessa on luppoiltu ensimmäisessä luokassa palveltuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei oli muovitettuja burgerkääreitä?Onko se lihansyöjä?
- Anonyymi
Kouluja käymätön penikka ei noin sujuvaa englantia kirjoita, vaan kaikki rustaukset ovat peräisin antifa-vanhemmilta.
- Anonyymi
"– Näin käy, kun improvisoi puheita toisella kielellä. "
"Englanniksi puhunut Thunberg sanoi innostuneelle yleisölle myös, että poliitikot pitää laittaa seinää vasten, mikäli nämä eivät he eivät tee pikaisia ratkaisuja ilmastokriisin estämiseksi. Hän sai kuitenkin osakseen kritiikkiä, sillä ilmaus tulkittiin kehotukseksi väkivaltaan.
Englannin kielessä ilmaus "against the wall" voi tarkoittaa ihmisen asettamista teloituskomppanian eteen. "
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/greta-thunbergin-tulkittiin-kehottaneen-vakivaltaan-poliitikkoja-vastaan-nain-kay-kun-improvisoi-puheita-toisella-kielella/7661120#gs.mlgxp1
- Anonyymi
Tää suomi24 on kyllä pahansuovuuden pesä. Muroja, poppareita yms. tai oman tietämättömyyden esittelyä, uskomatonta¿
- Anonyymi
Anonyyminä on niin helppo huudella ja oksentaa omaa pahaa oloaan.
- Anonyymi
moderointi ei toimi
esimiehet vaihtoon suomi24ssä
- Anonyymi
Syyttäkää jotain muuta,kuin muksua! Häntä ohjataan samoin kuin meidän hallitusta! Hyvä kannanottao Tasavallan Presidentiltä! Kiitos.
- Anonyymi
moderointi ei toimi vai miksi lapsen ulkonäköä haukutaan?
vihaako mode lapsia?
olen aikaa sitten ilmoittanut asiattomasta aloituksesta, mutta mode ei tajuuuuu.
- Anonyymi
Aika paljon matkatavaraa!
Oisko pitänyt pakata vähän fiksummin?
Laukutkin jotain keinpkuitua, muovia.
Miksei juuttisäkki kelpaa?- Anonyymi
sulle näyttää juuttisäkki kelpaavan joka asiassa.
- Anonyymi
Isoko seurue oli matkassa?
Rekallinen kamaa mukana! - Anonyymi
Kuvassa näkyy pikaruuan 🍔 🍗 🍟 pakkausjätettä, mikä on jäänyt viemättä roskiin!
Roskaruokaa 🍔 🍗 🍟 mätetty?
Ehkä samalla palmuöljyä 🌴?
Lattialla joku laatikko ja kassien päällä käärepapereita.
Noissa on monesti muovipinnoite.- Anonyymi
Vanha vitsi pätee tässä hyvin: Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin minä sanon.
- Anonyymi
Oliko sillä taas Antifan paita päällä.
- Anonyymi
Tottakai se vituttaa peräkammarin asukkia, kun 16-vuotias on fiksu, ja vielä tyttö.
- Anonyymi
Miksi? Ota ihan rauhassa. Se on aivopesty.
- Anonyymi
Ehkäp se oli vain Gretan tunnelma siellä junassa eikä siinä sen kummempaa?
Kaikki nyt ylireagoi tähän ja tämän lausuntoihin kaikkialla ja kaikessa jotakin syvällisempää ja kritiikkiä? No huh huh, joutuu varomaan vaikkei ikäisekseen pitäisi mutta sellasta on julkkiselämä..... - Anonyymi
Samanlainen "pyhimys" kuin Gandhi. Julkisuuteen julkaistaan köyhäilykuvia, mutta todellisuus onkin sitten ihan muuta.
- Anonyymi
Minusta on rattoisaa seurata kun yksi ovela tyttönen kusettaa koko valtaisaa ilmastosekopäiden laumaa-
- Anonyymi
Matkustelu tuottaa hiilijalanjälkeä.
- Anonyymi
Gretan jutut vaan sakenee, vihan sumussaan sanoo aika rankasti, jälkikäteen voi aina koittaa paikkailla, mutta koira karkasi jo aituuksesta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/greta-thunbergin-tulkittiin-kehottaneen-vakivaltaan-poliitikkoja-vastaan-nain-kay-kun-improvisoi-puheita-toisella-kielella/7661120
- Anonyymi
Kaikki ne kokoukset mihin tuo tovereineen on osallistunut, on menneet pieleen.
Matkustelkoot siis vaan ja syököön eväitä muovikipoistaan.
Uskottavuus on nolla. - Anonyymi
Kuka kustantaa Gretan matkat ympäri maapallon, kuka maksaa täysihoidon? Paljonko on Gretan vuosiansiot?
- Anonyymi
gretan naamaahan tässä ketjussa pitäisi arvostella eikä tekoja.
suomalaisten on paljon helpompi katsella kuin ajatella.
- Anonyymi
Jos joku on vyötärölihava, on se pallomaha. Ei voi pyykkilaudasta puhua.
Ihan totuus ja toteamus. Kuvaava.
Mitään haukkumista tai vihapuhetta ole.
Ei palloposkea voi lommonaamaksi sanoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760