Uskon suuruudesta ja Matteuksen evankeliumi

Anonyymi

Matteus 21:22
Ja kaikki, mitä te anotte uskossa rukoillen, niin sen te saatte

Siis
Ei ole yhtäkään rukousta, joka toteutuisi, jos se ei ole uskossa rukoiltu, siis Tiedon hengessä. Älkää uskoko Saatanan petoksiin, joissa Hän yrittää ohjata olemaan rukoilematta. Vaikka rukous saattaa olla kirous ennenkaikkea uskovaa kohtaan se on Herran mielestä vihattu.
koska Heitä, omaa kansaansa Herra, Laupias Jumala haluaa siunata.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laupias Jumala haluaa siunata uskovien rukous elämää niin, että viisaus ja ymmärrys auttavat tietämään mikä on oikein ja väärin rukous sanoissa, viisaus auttaa tietämään, milloin rukous on heikko siinä, että sen rukouksen sanat on Herra usein kuullut, (koska Jumalalla on on ihmisen muotoinen olemus: kieli, näkö, kuulo, fyysinen olemus, niin Jumala siunaa erityisesti täysin ennenkuulemattomalla ihmisiä)

• Anonyymi

rukous, jonka Luotu, Herra Jumalan oma on juuri kuullut, niin jos sen muotoilee vähän eri tavalla, niin ei Herra sitä niin paljoa arvosta, jokainen rukous täytyy olla täysin eri sanoin rukoiltu, eikä vähän riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rukous, jonka Luotu, Herra Jumalan oma on juuri kuullut, niin jos sen muotoilee vähän eri tavalla, niin ei Herra sitä niin paljoa arvosta, jokainen rukous täytyy olla täysin eri sanoin rukoiltu, eikä vähän riitä

Herran neuvo auttaa ohjaamaan tekemään rukous sanoista erilaisia
        Tuota ei ymmärrä ilman rukous viisautta, viisausylpeyttä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ymmärrys auttaa ymmärtämään poliitiset asiat oikein, koska niistä on mahdoton puhua enemmän. Herra Jumalan Neuvo neuvoo aina aiheissa ja asioissa täydellisesti, ja ei ota mitään kantaa asioihin, jotka ovat epätäydellisiä.

Ymmärrys auttaa kuten siinä, että mistä asioista voi suomi24 puhua, kun valitaan vaihtoehdoiksi politiikka ja ihmissuhteet.
        Uskoakseni jos tehdään kristinusko-palstasta edes puoliksi poliittinen palsta, niin siitä tulee sitä enemmän epätäydellinen kuin täydellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö !!!

Kumoat jo Raamatun Sanaa !

36 Sitten Jeesus tuli heidän kanssaan Getsemane nimiselle maatilalle; ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Istukaa tässä, sillä aikaa kuin minä menen ja rukoilen tuolla".
        37 Ja hän otti mukaansa Pietarin ja ne kaksi Sebedeuksen poikaa; ja hän alkoi murehtia ja tulla tuskaan.
        38 Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
        39 Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä".
        40 Ja hän tuli opetuslasten tykö ja tapasi heidät nukkumasta ja sanoi Pietarille: "Niin ette siis jaksaneet yhtä hetkeä valvoa minun kanssani!
        41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
        42 Taas hän meni pois toisen kerran ja rukoili sanoen: "Isäni, jos tämä malja ei voi mennä minun ohitseni, minun sitä juomattani, niin tapahtukoon sinun tahtosi".
        43 Ja tullessaan hän taas tapasi heidät nukkumasta, sillä heidän silmänsä olivat käyneet raukeiksi.
        !!!
        44 Ja hän jätti heidät, meni taas ja rukoili kolmannen kerran ja sanoi samat sanat uudestaan.
        !!!

SAMAT SANAT UUDESTAAN !!!

Kolme kertaa samat sanat !!!

30 Ja katso, kaksi sokeaa istui tien vieressä; ja kun he kuulivat, että Jeesus kulki ohitse, huusivat he sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".
        31 Niin kansa nuhteli heitä saadakseen heidät vaikenemaan; mutta he huusivat sitä enemmän sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö !!!

Kumoat jo Raamatun Sanaa !

36 Sitten Jeesus tuli heidän kanssaan Getsemane nimiselle maatilalle; ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Istukaa tässä, sillä aikaa kuin minä menen ja rukoilen tuolla".
        37 Ja hän otti mukaansa Pietarin ja ne kaksi Sebedeuksen poikaa; ja hän alkoi murehtia ja tulla tuskaan.
        38 Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
        39 Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä".
        40 Ja hän tuli opetuslasten tykö ja tapasi heidät nukkumasta ja sanoi Pietarille: "Niin ette siis jaksaneet yhtä hetkeä valvoa minun kanssani!
        41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
        42 Taas hän meni pois toisen kerran ja rukoili sanoen: "Isäni, jos tämä malja ei voi mennä minun ohitseni, minun sitä juomattani, niin tapahtukoon sinun tahtosi".
        43 Ja tullessaan hän taas tapasi heidät nukkumasta, sillä heidän silmänsä olivat käyneet raukeiksi.
        !!!
        44 Ja hän jätti heidät, meni taas ja rukoili kolmannen kerran ja sanoi samat sanat uudestaan.
        !!!

SAMAT SANAT UUDESTAAN !!!

Kolme kertaa samat sanat !!!

30 Ja katso, kaksi sokeaa istui tien vieressä; ja kun he kuulivat, että Jeesus kulki ohitse, huusivat he sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".
        31 Niin kansa nuhteli heitä saadakseen heidät vaikenemaan; mutta he huusivat sitä enemmän sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".

On mahdollista rukoilla samoin sanoin Hengen väkevyydessä, mutta mitä enemmän toistaa niitä, niin yhä enemmän ne menettää tehoaan, Herrako toteuttaisi niitä suuressa voimassa. Jumala on kirjoittanut ne Viisauden Kirjaansa, että niiden perusteella tuottoa Herran Hengessä ei paljoa tule. Näin Herra moninkertaistaa suuret rukoukset vain joidenkin turhemoien rukousten kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mahdollista rukoilla samoin sanoin Hengen väkevyydessä, mutta mitä enemmän toistaa niitä, niin yhä enemmän ne menettää tehoaan, Herrako toteuttaisi niitä suuressa voimassa. Jumala on kirjoittanut ne Viisauden Kirjaansa, että niiden perusteella tuottoa Herran Hengessä ei paljoa tule. Näin Herra moninkertaistaa suuret rukoukset vain joidenkin turhemoien rukousten kohdalla.

Miksi yhä yrität peitellä valheitasi uusilla valheilla ???

Älä jatka valheitasi !!!

1 Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.
        2 Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä.
        3 Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan'.
        4 Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä,
        5 niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni'."
        6 Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!
        7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?

• Anonyymi

Olipa taas lapsellinen aloitus ja turha

• Anonyymi

Sama ihminen vilejelee näitä järjettömiä aloituksia, jossa ei ole edes logiikkaa, eikä siten myöskään selkeää sanomaa.

Siis tämäkin osa:

" Vaikka rukous saattaa olla kirous ennenkaikkea uskovaa kohtaan se on Herran mielestä vihattu. "

Ihan on puuroa ja sekavaa huttua, jossa ei ole järjen hiventäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe