Olla koko ikänne Kelan lomakkeita täyttäviä viherpunikkeja tietämättä mistään paremmasta.?
Eikö teitä hävetä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Isä ei opettanut.
Kappas kun kokkaripentu otti itteensä!Kyllä minäkin häpeisin jos olisin ees yhen kerran elämässäni äänestänyt kokoomusta,mutta herra kaikkivaltias Jumala on minut siltä häpeältä varjllut ja nyt äänestänki jatkossa aina suomalaisia jotka ajavat suomalaisten asiaa,siis ei minkään tuntemattoman eliitin tai internationaalin asiaa!
kissamies57 kirjoitti:
Kappas kun kokkaripentu otti itteensä!Kyllä minäkin häpeisin jos olisin ees yhen kerran elämässäni äänestänyt kokoomusta,mutta herra kaikkivaltias Jumala on minut siltä häpeältä varjllut ja nyt äänestänki jatkossa aina suomalaisia jotka ajavat suomalaisten asiaa,siis ei minkään tuntemattoman eliitin tai internationaalin asiaa!
Voin kyllä mainita että en oo eläessäni kertaakaan sentään juutalaisten luomaa kommunistista puoluetta äänestänyt ,enkä ole eläässäni kertaakaan käynyt Venäjällä kun se oli bolshevikkijuutalaishallinnan alla ja sukkahousut vaihtuivat votkaan ja jenkkipurkat mahorkkaan.
Sens sijaan olen useamman kerran käynyt Venäjällä kun tuo juutalaisten kaappaama valti irtautui heidän vankeudestaan ja myös Neuvostoliitosta.
Ikäväkseni olen huomannut Että Ukraina ei todennäköisesti tuosta pahan vallasta vapaudu ikinä!- Anonyymi
kissamies57 kirjoitti:
Voin kyllä mainita että en oo eläessäni kertaakaan sentään juutalaisten luomaa kommunistista puoluetta äänestänyt ,enkä ole eläässäni kertaakaan käynyt Venäjällä kun se oli bolshevikkijuutalaishallinnan alla ja sukkahousut vaihtuivat votkaan ja jenkkipurkat mahorkkaan.
Sens sijaan olen useamman kerran käynyt Venäjällä kun tuo juutalaisten kaappaama valti irtautui heidän vankeudestaan ja myös Neuvostoliitosta.
Ikäväkseni olen huomannut Että Ukraina ei todennäköisesti tuosta pahan vallasta vapaudu ikinä!Onko sulla Venäjän passi vai onko Suomessa ollut juutalaisten perustamia kommunistisia puolueita?
- Anonyymi
Enpä ole noin utelias tutkimaan ihmisten taustoja mutta oli kyse sitten kommunismista tai kapitalismista niin syyllinen tuntuu löytyvän aina. Tuskin on yhtä antisemiittistä kansaa kuin viikingit yhä kansanmurhankin jälkeen. Miltä se tuntuu?
- Anonyymi
Onneksi sulla on isä.
- Anonyymi
En aina kommentoi mut kun kommentoin niin vedän mutkat suoriks.
- Anonyymi
Eikö hävetä olla kansan elättinä?????
- Anonyymi
Ei se ole duunarin tavoite. Ei ole ikinä ollut.
Mutta 8 tunnin tyopäivä on ollut.
Samoin tyosujelu.
Ja kohtuus kaikessa.
Ihan turha irvistellä, se parempi on ihan sinullakin juuri tyotekijän itsensä ajamien saavutusten vuoksi. Ja ihan sen Marininkin puolueen.
Itse nautit siitä. Sanoinko liian kaunosieluisesti?- Anonyymi
Miten jonkun tavoite voi olla tyytyminen pienipalkkaiseen tuntityöhön.
- Anonyymi
Miksi te vasurit ette tee töitä Venäjälle. Minulla ruplia riittää.
- Anonyymi
Ihan vaan kommentoin tähän, että miten Venäjä ja vasemmisto liittyy toisiinsa vai liittyykö?
- Anonyymi
Kyllä ajattelin loisia koko elämäni kelasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750