DESOGESTREL SANDOZ - kokemuksia ÄKKIÄ

Anonyymi

Aloitin juuri otsikon mukaiset pillerit, ja olen lukenut kaikkialta todella huonoa palautetta. Tänään siis otin ekan. Aloin nyt epäröimään, pitäisikö vain jättää syömättä, rupesi stressaamaan ne lihomis-, akne-, menkat puol vuotta putkeen-jutut...

Kertokaa nyt kokemuksia!!

6

448

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä syömättä,niin ei varmasti tule mitää sivuoireita.

• Anonyymi

Ei muuta kun toosa kovaan käyttöön vaan

• Anonyymi

Eli kellään ei ole oikeita kokemuksia?

• Anonyymi

Ihmiset ovat yksilöllisiä.Jos jollekin tulee oireita niin ei se tarkoita että sinulle tulee.

• Anonyymi

Hei
      Mulla kolmas kuukausi menossa kyseistä pilleriä. Mulla ei ainakaan ole ollu mitään hankalia oireita. Kaksi kertaa tullut pari päivää niukkaa vuotoa .Eli ei kannata heti lopettaa syö pari kuukautta niin sitten näet tuleeko mitään oireita. Me ollaan yksilöitä eikä kaikki saa noita haittavaikutuksia.

• Anonyymi

Mulla nyt jo ikää mutta kyseisiä pillereitä käytin aiemmin. Sopivat mulle ihan hyvin, ei tullut mitään ongelmia.
      Muiden kokemuksia ei voi verrata omaan itseensä koska jokainen reagoi eri tavalla.
      Parhaiten selviää sopiiko itselle kun jonkin aikaa käyttää ja seuraa tuleeko mitään oireita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      781
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe