Minua eivät ilmastoasiat liikuta YHTÄÄN!

Anonyymi

Minulla kun ei ole omia lapsia, niin minun ei tarvitse ilmastosta tai maapallon tulevaisuudesta yleensäkään välittää yhtään mitään. Vieraiden ihmisten lasten tulevaisuudet eivät minua kiinnosta ollenkaan.

Kulutan aivan kuten tähänkin asti, ajelen polttomoottoriautolla huoletta, käytän lämmitykseen öljyä niin paljon kuin tarve vaatii, ostelen kaukaa maailman toiselta puolelta rahdattuja tavaroita, lennän lentokoneella aina kun huvittaa ja toivon, että Kiina, Intia ja USA saisivat lopetettua ilmastovouhotuksen, joka pyrkii rajoittamaan sitä elämää, johon olen tottunut.

Voi olla, että huoli ilmastosta on aiheellinen, mutta se ei minua kiinnosta, kunhan tämä maapallo minun oman loppuelämäni ajan pysyisi elinkelpoisena. Kun pusken koiranputkea, on minulle aivan sama, miten maapallon sen jälkeen käy.

Kerron vain rehellisesti oman ajatusmaailmaani. Jos joku vetää herneen nenuunsa, se on voi voi.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elän samalla tavalla enkä aio muuttaa tottumuksiani mihinkään. Olen jäänyt eläkkeelle hiljattain. Joten aion nauttia täysin rahoin ja kulutuksin. Nyt on aikaa matkustellakin.

• Anonyymi

Onneksi Greta Thunbergin kaltaiset tyttelit laittavat tuollaiset käppänät kyykkyyn.

• Anonyymi

Greeta pierrään maan rakoon meidän vanhanliiton työläisten geimeissä. Tuupertuu tyttö happikatoon.
        Totuushan on jos mikään maa ei pysäytä Intiaa, Kiinaa, Pakistania, Venäjää, Yhdysvaltoja yms raskaan teollisuuden ja jätteen haitoilta, maailmassa kaikilla loppuu piereminen kesken.

• Anonyymi

Avaaja on kyllä jo tehnyt kiitettävästi oman osuutensa ongelman juurisyyn eli ylikansoittumisen torjunnassa.

• Anonyymi

No yhden suomalaisen lapsettomuus on "varsin" merkityksetöntä väestönkasvun kannalta, kun esimerkiksi Afrikan väkiluku (noin 1,5 miljardia) tulee kaksinkertaistumaan 25 vuoden aikana. Mutta jos yhden suomi24-kirjoittajan lapsettomuus parantaa mielenrauhaasi, niin kiva juttu, ei siinä mittään.

• Anonyymi

Sittenhän teitä on siinä jo kaksi samanlaista hanskaan roiskijaa.

HEH HEH

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yhden suomalaisen lapsettomuus on "varsin" merkityksetöntä väestönkasvun kannalta, kun esimerkiksi Afrikan väkiluku (noin 1,5 miljardia) tulee kaksinkertaistumaan 25 vuoden aikana. Mutta jos yhden suomi24-kirjoittajan lapsettomuus parantaa mielenrauhaasi, niin kiva juttu, ei siinä mittään.

Yrität perustella, että kenekään yksilön tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitään merkitystä.

Ja niinhän se kieltämättä loppupeleissä onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität perustella, että kenekään yksilön tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitään merkitystä.

Silti meitä verotetaan käyttäen perusteena mm. ilmastomuutosta. Rahat käytetään sitten afrikkalaisten lisääntymisen tukemiseen.

Ei näitä järjellä voi käsittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Jos joku suomalainen päättää jättää kakarat hankkimatta, niin fakta todella on, että sillä päätöksellä ei ole mitään vaikutusta Afrikan väkiluvun kasvuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän teitä on siinä jo kaksi samanlaista hanskaan roiskijaa.

HEH HEH

Tuollaista puhetta kuulee yleensä vain potentiaalisilta naisten raiskaajilta ja rikollisita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista puhetta kuulee yleensä vain potentiaalisilta naisten raiskaajilta ja rikollisita.

Kumpi sitten olet, raiskaaja vai rikollinen?

HEH HEH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Jos joku suomalainen päättää jättää kakarat hankkimatta, niin fakta todella on, että sillä päätöksellä ei ole mitään vaikutusta Afrikan väkiluvun kasvuun.

Totuus on se,että ilmastonmuutos johtuu ylikansoituksesta ja siitä johtuvasta kulutuksesta se ei huoleta ketään on kuulemma cool synnyttää 100 lasta.

• Anonyymi

Sama juttu. Äpäröitä on muutenkin maapallo pullollaan ja eläimillä käy tila yhä ahtaammaksi. Arvostan koiria tuhat kertaa enemmän kuin ihmisiä. Kunnon ydinsota tekisi tälle pallolle terää.

• Anonyymi

Ihmiset lisääntyy maapallolla kuin syöpäsolut jotka lopulta tuhoavat isäntänsä.
        Onneksi maapallo taistelee tätä sairautta vastaan nostamalla lämpötilaa, ravistelemalla mannerlaattoja, myrskyten ja raivoten.
        Aurinko auttaa maapalloa kuin lääkäri ja lopulta syöpäsolut saavat tappavan annoksen "sädehoitoa".
        Maapallo pelastuu ja elää terveenä elämänsä loppuun saakka

• Anonyymi

En minäkään ole koskaan tajunnu, että miksi nimenomaan lasten kohtalosta pitäisi olla jotenkin erityisen huolissaan, että olisi ns. normaali ihminen.

