Vielä edelliseen liityen

Anonyymi

Tuntuu et elämä menee ohi kun on koko ajan tää alavire päällä. Tosiaan parempi alavire ku hypo mut en saa iloa mistään. Mies haluais iloisen muijan ja lapsia mutten voi vaikka lapsia haluaisinkin niin siirtää ( mahdollisesti) tätä samaa helvettiä eteenpäin. Itsellä suvussa kulkee tämä sairaus. Täytin just 40 v ja tuntuu et pitäis olla omakotitalo, tyydyttävä avioliitto ja lapsi(a). Miksen voi olla niinkuin muut ihmiset...?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla kaksisuuntainen. On omakotitalo ja lapsia. Samaa paskaa tämä silti on. Nyt vasta huoli kuinka moni lapsistani saa tämän, kun puolisonkin suvussa tätä.

      • Anonyymi

        Niinpä. Just aloin miettiä ettei se miten asuu tai onko lapsia vaikuta tähän sisäiseen tuskaan. Sitä ei kyl ole onneks ihan koko ajan mut suurimman osan. Toivon sulle kaikkea parasta😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Just aloin miettiä ettei se miten asuu tai onko lapsia vaikuta tähän sisäiseen tuskaan. Sitä ei kyl ole onneks ihan koko ajan mut suurimman osan. Toivon sulle kaikkea parasta😊

        Samoin sinne toivon hyviä aikoja. Tämä todellakin on sisäistä tuskaa. Olin ennen sairastumista Mielenterveyspuolen lähihoitaja ja luulin ymmärtäväni jotain tästä sairaudesta, mutta totuus on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne toivon hyviä aikoja. Tämä todellakin on sisäistä tuskaa. Olin ennen sairastumista Mielenterveyspuolen lähihoitaja ja luulin ymmärtäväni jotain tästä sairaudesta, mutta totuus on toinen.

        Mä kans tosin tavallinen lähihoitaja. Nyt taas työelämässä, vuoden ollut vuoden sairasloman jälkeen. Ja kiitos😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kans tosin tavallinen lähihoitaja. Nyt taas työelämässä, vuoden ollut vuoden sairasloman jälkeen. Ja kiitos😊

        Sinulla on suuri rikkaus, että olet pystynyt palaamaan työelämään. Minä olen ollut jo 8 vuotta kuntoutustuella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on suuri rikkaus, että olet pystynyt palaamaan työelämään. Minä olen ollut jo 8 vuotta kuntoutustuella.

        Kiitos😊Ja mua ahdisti kun olin saikulla mut sama se, töissä tai ei, jokainen on saman arvoinen oli töissä tai ei😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kans tosin tavallinen lähihoitaja. Nyt taas työelämässä, vuoden ollut vuoden sairasloman jälkeen. Ja kiitos😊

        Miten jostain työpaikasta voi olla vuoden sairaslomalla? Aika outoa!Suojatyöpaikkako???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jostain työpaikasta voi olla vuoden sairaslomalla? Aika outoa!Suojatyöpaikkako???

        Aivan normaalisti voi olla sairaslomalla töistä vuoden. Vuoden jälkeen työnantajalla on oikeus mun mielestä sanoa irti. Ei ole mikään suojatyöpaikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan normaalisti voi olla sairaslomalla töistä vuoden. Vuoden jälkeen työnantajalla on oikeus mun mielestä sanoa irti. Ei ole mikään suojatyöpaikka.

        Itse olen ollut töissä kaksisuuntaisesta huolimatta aina. Tai siis olen joutunut manian takia osastolle monta kertaa, mutta olen aina pystynyt ottamaan lomaa siihen tai palkatonta vapaata, ettei työnantaja tiedä edelleenkään sairaudestani. Ja jos hyvin menee, niin ei saa koskaan tietääkään.


      • Anonyymi
        GoldenFruit kirjoitti:

        Itse olen ollut töissä kaksisuuntaisesta huolimatta aina. Tai siis olen joutunut manian takia osastolle monta kertaa, mutta olen aina pystynyt ottamaan lomaa siihen tai palkatonta vapaata, ettei työnantaja tiedä edelleenkään sairaudestani. Ja jos hyvin menee, niin ei saa koskaan tietääkään.

        Hienoa... Minä tässä olen aikaisemminkin kirjoitellut kanssasi. Minulla meni työpaikka sivusuun, kun olin työpaikka vaihtamassa sairastuin ja hölmö annoin vakipaikan pois.. En ole sen jälkeen töihin mennyt. Lisäksi kahdet eri lääkkeet, jotka aluksi laittoivat eivät sopineet. Abilyfaista 3 kk nousin sekunnin välein tuolilta ylösalas. Lääkärit eivät millään uskoneet, että sivuoire eikä tautia ja minä kilttinä söin niitä pillereitä. Sitten zeldoksista meni kädet koukkuun ja olin kuin vahanukke jäykkä. Sitten osastolle minulle sopivia lääkkeitä etsimään. Siinä sitten menikin 7 kk. Olisi ihana itsekin käydä töissä, mutta taitaa olla vain haave. Tautini ei kestä yhtään stressiä, kun pukkaa heti päälle.


    • Anonyymi

      Ainahan voi adoptoida lapsen jos pelkää taudin jatkuvan suvussa. Muuten ei kannata miettiä miten ihmisen pitäisi elää, olla talo ja hyvät työpaikka yms, kun joogitkin elää majoissaan ja viettävät onnellista yksinkertaista elämää.

      Elämänarvoja kannattaa pohtia uusiksi, ja henkisyyttä. Mm kiirtan tanssi rauhoittaa yliaktiivisen mielen tehokkaasti ja kohottaa masentunutta mielialaa. Samalla henkisyys kehittyy ja usein psyykkisten ongelmien syynä onkin henkisyyden laiminlyöminen. Masentuneena paras lääke on toisten auttaminen ja maanisessa vaiheessakin siitä voi olla apua, sen sijaan että kuluttaa aikansa shoppailuun ja muuhun turhuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe