Musiikin, elokuvien ja bimbo-viihteen kautta.
Mikään ei tunnu enää miltään! Kaikki on jo nähty ja koettu. Toisen ihmisen elämällä ei ole arvoa, mitään ja ketään ei kunnioiteta. Lukekaa vaan, mitä suomessakin jatkuvasti tapahtuu. Järjettömiä väkivaltarikoksia, joista annetaan mitättömiä tuomioita. Mikä tämän kaiken tarkoitus on? Kun moraali otetaan pois, mitä jää jäljelle? Ennen sentään oli hyvä ja paha sekä moraali ja toisen ihmisen kunnioitus, mitä nykyään on? Ei yhtään mitään.
Nuoret aivopestään moraalittomiksi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai näin tehdään koska näiden nuorten vanhemmat ovat jo moraalittomia ei siihen televisiota tarvita kotilolot sen tekee, silloin kun nuoren vanhemmat ovat jollain tavalla irti normaalista ja elävät jotain natsi elämää ei silloin nuoresta voi kehittyä normaalia hän tietysti seuraa vanhempiensa esimerkkiä miten naapuria tms kiustaaan urakalla ja kotona puhutaan kuinka nuo mt ongelmaiset ovat riesa yhteiskunnalle tottakai nuori sisäistää kaikki ja ajattelee kuin vanhempansa. Muutoinkin kyse nuorten huonosta käyttäytymisestä voi juontaa siitä että kotona esim. hyväksikäytetään nuorta, häntä hakataan tms. Ei voi syyttää televisiota tai lehtiä...
esim. 8 vuotiaan Eerikan surma Helsingissä aikanaan kuvailee hyvin meidän tämän hetkistä yhteiskuntaa ja sen henkistä tilaa... Eerikanhan tappoivat tytön vanhemmat ja kun googletat mutakin samankaltaisi tapauksia löytyy pilvin pimein esim. yksi oli sellainen että tytön vanhemmat luulivat tytön olevan noita ja listivät hänet tämäkin helsingissä.. - Anonyymi
Kaikkein hauskinta ja ironista tässä on se että lasten vanhemmat ottavat mallia lapsiltaan. Heistä tulee yhtä moraalittomia ja epäkunnioittavia. Jumala osaa hommansa.
- Anonyymi
Praise irony.
- Anonyymi
Esimerkiksi uskonlahkot vaikka lestadiolaiset, lapset aivopestään pienestä pitäen luulemaan olevansa muita parempi ja ainoa oikea ihminen maanpäällä sitten kun nuori menee kouluun ja muualle hän huomaa kuinka erilainen on siitä tulee jo ensimmäinen trauma ja näin pikkuhiljaa kehittyy psykopaattisen luonteenpiirteen omaava nuori jolla myös erittäin narsistinen näkemys omasta ylivoimasta ja paremmuudesta.
- Anonyymi
Olen tuntenut 2 leastadiolaista aika läheisesti, eikä kummallakaan ollut tuollaista mainitsemaasi "psykopaattista luonteerpiirrettä". Psykopaattisuus ei ole mikään kevyesti heitettävä sana, jonka alle voisi vaan niputtaa ison joukon ihmisiä ilman tarkempia selvityksiä.
Itse olen helluntailaisesta perheestä, enkä ajattele olevani parempi ihminen kuin esimerkiksi vaikka sinä, enkä ajattele että minulla olisi joku ylivoima sinuun nähden.
Ainoa mikä meitä ehkä erottaa, on se, että minä laitan toivoni Jeesukseen ja Hänen armoonsa, sillä tiedostan olevani rikkinäinen ja monella tavalla jopa huono ihminen. Jos ymmärrän tehneeni jotain väärin, teen parannuksen siitä pyrkien elämään niin oikein kun osaan.
Se tarkoittaa toisten ihmisten kunnioittamista.
- Anonyymi
Ja minä kun luulin että vanhemmilla on vastuu mitä lapset seuraa ja millaisiksi ne kasvaa.
No nyt sitten tiedän toisin.
Onks tää sitä vapaata kasvatusta? En tue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756