Aloitin juuri otsikon mukaiset pillerit, ja olen lukenut kaikkialta todella huonoa palautetta. Tänään siis otin ekan. Aloin nyt epäröimään, pitäisikö vain jättää syömättä, rupesi stressaamaan ne lihomis-, akne-, menkat puol vuotta putkeen-jutut...
Kertokaa nyt kokemuksia!!
Kertokaa nyt kokemuksia!!
Vastaukset 6
Vanhimmat
Jätä syömättä,niin ei varmasti tule mitää sivuoireita.
Ei muuta kun toosa kovaan käyttöön vaan
Eli kellään ei ole oikeita kokemuksia?
Ihmiset ovat yksilöllisiä.Jos jollekin tulee oireita niin ei se tarkoita että sinulle tulee.
Hei
Mulla kolmas kuukausi menossa kyseistä pilleriä. Mulla ei ainakaan ole ollu mitään hankalia oireita. Kaksi kertaa tullut pari päivää niukkaa vuotoa .Eli ei kannata heti lopettaa syö pari kuukautta niin sitten näet tuleeko mitään oireita. Me ollaan yksilöitä eikä kaikki saa noita haittavaikutuksia.
Mulla nyt jo ikää mutta kyseisiä pillereitä käytin aiemmin. Sopivat mulle ihan hyvin, ei tullut mitään ongelmia.
Muiden kokemuksia ei voi verrata omaan itseensä koska jokainen reagoi eri tavalla.
Parhaiten selviää sopiiko itselle kun jonkin aikaa käyttää ja seuraa tuleeko mitään oireita.