Vapaa-ajattelijain liitto on ollut jo pitkään alasajon kourissa. Suosio laskee ja jäsenmäärät pienenevät. Liitto on kuitenkin asiattomalla tavalla saanut valtionrahoitusta. Summat ovat olleet kohtuuttomia. Palstalla onkin vaadittu Vapariliiton erottamista valtiosta.
Valtio on tervetulleella tavalla tänä vuonna osoittanut neutraalisuutta ja lopettanut perusteettoman rahoituksen. Valtio ei alun perin suunnitellut seuraavallekaan vuodelle asiatonta rahoitusta. Valitettavasti pääsihteeri on käyttänyt ns. toverireittiä ja onnistunut huiputtamaan vapaa-ajattelijoille peräti 30000 euron varauksen valtion budjettiin.
Summa on ilmeisesti lisätty aivan viime vaiheessa ja osoittaa sen perustuvan eräreiluun toverien suosimiseen. On toivottavaa, että muut puolueet huolehtivat summan poistamisesta tai ainakin kohtuullistamisesta.
Olisi korkea aika erottaa suosiotaan menettävä Vapaa-ajattelijain liitto valtiosta.
Epäreilua tekohengitystä valtionvapareille
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös nämä vapaa-ajattelijat ole vaatineet kirkon ja valtion siteiden katkaisua. Mites nämä itse nyt tällä lailla? Joukkion pienuuden tietäen tuo summa on aivan kohtuuton ja järjetön. Kyse on poliittisesta yhden ryhmäkunnan suosimisesta. Liitolta todella kaksinaismoralistista vaatia itselleen sellaista mitä toisilta yrittää kieltää. Nyt meni luottamus liittoon!
- Anonyymi
Mitenkäs se toveri on onnistunut saamaan 30keuroa? Onko muuten vapareita koskevaa lainsäädäntöä Finlexissä?
- Anonyymi
Eiköhän se oteta veronmaksajien rahoista. Ja tosiaan mitään lakiin perustuvaa syytä tälle suosimiselle ei ole. Kyse on ollut mielivallasta ja olikin korkea aika erottaa vaparit valtiosta. Nyt tuo linkki sai taas epäreilua vahvistusta.
Vapariliitto erotettava valtiosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se oteta veronmaksajien rahoista. Ja tosiaan mitään lakiin perustuvaa syytä tälle suosimiselle ei ole. Kyse on ollut mielivallasta ja olikin korkea aika erottaa vaparit valtiosta. Nyt tuo linkki sai taas epäreilua vahvistusta.
Vapariliitto erotettava valtiosta!Ei ote, vaan valtion budjetista.
Et siis vieläkään ole selvittänyt itsellesi miten tämä valtiontuki järjestelmä toimii, mutta silti se toimii sinun mielestäsi väärin. Ja jostain syystä tämä valtion järjestelmän on vapareiden syytä.
Etkö huomaa että tuossa sinun sanomisessa ei ole mitään järkeä?
- Anonyymi
Hihih aivan totta rakas salaliittohörhöantivapari...
Ei tarvitse ihmetellä miksi antivaparilla on uskottavuus nollassa kun lukee tälläisiä aloituksia ja hänen keskusteluaan keskenään :D- Anonyymi
Aijai, jokos se ei-luotu taas pöllähti hölmöilemään palstalle. Kummallista kunnei sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin trollaaminen tällä palstalla. Saatko kenties palkkasi tuosta 30 keurosta? Kaikkeen se valtio kanssa tukea antaa. Tsot tsot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijai, jokos se ei-luotu taas pöllähti hölmöilemään palstalle. Kummallista kunnei sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin trollaaminen tällä palstalla. Saatko kenties palkkasi tuosta 30 keurosta? Kaikkeen se valtio kanssa tukea antaa. Tsot tsot.
Ei tästä kenenkään tarvitse mitään palkkaa maksaa. Sinunlaisten turhien nettitrollien pyörittäminen antaa ihan tarpeeksi hupaa minulle.
Mutta eipä ollut mitään uutta antivaparilta että piti alkaa taas herjaamaan ja valehtelemaan muista. Olet niin helppo ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tästä kenenkään tarvitse mitään palkkaa maksaa. Sinunlaisten turhien nettitrollien pyörittäminen antaa ihan tarpeeksi hupaa minulle.
Mutta eipä ollut mitään uutta antivaparilta että piti alkaa taas herjaamaan ja valehtelemaan muista. Olet niin helppo ;)Ai. oletko niin tyhmä, että teet töistä ilmaiseksi. No se on ihan oma häpeäsi. Ei se ole herjaamista, jos kertoo totuuden, sinähän olet yksinkertainen ja tyhmä, palveluitasi saa varmaan halvalla. Onneksi niin, sillä ei vapareilla vapaa muuhun olisikaan. Sikäli harmi, että laatu putoaa sinun myötäsi oikein urakalla. Mikä pahinta, trumpismisi ovat niin ala-arvoisia, ettei niihin oikein viitsisi edes ottaa kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. oletko niin tyhmä, että teet töistä ilmaiseksi. No se on ihan oma häpeäsi. Ei se ole herjaamista, jos kertoo totuuden, sinähän olet yksinkertainen ja tyhmä, palveluitasi saa varmaan halvalla. Onneksi niin, sillä ei vapareilla vapaa muuhun olisikaan. Sikäli harmi, että laatu putoaa sinun myötäsi oikein urakalla. Mikä pahinta, trumpismisi ovat niin ala-arvoisia, ettei niihin oikein viitsisi edes ottaa kantaa.
"oletko niin tyhmä, että teet töistä ilmaiseksi. "
En tee töitä ilmaiseksi, vaikka niin näytät taas luulevan. Eikä tämä sinun jallittaminen ole edes työtä, vaan hupia kuten olen sanonut. Mutta ymmärrän kyllä että pidät tätä työnä, kun jatkuvasti roikut tällä palstalla ilman palkkaa ;)
Miksi muuten luulet ihmisistä asioita joita et selvästikkään voi tietää? Syöt omaa uskottavuuttasi kun tuolleen valehtelet muista asioita mitä et voi tietää.
Eikä tuo sinun vainoharhasi nähdä vapareita kaikissa jotka eivät sulata tätä sinun lapsellista käytöstäsi, auta pätkääkään sinun uskottavuuden kanssa. Tosin näyttää siltä että et edes välitä että uskotaanko sinua vai ei. Olet vain saarnaamassa täällä, kuten teillä uskovilla on tapana ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"oletko niin tyhmä, että teet töistä ilmaiseksi. "
En tee töitä ilmaiseksi, vaikka niin näytät taas luulevan. Eikä tämä sinun jallittaminen ole edes työtä, vaan hupia kuten olen sanonut. Mutta ymmärrän kyllä että pidät tätä työnä, kun jatkuvasti roikut tällä palstalla ilman palkkaa ;)
Miksi muuten luulet ihmisistä asioita joita et selvästikkään voi tietää? Syöt omaa uskottavuuttasi kun tuolleen valehtelet muista asioita mitä et voi tietää.
Eikä tuo sinun vainoharhasi nähdä vapareita kaikissa jotka eivät sulata tätä sinun lapsellista käytöstäsi, auta pätkääkään sinun uskottavuuden kanssa. Tosin näyttää siltä että et edes välitä että uskotaanko sinua vai ei. Olet vain saarnaamassa täällä, kuten teillä uskovilla on tapana ;)Valehtelun lisäksi olet varaskin, varastat toisten tekstejä. Sitä se jatkuva työn halpuuttaminen teettää, tyttö pieni. Onhan se kurjaa ettei sinulle paljon makseta, mutta tiedäthän, palkka työn mukaan ;)
Vai olet sinä uskovaiseksi ruvennut? Mitenkäs se Jeesus sinut oikein löysi? Olitko kuukahtanut kuningas alkoholin vaikutuksesta pitkällisen putken jälkeen ja Jesse tuli siut pelastamaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelun lisäksi olet varaskin, varastat toisten tekstejä. Sitä se jatkuva työn halpuuttaminen teettää, tyttö pieni. Onhan se kurjaa ettei sinulle paljon makseta, mutta tiedäthän, palkka työn mukaan ;)
Vai olet sinä uskovaiseksi ruvennut? Mitenkäs se Jeesus sinut oikein löysi? Olitko kuukahtanut kuningas alkoholin vaikutuksesta pitkällisen putken jälkeen ja Jesse tuli siut pelastamaan?"varastat toisten tekstejä"
Ja nyt voit näyttää että missä olen varastanut toisten tekstejä. Olet kova syyttämään muita milloin mistäkin, mutta niiden todisteiden kanssa sitten onkin vähän niin ja näin. :D
Etkö taaskaan ymmärrä suomea. Saan palkkaa kyllä työstä, mutta tämä sinun jallittaminen ei edelleenkään ole työtä, vaan pelkkää hupaa ja ajankulua.
