Marin, olet maalittanut ja loukannut Suomen kansaa häpeämis-kommenteillasi. Olet anteeksipyynnön taas velkaa!
Marin pyydettävä kansalta anteeksi!
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus ei ole kansa eikä edes kansanryhmä vaan apinalauma, vaikka elänisuojelulaki koskeekin kokkareita niin joutuvat silti sietämään arvostelua kun eivät sille mitään mahda
- Anonyymi
Tota noinasnii, nyt kannattaa laittaa jokaisen asioita tiiviisti seuraavan tarkasti ylös kaikki nimet ja asiayhteydet myöhempää käyttöä varten.
Jossain vaiheessa myöhemmin, kun tässäkin maassa alkaa räjähdellä ja terrorismihyökkäysten uhreja tulla niin on sitten muistissa tyypit jotka oli mukana mahdollistamassa joka käänteessä.
En pitäisi ollenkaan pahana, jos tulevaisuudessa joku menettää vaikka läheisensä ja ottaa korpilait käyttöön, laittaa viimeisen päälle seuraamuksia sitten myös näille terroristien tänne tuotattamiseen mukana olleille.
Silmä silmästä ja hampaasta koko leukaluu... - Anonyymi
Ei mitään anteeksipyyntöä vaan Saulin puheille ja uudet vaalit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117