Eikö teitä yhtään säälitä al Holin muut lapsukaiset, nämä viattomat pienet suloiset lapsukaiset joita ei ole noudettu kotimaihinsa ? Eikö Suomi voisi tehdä jotakin heidän auttamiseksi ? Suomi voisi antaa heille ruokaa, vettä ja vaatteita ?
al Holin muut lapset
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa antaa pelolle valtaa...
- Anonyymi
mitä ne itse teki jesideille?
Mitä tarkoitat suomalaisilla tässä kohtaa? - Anonyymi
Miksi kukaan ei ole näin huolissaan suomalaisista huostaan otetuista lapsista?
Heitä on liian paljon ja osa huonoissa olosuhteissa vailla tarvittavaa tukea. Heidät on jätetty bisneksen pörssiyhtiöiden hoivaan ,samoin vanhukset!
Hävetkää poliittiset vouhottajat jos osaatte!- Anonyymi
Suomalaisilla huostaanotetuilla menee ihan hyvin. Heillä on varaa kylläisen elämään.
Perheisiin sijoitettuna he saavat hyvän taloudellisen tuen.
- Anonyymi
Kyllä säälittää jos näiltä lapsukaisilta loppuu ammukset kesken ampumaharjoitusten. Suomen hallitus voisi varmistaa ettei näin pääse käymään toimittamalla ammukset harjoitteleville terr.. eikun lapsille.
- Anonyymi
Tottahan säälittää nämä lapset. Siellä on muodostumassa uusi väkivaltainen sukupolvi, ellei asioille tehdä jotain ja mielellään nopeasti.
Ne leirit on purettava ja ihmiset on lähetettävä koteihinsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780