Tosin olisihan se ihan kiva jos joku maksaisi tästä teidän trollien vedättämisestä. Tosin minun on vaikea miten tästä saisi niin kannattavaa bisnestä että joku tästä maksaisi.
Loppuiko sinulta muuten taas eväät kesken kun joudut itse matkimaan minua? Elä yrität tuota käänteisvittuilua, kun et sitä osaa. ;)
On aivan sama kuinka paljon herjaat muita. Se kertoo vain minkälainen sinä olet, ja voin sanoa että se kuva ei ole kovin hyvä. No itsepä olet itsestäsi antanut näin lapsellisen kuvan. En voi odottaa miten nolaat itsesi seuraavaksi :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"varastat toisten tekstejä"
Ja nyt voit näyttää että missä olen varastanut toisten tekstejä. Olet kova syyttämään muita milloin mistäkin, mutta niiden todisteiden kanssa sitten onkin vähän niin ja näin. :D
Etkö taaskaan ymmärrä suomea. Saan palkkaa kyllä työstä, mutta tämä sinun jallittaminen ei edelleenkään ole työtä, vaan pelkkää hupaa ja ajankulua.
Tosin olisihan se ihan kiva jos joku maksaisi tästä teidän trollien vedättämisestä. Tosin minun on vaikea miten tästä saisi niin kannattavaa bisnestä että joku tästä maksaisi.
Loppuiko sinulta muuten taas eväät kesken kun joudut itse matkimaan minua? Elä yrität tuota käänteisvittuilua, kun et sitä osaa. ;)
On aivan sama kuinka paljon herjaat muita. Se kertoo vain minkälainen sinä olet, ja voin sanoa että se kuva ei ole kovin hyvä. No itsepä olet itsestäsi antanut näin lapsellisen kuvan. En voi odottaa miten nolaat itsesi seuraavaksi :DVoi voi, taas kopioit kaiken minulta ja toisilta, ai ai? Eniwei, mitens se nyt meni, auttoiko se Jesse sinut pahimman krapulan yli? Kai nyt sentään ymmärrät, että kyse oli mielikuvituksesta, oikeasti edes Jesse ei auttaisi kaltaistasi tollakkaa. Rajansa se kadonneilla lampaillakin.
Odotas kun rukoilen puolestasi: armoitettu jeesus, jumalan isä, veli, sana ja sisar, käännä armoitettu katseesi ei-luodun puoleen, sillä hän on juuttunut kiertämään kehää tällä palstalla. Auta hänet uusille foorumeille ja auta häntä löytämään aivonsa, vaikka hän onkin hämmästyttävä osoitus voimastasi, miten aivoton ihminen hengittää ja yrittää joskus kirjoittaakin jotain, tosin muualta kopioituna. Huomaa hänen vaikea taipumuksensa alkoholin perään ja lyö häntä aina kun hänellä on krapula. Kun kerran potilas, niin herra tautia siunatkoon!!
AAAAmennnn. Vai oliko se RAAAAAAMEEEEENNNN!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, taas kopioit kaiken minulta ja toisilta, ai ai? Eniwei, mitens se nyt meni, auttoiko se Jesse sinut pahimman krapulan yli? Kai nyt sentään ymmärrät, että kyse oli mielikuvituksesta, oikeasti edes Jesse ei auttaisi kaltaistasi tollakkaa. Rajansa se kadonneilla lampaillakin.
Odotas kun rukoilen puolestasi: armoitettu jeesus, jumalan isä, veli, sana ja sisar, käännä armoitettu katseesi ei-luodun puoleen, sillä hän on juuttunut kiertämään kehää tällä palstalla. Auta hänet uusille foorumeille ja auta häntä löytämään aivonsa, vaikka hän onkin hämmästyttävä osoitus voimastasi, miten aivoton ihminen hengittää ja yrittää joskus kirjoittaakin jotain, tosin muualta kopioituna. Huomaa hänen vaikea taipumuksensa alkoholin perään ja lyö häntä aina kun hänellä on krapula. Kun kerran potilas, niin herra tautia siunatkoon!!
