Vapaa-ajattelijat vaikuttavat varsin ahneilta täyttämään liiton vajunutta kassaa veronmaksajien taskuista. Toverien avustuksella liitto on viime vaiheessa onnistunut ujuttamaan valtion budjettiin huomattavan summan itselleen. Vapaa-ajattelijoiden henkilömäärään nähden summa on valtava.
Kun vapaa-ajattelijat noin innokkaasti ovat veronmaksajien taskuilla, olisiko heille harkittava verotusoikeutta? Luulen, että he vastustaisivat ideaa. Verotusoikeus kohdistuisi kirkollisveron tapaan vain omiin jäseniin. Se ei siis olisi kovinkaan tuottoisa.
Vaparit haluavat pitää huomattavan valtionavustuksen, koska siten rahoitus saadaan ei-jäsenien taskuista. Liiton ahneelle johtoklikille se sopii erinomaisesti ja siksi he suosivat toverien tukea. Varsinaiset hakemuksethan on viime aikoina tyrmätty perusteettomina sekä ministeriössä että RAY:ssä.
Tilanne asettaa Vapaa-ajattelijain liiton varsin rumaan mutta totuudenmukaiseen valoon.
Vaparit vieraalla kukkarolla
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinulla varmaan löytyy taas roppakaupalla todisteita tälle typerälle salaliittoteorialle?
Luuletko ihan oikeasti että joku uskoisi noin hörhöä tarinaa :D
Ethän edes näytä tietävän miten tämä valtion myöntämä avustus toimii, ja silti jaksat valittaa siitä. Jos et pidä siitä että valtion käyttää _omia_ (ei veronmaksajien) rahoja jonkin järjestön avustamiseen, valita siitä valtiolle. Mutta koska olet antivapari niin sinulla on vain yksi "vihollinen".
Tiedän kyllä että antivaparilta tulee taas täyslaidallinen herjaamista ja valehtelua. Mutta se vain todistaa sen minkälainen hörhö hän on, hän näyttää kaikille muille ettei hänestä ole aikuismaiseen keskusteluun.- Anonyymi
Tiedän, että eräs liiton pääsihteeri on puhellut tovereille. Näin se meni.
Koska liitto ei luota jäsenistönsä kykyyn pitää liittoa pystyssä, onkin korkea aika erota liitosta. - Anonyymi
Ei-luotu saapui taas suorittamaan vaparien puolesta keskustelun sammutusta kahvi-pulla-palkalla. Ja pitää sitä tietysti hyvänä maksuna, mitäpä aivoton vaparien renfield ei tekisi herrojensa hyväksi.
Kyllä siihen joku peruste on jos edes RAY ei ole halunnut avustuksia myöntää. Kukaan ei tietenkään odota, että vaparien renfield tajuaisi asiasta mitään. Jotkut muut saattavat kyllä ihmetellä asiaa, kuten kuka tahansa normaali henkilö, jonka aivot vielä toimivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että eräs liiton pääsihteeri on puhellut tovereille. Näin se meni.
Koska liitto ei luota jäsenistönsä kykyyn pitää liittoa pystyssä, onkin korkea aika erota liitosta."Tiedän, että eräs liiton pääsihteeri on puhellut tovereille. "
"Tiedät" mutta et silti voi todistaa mitään näistä höpinöistäsi. Missä muuten tämä vapareiden toveri oli silloin kun heiltä leikattiin avustuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei-luotu saapui taas suorittamaan vaparien puolesta keskustelun sammutusta kahvi-pulla-palkalla. Ja pitää sitä tietysti hyvänä maksuna, mitäpä aivoton vaparien renfield ei tekisi herrojensa hyväksi.
Kyllä siihen joku peruste on jos edes RAY ei ole halunnut avustuksia myöntää. Kukaan ei tietenkään odota, että vaparien renfield tajuaisi asiasta mitään. Jotkut muut saattavat kyllä ihmetellä asiaa, kuten kuka tahansa normaali henkilö, jonka aivot vielä toimivat.Ja sieltä se antivapari tuli haukkumaan muita, mutta ei keskustelemaan asiasta. Koska meinasit tuon valehtelun ja herjaamisen sijaan osallistua keskusteluun?
"vaparien puolesta keskustelun sammutusta kahvi-pulla-palkalla."