Minua eivät koskaan liikuta esim, uutiset, joissa kerroataan lasten menehtyneen jossain onnettomuuksissa tms. En vain ymmärrä, miksi minun pitäisi järkyttyä ventovieraista ihmisistä, olivat nämä sitten lapsia, vanhuksia, työikäisiä tai ketä hyvänsä. Vieraita ja siten merkityksettömiä ihmisiä minulle kaikki tyynni.

Omat läheiset ovat asia erikseen.

• Anonyymi

On selvää, että myös terroristit osaavat hyödyntää vihaamiensa kehittyneiden maiden ihmisten käsityksen lapsen oikeuksista omien julmien tavoiteidensa ajamisessa.

• Anonyymi

On sitä paitsi hyvin ikärasistista arvottaa ihmisiä vain nuoruuden kautta, lapsista kuitenkin kasvaa aikuisia jotka toistaa samat virheet kuin edelliset sukupolvet ja kehä vain pyörii ja pyörii.

• Anonyymi

Samaa mieltä, ei minuakaan ole koskaan kovin paljoa kiinnostanut muiden maiden jälkikasvun kohtalot. He voivat siellä huolehtia itse jälkikasvuistaan ihan niin kuin parhaaksi näkevät, en ole sitä heiltä kieltämässä.

Eikä hetkauta ilmaston lämpenemiset kovin paljoa, ihan yks ja sama.
      Tosin itse elän nykyisin kokonaisuutta katsoen aika vähän ilmastoa kuormittavasti.

Yksi lomalento Thaimaahan yhden hengen osalta kuormittaa ilmastoa saman verran kuin minun 7 vuoden autolla ajot. En matkustele, enkä aja turhia ajoja juuri nimeksikään. Ruokahävikkini on lähes olematonta, roskia tuotan vuositasolla alle viidesosan siitä mitä keskiverto kansalainen.

Sen mitä asumisestani ja muusta elämisestä aiheutuu ilmastolle kuormitusta, vaikkapa mm. polttopuiden käyttö, metsät mistä niitä otetaan korvaa monin verroin mahdolliset päästöhaitat hiilinieluineen muineen. Uutta puustoa kasvaa joka vuosi kiihtyvällä tahdilla - tuohon kasvun kiihdyttämiseen saisi tosin panostaa hieman lisääkin.

Tuo väestön määrä on nimen omaan se ongelma, väestöä on yksinkertaisesti ihan liikaa ja nämä liikaväestökeskittymät tuottavat nykyisin yhä kiihtyvällä tahdilla sitä ilmastoa lämmittävää kuormitusta enemmän kuin mitä tämä maapallo kykenee ongelmitta kantamaan.

• Anonyymi

Pitäisikö huutaa vanha kunnon aatu apuun, hänhän oli kasvissyöjäkin.

• Anonyymi

Onneksi oon jo niin vanha ettei maailman meno enää hetkauta. Antaa mennä vaan..
        Sääli lapsia ja nuoria.

• Anonyymi

Niin mitä hittoo ne Afrikassa työntää pentuja solkenaan tulemaan kun ei nykyisillekkään ole tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Salvata heidät pitäis ensimmäisenä vastuuttomasta väestön kasvusta johtuen.

• Anonyymi

Olet kyllä osuutesi tehnyt, kun et ole lisääntynyt!

Olet ansainnut ison kiitoksen ja rahabonuksen!

• Anonyymi

Aivan. Kyllä niitä kakaroita tänne tulee muualtakin. Hienoa Suomi!

• Anonyymi

Olette kaikki ihan idiootteja. Ei ilmaston lämpeneminen johdu ihmisestä, vaan maapallon akselikulman pienenemisestä ja auringon aktiivisuudesta. Asia on myös todistettu, mutta maapallon akselikulmaveroa ei ole vielä kleksitty että sillä voisi rahastaa ja rahastetaankin maata ympäröivällä ja suojaavalla kaasukehällä, joka estää maata jäähtymästä ja kerrotaan satuja että sen johdosta ilmasto lämpenee. Ilman maata suojaavaa kaasukehää maan ydin jäähtyisi. Sitäpaitsi pilvet estävät auringon säteilyn saavuttamasta maata, mikä kylmentää myös ilmastoa ja massiiviset tulivuorenpurkaukset vaikuttavat myös jäähdyttäen ilmastoa. Hiilidioksidia ja muita kasvihuonekaasuja on ollut aina, sillä puista putoavat lehdet ja niiden märänemisen yhteydessä vapautuu kasvihuonekaasuja. ;D

• Anonyymi

Exä huuteli samanlaisia ja se dumppas vanhat huonekalutkin metsään. Ei kuulemma haittaa, kun ei sillä ole omia lapsia, toisten lasten ongelmat ei kiinnosta eikä se tee mitään niin noloa ku kävelis mettässä.

Uramies, keitto maistui ja olis lopulta halunnut lapsia. Mieluummin niin, että joku toinen exä vaan jonain päivänä laittaa kortin ja kertoo, että siellä on jossain valmis aikuinen jälkeläinen.

Nykyisiä lähemmäs 60 vuotiasta kerrostumaa. Aika (laji) tyypillinen.

Vanhemmat 75 aika (laji)tyypillisiä, viinaa, täydellisyyttä ja väkivaltaa.

• Anonyymi

Juu juu, Ilmastonmuutos on se ihana tekosyy pistää ilmastoVEROA joka koskettaa sinunkin lompsaasi.

• Anonyymi

Lapsettomuus on todellinen ilmastoteko.
      Kaikkein pahin ilmastorikollinen on eläimellisiä vaistojaan noudattava synnytyskone.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1952
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      380
      1782
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      664
    Aihe