AAAAmennnn. Vai oliko se RAAAAAAMEEEEENNNN!!!Nyt taisi viimeinkin antivapari parka seota. No onhan nämä mielenterveysongelmien merkit olleet jo jonkin aikaa ilmassa. Kuten vainoharhoja siitä että vapareita onko joka nurkan takana yms. Osanottoni mielenterveytesi puolesta :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taisi viimeinkin antivapari parka seota. No onhan nämä mielenterveysongelmien merkit olleet jo jonkin aikaa ilmassa. Kuten vainoharhoja siitä että vapareita onko joka nurkan takana yms. Osanottoni mielenterveytesi puolesta :(
No voi voi, vai joudut sinä lähtemään kiireesti hakemaan apua itsellesi. Ymmärrän hyvin että jossain vaiheessa omatuntosi on alkanut kolkuttaa asiattoman käytöksesi johdosta. Mutta positiivista tässä on se, että nyt parantumisesi pääsee alkuun. Tsemppiä kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi, vai joudut sinä lähtemään kiireesti hakemaan apua itsellesi. Ymmärrän hyvin että jossain vaiheessa omatuntosi on alkanut kolkuttaa asiattoman käytöksesi johdosta. Mutta positiivista tässä on se, että nyt parantumisesi pääsee alkuun. Tsemppiä kyllä se siitä.
Hihi nämä sinut käänteisvittuilu yritykset ovat yhtä huonoja kun antivaparin valehtelu yritykset :D
Ehkä ei kannattaisi trollailla jos et parempaan pysty ;)
- Anonyymi
Humanismin periaatteisiin kuuluu omavastuisuus, ei toisten kukkarolla käyminen. Se, että liitossa on ryhdytty tällaiseen, on peruste erota vapaa-ajattelijoista. Aivan röyhkeää!
- Anonyymi
Kerro se kaikille muillekin sekulaareille kansalaisjärjestöille, ihmisoikeusjärjestöille, kehitysjärjestöille, kulttuuri-, nuoriso- ja liikuntajärjestöille, sosiaali- ja terveysjärjestöille. Sekä ei-valiokirkolisille uskonnolisille yhdyskunnille.
- Anonyymi
"Humanismin periaatteisiin"
Mielenkiintoista. En ole koskaan kuullut että näin olisi, joten voit varmaan antaa tästä väitteestä jotain lisätietoa?
- Anonyymi
Nyt on aivan selvää, että Vapariliitto on Vasemmistoliiton alajaosto. Mutta vasurit voisivat edes antaa puoluetuesta tuon rahan eikä ottaa ekstrana veronmaksajilta.
- Anonyymi
Musta kyllä tuntuu, että persut on ihan liian edustettuina vapareissa. Puhutaan mitä sylki suuhun tuo ja kalastellaan ääniä miten sattuu, vastuista viis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta kyllä tuntuu, että persut on ihan liian edustettuina vapareissa. Puhutaan mitä sylki suuhun tuo ja kalastellaan ääniä miten sattuu, vastuista viis.
En yllättyisi, jos vaparijoukoissa olisi joku ääripersu etnonationalisti.
- Anonyymi
Tuen lakkautusta vapaa-ajattelijoiden vastustaja kommentoi aiemmin "Valtio katsoi, että noin huono toiminta ei ole tukemisen arvoista."
Nyt valtio lienee huomannut, että toiminta onkin hyvää/laadukasta/tarpeellista.- Anonyymi
Ei ole. Kyse on poliittisesta hankkeesta. Virkamiesten asiallinen arviointi on jatkuvasti johtanut tuen leikkaamiseen ja lopulta varoituksen jälkeen sen poistoon. Vain puoluetoverit ovat ajaneet tuen takaisin. Eli asiaperusteet on ohitettu tyystin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Kyse on poliittisesta hankkeesta. Virkamiesten asiallinen arviointi on jatkuvasti johtanut tuen leikkaamiseen ja lopulta varoituksen jälkeen sen poistoon. Vain puoluetoverit ovat ajaneet tuen takaisin. Eli asiaperusteet on ohitettu tyystin.