Edelleenkin teen tätä täysin ilmaiseksi (en edes juo kahvia), ihan voin sen takia kun minusta on hauska katsoa sinunlaisten turhien netti trollien kiemurtelua kun jäätte aina valehtelusta kiinni, Nytkin antivapari on raivoissaan kun kukaan ei usko häntä tälläkään kertaa, joten hän otti tavallisen keinon käyttöön; henkilöön kohdistuvan herjaamisen. Mutta tämä ei ole mitään uutta teiltä trolleilta :)
Minut olisi tässäkin ketjussa helppo hiljentää laittamalla todisteet aloituksessa tehdyille väitteille. Tuntuu vain "jostain" syystä olevan taas kovin vaikeaa ja aletaan vain haukkumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sieltä se antivapari tuli haukkumaan muita, mutta ei keskustelemaan asiasta. Koska meinasit tuon valehtelun ja herjaamisen sijaan osallistua keskusteluun?
"vaparien puolesta keskustelun sammutusta kahvi-pulla-palkalla."
Edelleenkin teen tätä täysin ilmaiseksi (en edes juo kahvia), ihan voin sen takia kun minusta on hauska katsoa sinunlaisten turhien netti trollien kiemurtelua kun jäätte aina valehtelusta kiinni, Nytkin antivapari on raivoissaan kun kukaan ei usko häntä tälläkään kertaa, joten hän otti tavallisen keinon käyttöön; henkilöön kohdistuvan herjaamisen. Mutta tämä ei ole mitään uutta teiltä trolleilta :)
Minut olisi tässäkin ketjussa helppo hiljentää laittamalla todisteet aloituksessa tehdyille väitteille. Tuntuu vain "jostain" syystä olevan taas kovin vaikeaa ja aletaan vain haukkumaan.Tulit siis tunnustamaan, että teet ilmaista työtä pullakahvee-palkalla ja toivossa, että saat edes joskus vapareilta pienet kehut. Ei se mikään yllätys ole, että nimittely ja asiaton käytös ovat vapareille normaalia toimintaa, ei tietenkään teoriassa, mutta käytännössä kyllä.
Tässähän keskustellaan ihan sinun aloituksesi mukaan. En yleensä mielelläni laskeudu idioottien tasolle, mutta joskus se on välttämätöntä, jotta päästään asiassa eteenpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit siis tunnustamaan, että teet ilmaista työtä pullakahvee-palkalla ja toivossa, että saat edes joskus vapareilta pienet kehut. Ei se mikään yllätys ole, että nimittely ja asiaton käytös ovat vapareille normaalia toimintaa, ei tietenkään teoriassa, mutta käytännössä kyllä.
Tässähän keskustellaan ihan sinun aloituksesi mukaan. En yleensä mielelläni laskeudu idioottien tasolle, mutta joskus se on välttämätöntä, jotta päästään asiassa eteenpäin.Etkö taaskaan osaa lukea suomea? Olen sinulle sanonut jo monta kertaa että teen tätä ihan pelkästään siitä huvista että saan sinut noin raivostumaan ja menettämään hermosi ja näyttämään sinun todellisen luonteesi muille. On aivan sama mitä luulet minusta, mutta nämä sinun raivon purkaukset kertovat paljon sinun uskottavuudesta muille ihmisille ;)
"Tässähän keskustellaan ihan sinun aloituksesi mukaan."
No missä ne todisteet tuolle aloitukselle esitetylle väitteelle? Heti kun olin kysymässä niitä näin älyttömälle väitteelle alkoi syyttely minua kohtaan. Sinäkin aloit heti haukkumaan minua. Pidätkö tuota sinun käyttäytymistäsi oikeasti järkevänä käyttäytymisenä?
Ja jos pidät minua idioottine, niin ei luulisi tarvitsevan alkaa vittuilemaan, vaan voisit vaientaa minut laittamalla todisteita noille älyttömille väitteille.
Oletko koskaan miettinyt että juuri tuon vihamielisen käyttäytymisesi takia ei kukaan ota sinua tosissaan ja olet joutunut jopa bottien mustallelistalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö taaskaan osaa lukea suomea? Olen sinulle sanonut jo monta kertaa että teen tätä ihan pelkästään siitä huvista että saan sinut noin raivostumaan ja menettämään hermosi ja näyttämään sinun todellisen luonteesi muille. On aivan sama mitä luulet minusta, mutta nämä sinun raivon purkaukset kertovat paljon sinun uskottavuudesta muille ihmisille ;)
"Tässähän keskustellaan ihan sinun aloituksesi mukaan."
No missä ne todisteet tuolle aloitukselle esitetylle väitteelle? Heti kun olin kysymässä niitä näin älyttömälle väitteelle alkoi syyttely minua kohtaan. Sinäkin aloit heti haukkumaan minua. Pidätkö tuota sinun käyttäytymistäsi oikeasti järkevänä käyttäytymisenä?
Ja jos pidät minua idioottine, niin ei luulisi tarvitsevan alkaa vittuilemaan, vaan voisit vaientaa minut laittamalla todisteita noille älyttömille väitteille.