Ja näille sinun höpinöille varmaan taas saadaan kasapäin todisteita? Vai onko sinun ylivilkas mielikuvitus taas asialla.
Eikö olisikin kivaa jos sinun sanomisiin voisi edes joskus uskoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näille sinun höpinöille varmaan taas saadaan kasapäin todisteita? Vai onko sinun ylivilkas mielikuvitus taas asialla.
Eikö olisikin kivaa jos sinun sanomisiin voisi edes joskus uskoa?Meitä on pilvin pimein, jotka uskomme nuo jutut. Sinä voit mennä muualle valehtelemaan. Miksi koetat sotkea asioita, totuus on tässäkin aloituksessa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on pilvin pimein, jotka uskomme nuo jutut. Sinä voit mennä muualle valehtelemaan. Miksi koetat sotkea asioita, totuus on tässäkin aloituksessa!!!
Kiitokset. On selvää, että useimmat ihmiset ymmärtävät vapaa-ajattelun sairaan valehtelun ja rahojen nyhtämisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on pilvin pimein, jotka uskomme nuo jutut. Sinä voit mennä muualle valehtelemaan. Miksi koetat sotkea asioita, totuus on tässäkin aloituksessa!!!
Eli teitä jotka uskotte mitä tahansa väitteitä on pilvin pimein. Tämä on aika huolestuttavaa että olette näin helposti vedätettävissä. Yleensä ihmiset haluavat jotain todisteita tuollaisille väitteille.
Minua on nyt syytetty täällä varastamisesta ja valehtelusta, mutta kukaan ei ole vielä pystynyt osoittamaan missä näin olen tehnyt. Voisitko sinä ystävällisesti näyttää missä olen näin tehnyt, niin voin pyytää anteeksi ja korjata virheeni. Mitä antivapari ei koskaan pysty tekemään ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli teitä jotka uskotte mitä tahansa väitteitä on pilvin pimein. Tämä on aika huolestuttavaa että olette näin helposti vedätettävissä. Yleensä ihmiset haluavat jotain todisteita tuollaisille väitteille.
Minua on nyt syytetty täällä varastamisesta ja valehtelusta, mutta kukaan ei ole vielä pystynyt osoittamaan missä näin olen tehnyt. Voisitko sinä ystävällisesti näyttää missä olen näin tehnyt, niin voin pyytää anteeksi ja korjata virheeni. Mitä antivapari ei koskaan pysty tekemään ;)Eivät kaikki ole sellaisia kuin sinä, onneksi on myös rehellisiä ja totuudellisia ihmisiä jotka onneksi tuovat esiin niitä asioita, joita vaparit salakähmäisesti koettavat piilottaa!!!
Kaltaisesi vaparitrollit vain yrittävät estää tosiasioiden esiintuloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki ole sellaisia kuin sinä, onneksi on myös rehellisiä ja totuudellisia ihmisiä jotka onneksi tuovat esiin niitä asioita, joita vaparit salakähmäisesti koettavat piilottaa!!!
Kaltaisesi vaparitrollit vain yrittävät estää tosiasioiden esiintuloa."jotka onneksi tuovat esiin niitä asioita, joita vaparit salakähmäisesti koettavat piilottaa"
Mutta eihän tässä aloituksessa ole vieläkään pyynnöistäni huolimatta näin tehty. Nyt on vain esitetty jotain väitteitä ja nämä pitäisi uskoa koska joku anonyymi nettitrolli näin sanoo. En voi pitää kovin uskottavana että olisi niin montaa noin tyhmää ihmistä mitä antivapari väittää. Mutta tämänkin saat todistaa toisin, kunhan tuolla herjaamiseltasi ehdit :)
"Kaltaisesi vaparitrollit vain yrittävät estää tosiasioiden esiintuloa."
Miten minä ole estänyt mitään, kun minähän juuri olen pyytänyt todisteita näille väitteille? Antivapri on se joka yrittää estää totuuden tulemisen esille, koska piilottelee todisteita näistä väitteistä. Ei ole kovin asiallista käytöstä syyttää toisia siitä mitä itse tekee ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki ole sellaisia kuin sinä, onneksi on myös rehellisiä ja totuudellisia ihmisiä jotka onneksi tuovat esiin niitä asioita, joita vaparit salakähmäisesti koettavat piilottaa!!!
Kaltaisesi vaparitrollit vain yrittävät estää tosiasioiden esiintuloa."jotka onneksi tuovat esiin niitä asioita, joita vaparit salakähmäisesti koettavat piilottaa"
Mutta eihän tässä aloituksessa ole vieläkään pyynnöistäni huolimatta näin tehty. Nyt on vain esitetty jotain väitteitä ja nämä pitäisi uskoa koska joku anonyymi nettitrolli näin sanoo. En voi pitää kovin uskottavana että olisi niin montaa noin tyhmää ihmistä mitä antivapari väittää. Mutta tämänkin saat todistaa toisin, kunhan tuolla herjaamiseltasi ehdit :)
"Kaltaisesi vaparitrollit vain yrittävät estää tosiasioiden esiintuloa."
Miten minä ole estänyt mitään, kun minähän juuri olen pyytänyt todisteita näille väitteille? Antivapri on se joka yrittää estää totuuden tulemisen esille, koska piilottelee todisteita näistä väitteistä. Ei ole kovin asiallista käytöstä syyttää toisia siitä mitä itse tekee ;)
- Anonyymi
Antivapari kiehuu raivosta, niin että savu korvista nousee.
- Anonyymi
Ihanko totta, kylläpä sinua nyt harmittaa. Mutta hei, tämä olikin hyvä juttu, nostetaan tätä hiukan, koska kyllä vapareilla sitä tekohengitystä esiintyy monella tavalla. Ja samaan aikaan teeskennellään, ettei ole ongelmia, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko totta, kylläpä sinua nyt harmittaa. Mutta hei, tämä olikin hyvä juttu, nostetaan tätä hiukan, koska kyllä vapareilla sitä tekohengitystä esiintyy monella tavalla. Ja samaan aikaan teeskennellään, ettei ole ongelmia, ei.
"Ja samaan aikaan teeskennellään, ettei ole ongelmia, ei."
Ei kukaan tarvitse teeskennellä mitään, koska todellisuudessa mitään ongelmaa ei ole. Tämä on vain ongelma sinulle, mutta kukapa nyt tuollaisesta valehtelevasta nettitrollista välittäisi. Paitsi tietysti minä, joka nautin siitä että kun jäätte kiinni valehtelusta, ja menetätte hermonne :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja samaan aikaan teeskennellään, ettei ole ongelmia, ei."
Ei kukaan tarvitse teeskennellä mitään, koska todellisuudessa mitään ongelmaa ei ole. Tämä on vain ongelma sinulle, mutta kukapa nyt tuollaisesta valehtelevasta nettitrollista välittäisi. Paitsi tietysti minä, joka nautin siitä että kun jäätte kiinni valehtelusta, ja menetätte hermonne :DNo nyt päästit selkaisen aivopierun että naurismaan aidan seipäätkin nauravat. " Ei mitään ongelmia" 😁😂🤣😅😄
Jokainen tajuaa viimeistään nyt ettei sinua kannata ottaa vakavasti 🙄😏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt päästit selkaisen aivopierun että naurismaan aidan seipäätkin nauravat. " Ei mitään ongelmia" 😁😂🤣😅😄
Jokainen tajuaa viimeistään nyt ettei sinua kannata ottaa vakavasti 🙄😏"Jokainen tajuaa viimeistään nyt ettei sinua kannata ottaa vakavasti"
Ja kenenkään ei tarvitsekaan ottaa. Mutta eipä ota sinuakaan, jos et ole vieläkään sattunut sitä huomaamaan ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jokainen tajuaa viimeistään nyt ettei sinua kannata ottaa vakavasti"
Ja kenenkään ei tarvitsekaan ottaa. Mutta eipä ota sinuakaan, jos et ole vieläkään sattunut sitä huomaamaan ;)Eihän se minua haittaa ettei sinua oteta vakavasti. Teidän vapareiden uskottavuutta syökset yhä syvemmälle. Ja se on vain hyvä, sillä ihmisillä on oikeus siihen, että heidän asiaansa ajaa asiallinen ja pystyvä ryhmä, ei trollaava ja valehteleva pentulauma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se minua haittaa ettei sinua oteta vakavasti. Teidän vapareiden uskottavuutta syökset yhä syvemmälle. Ja se on vain hyvä, sillä ihmisillä on oikeus siihen, että heidän asiaansa ajaa asiallinen ja pystyvä ryhmä, ei trollaava ja valehteleva pentulauma.