Oletko koskaan miettinyt että juuri tuon vihamielisen käyttäytymisesi takia ei kukaan ota sinua tosissaan ja olet joutunut jopa bottien mustallelistalle?Asiaton käytöksesi nimittelyineen oli lhan oma sisäinen alialoituksensa. Aloituksessa voi olla asiaa tai asian vierestä mutta vaparina sinun tehtäväsi on oikaista se. Se ettei aloitus ole omasta mielestäsi oikein, ei ole peruste asiattomalle käytökselle. Tämä asia on monesti tullut esiin, siitä huolimatta ylenkatsot sääntöjä kerta toisensa jälkeen. Se on sinun häpeäsi, ei kenenkään muun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaton käytöksesi nimittelyineen oli lhan oma sisäinen alialoituksensa. Aloituksessa voi olla asiaa tai asian vierestä mutta vaparina sinun tehtäväsi on oikaista se. Se ettei aloitus ole omasta mielestäsi oikein, ei ole peruste asiattomalle käytökselle. Tämä asia on monesti tullut esiin, siitä huolimatta ylenkatsot sääntöjä kerta toisensa jälkeen. Se on sinun häpeäsi, ei kenenkään muun.
Jos et kestä samanlaista käytöstä sinua kohtaan mitä itse käytäydyt muita kohtaan, niin ei täällä tarvitse olla jos tulee noin paha olo. Tai sitten voisit itse vähän katsoa tuota idioottimaista asennettasi. Ja missä kohtaa olen ketään nimitellyt? Tuo sinun jatkuvat valehtelusi ei anna kovin kuvaa antivaparista ja hänen toilailuistaan.
Kiva että tunnustit ettei aloitukselle löydy mitään todisteita. Eikä se ole todellakaan kenenkään muun tehtävä todentaa väitteensä kuin väitteen esittäjän. Mutta yleensä kun väitteen esittäjä vaatii, tarkoittaa se vain sitä ettei väitteen esittäjällä ole osoittaa mitään todisteita tukemaan väitteitään.
Mutta nyt kävi taas loistavasti ilmi että antivapari se valehtelee taas. Ja onhan ihan sama paljonko minulle vittuilet, ei tuo sinun valehtelusi siltikään mihinkään katoa. Ja huvittavaa että yrität maalata minut vapariksi, vaikka itsekin tiedät että en ole. Joten miksi valehtelet jopa itsellesi?
Mutta minulla olisi yksi pyyntö; voisitko olla parempi trolli. Nyt olet aivan liian helppo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et kestä samanlaista käytöstä sinua kohtaan mitä itse käytäydyt muita kohtaan, niin ei täällä tarvitse olla jos tulee noin paha olo. Tai sitten voisit itse vähän katsoa tuota idioottimaista asennettasi. Ja missä kohtaa olen ketään nimitellyt? Tuo sinun jatkuvat valehtelusi ei anna kovin kuvaa antivaparista ja hänen toilailuistaan.
Kiva että tunnustit ettei aloitukselle löydy mitään todisteita. Eikä se ole todellakaan kenenkään muun tehtävä todentaa väitteensä kuin väitteen esittäjän. Mutta yleensä kun väitteen esittäjä vaatii, tarkoittaa se vain sitä ettei väitteen esittäjällä ole osoittaa mitään todisteita tukemaan väitteitään.
Mutta nyt kävi taas loistavasti ilmi että antivapari se valehtelee taas. Ja onhan ihan sama paljonko minulle vittuilet, ei tuo sinun valehtelusi siltikään mihinkään katoa. Ja huvittavaa että yrität maalata minut vapariksi, vaikka itsekin tiedät että en ole. Joten miksi valehtelet jopa itsellesi?
Mutta minulla olisi yksi pyyntö; voisitko olla parempi trolli. Nyt olet aivan liian helppo.Projisoit itseäsi muihin, sekä käytöksen että trollauksen laadun suhteen. Turha tässä siis on hötkyillä kenenkään muun kuin sinun.
Eli otetaan vielä uusiksi: jos aloituksessa on jotain pielessä, sen kuns kerrot mikä. Jos ei mitään löydy, todetaan sitten, että aloitus on totuuden mukainen. Hyvin simppeliä, jopa sinä saatat ymmärtää , tai sitten et ;)
- Anonyymi
Ensin oli monta riemuketjua, kun avustus epäreilusti evättiin, ja nyt on monta raivoketjua, kun tuli ollaan ilmeisesti palauttamassa. Eikä näissä varmaan kaikki. Pikkulapsimaista. Tutustu toimintaan: http://vapaa-ajattelijat.fi/
- Anonyymi
Kun jäsenmäärä jatkaa laskuaan, vaparikihon täytyy jostain saada kustannettua illallisensa. Ja niin hän pyytää tovereilta verorahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770