"Eihän se minua haittaa ettei sinua oteta vakavasti."
No hyvä että tajusit sentään jotain. Vielä kun tajuat sen että kukaan ei ota myöskään sinua tosissaan, koska olethan jäänyt kiinni niin monta kertaa valehtelusta.
"Teidän vapareiden.."
Tässä tuli esimerkiksi yksi vale lisää. Edelleen en ole vapari, kaikki muut ovat sen tajunneet, mutta sinä et. Ja vielä pidät itseäsi viisaana :D
Oletko tosiaan niin tyhmä että luulet että muita haukkumalla ja valehtelulla uskottavuutesi jotenkin nousisi? Oletko myös niin tyhmä että luulet noilla sinun höpinöilläsi olisi mitään vaikutusta siihen miten ihmiset suhtauvat vapareihin? Oletko oikeasti niin tyhmä että luulet että ihmiset eivät näkisi tuota sinun vihaasi ja kuinka se ajaa sinut valehtelemaan ja herjaamaan muita ihmisiä?
- Anonyymi
Kirkko saa 116 miljoonaa budjettirahoistua sekä edulliset kirkollisveron perintäpalvelut.-
Ensin oli monta riemuketjua, kun avustus epäreilusti evättiin, ja nyt on monta raivoketjua, kun tuli ollaan ilmeisesti palauttamassa. Eikä näissä varmaan kaikki. Pikkulapsimaista. Tutustu toimintaan: http://vapaa-ajattelijat.fi/- Anonyymi
Jos tuo 116 miljoonaa jaetaan jäsenmäärällä, tuleepi siitä n. 30 euroa per nuppi. Vaparien jäsemäärä kertaa 30 ekee on noin 30 000, houlan enemmän, joten samoissa meette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo 116 miljoonaa jaetaan jäsenmäärällä, tuleepi siitä n. 30 euroa per nuppi. Vaparien jäsemäärä kertaa 30 ekee on noin 30 000, houlan enemmän, joten samoissa meette.
Tuo on väärä vertailu. 116 miljoonaa menee yksistään hautaustoimeen, joka kuuluukin valtion maksettavaksi. Sillä hoidetaan mm. vaparien hautaaminen. Kirkon varsinaiseen toimintaan raha ei mene.
Vaparien avustus menee suoraan vaparien toimintaan. On jotenkin epäreilua, että vapareita suositaan näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on väärä vertailu. 116 miljoonaa menee yksistään hautaustoimeen, joka kuuluukin valtion maksettavaksi. Sillä hoidetaan mm. vaparien hautaaminen. Kirkon varsinaiseen toimintaan raha ei mene.
Vaparien avustus menee suoraan vaparien toimintaan. On jotenkin epäreilua, että vapareita suositaan näin."On jotenkin epäreilua, että vapareita suositaan näin."
No jos näin on niin miksi itket siitä anonyyminä netissä? Jos tämä oikeasti vaivaisi sinua niin paljon niin alkaisit ajamaan tätä asiaa ihan omalla nimellä. Tosin taidat itsekin uskoa ettei sinulla ole mitään mahdollisuutta muuttaa asiaa, koska kukaan ei sinua usko, joten tyydyt trollailemaan netissä kaikkien meidän iloksi. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On jotenkin epäreilua, että vapareita suositaan näin."
No jos näin on niin miksi itket siitä anonyyminä netissä? Jos tämä oikeasti vaivaisi sinua niin paljon niin alkaisit ajamaan tätä asiaa ihan omalla nimellä. Tosin taidat itsekin uskoa ettei sinulla ole mitään mahdollisuutta muuttaa asiaa, koska kukaan ei sinua usko, joten tyydyt trollailemaan netissä kaikkien meidän iloksi. :)Kun katsoo, miten vaparit maalittavat ja hyökkäävät kimppuun, ei huvita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924