Minusta on tullut katkera kostava nainen

Anonyymi

Tajusin tänään,etten luota enää tippaakaan miehiin ja haluan olla ilkeä. Juttelen erään miehen kanssa ja asuu samassa kaupungissa. Mutta ajattelen vain pahaa hänestä. En tiedä voisiko häneen luottaa,mutta oletan vaan,että huijari sekin on. Minulla on pari pitkää suhdetta takana,joissa minua huijattiin. Olen siis aivan pettynyt miehiin. Olen sopinut treffejä ja jättänyt menemättä ja nauranut yksinäni. Välillä vain panen ja jätän miehiä. Joskus pyöritän kahta samaan aikaan. Millä tästä pääsisi. Huoh.

78

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katkeroituminen ei kannata missään muodossaan.

Kun ongelman tunnustaa, niin se on jo hyvä alku paranemiseen.

• Anonyymi

Minulla on tuollaisia suhteita, tai voi olla, kuten Cannonball-ihmiset, jos menisin jonnekin kerhopaikkaan, varmasti tarjoaisivat ilmaisen oluen, mutta olen sitoutunut irti näistä jo aikojakin sitten, vuosiakin sitten isommistakin kattojärjestöistä ;:D

Mutta tiedän että toivottaisivat siltikin tervetuliaaksi ja tarjoisivat juomat :D
        - Vaikka en sitoutuisikaan enkä tietäisi mitään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tuollaisia suhteita, tai voi olla, kuten Cannonball-ihmiset, jos menisin jonnekin kerhopaikkaan, varmasti tarjoaisivat ilmaisen oluen, mutta olen sitoutunut irti näistä jo aikojakin sitten, vuosiakin sitten isommistakin kattojärjestöistä ;:D

Mutta tiedän että toivottaisivat siltikin tervetuliaaksi ja tarjoisivat juomat :D

Pöpi aloittaa taas typerät juttunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä sen jälkeen palloilla, jos ei ole liivejä - ja oteta edelleen hyötyä niiden asemasta tekemättä mitään. Ei sulla siellä kavereita ole, koska kukaan ei ole oikeasti kenenkään kaveri. Cmc:n "kattojärjestö" on vaan hesa, ja sielläkin edelleen rivit hajallaan ja paljon kilpailijoita. Toista on kansainvälisellä puolella. Et tiedä oikeasti mistään mitään.

• Helppoa... Opettele ottamaan omista tunteistasi vastuu itse. :o)

• Anonyymi

Ai että jos esim toinen pettää tai valehtelee ja tunnen surua ja ahdistusta, niin selviän siitä ajattelemalla, että nuo tunteet on minun vastuullani kun itse kerran tunnen sitä? Pettäjällä ei siis ole mitään vastuuta parisuhteessa herättämistään tunteista?

Taidat sekoittaa keskenään tunteen läpikäymisen ja vastuun?

Tunteen läpikäyminen on tietenkin jokaisen itse hoidettava, toinen ihminen ei ole terapeutti, vaikka ystävän tuki saattaakin olla kullan arvoista ja moni kuunteleekin kaverinsa murheita tälläkin yön hetkellä.

Se miten tunne on syntynyt ja onko se oikeutettu olemaan realistinen ovat asia erikseen. Riippuu parisuhteen säännöistä ja yhteisistä sopimuksista ja siitä mitä toiselta on oikeus odottaa terveen suhteen rajoissa.

Sekin on vähän tosin omalla vastuulla millaisen ihmisen kanssa elämäänsä elää. Jos on liian hyväuskoinen, niin voi todellakin joutua vuosia huijatuksi tai jos toinen on täysin patologinen valehtelija tai taitava pettäjä niin on vaikea todistaa mitään ja saattaa jopa itse joutua epäilemään omaa mielenterveyttään. Tälläin onkin jo tosi rankka ihmissuhderikos toista kohtaan tapahtunut jos tuohon.pisteeseen on päädytty.

Henk.koht. tiedän ihmisiä jotka harrastavat/ovat harrastaneet tällaisia pelejä ihan suorastaan omaksi nautinnokseen vuosia, saavat vallantunnetta mikä on heille tärkeämpää kuin mikään muu. Sanomattakin selvää, minkä arvoista tuollainen valta todellisuudessa on, täysiä luusereita elämässä tuollaiset jotka nautintonsa joutuvat noin nyhtämään kun eivät parempaan pysty.

Aloittajassa on herätetty tunne, ehkä jopa hyvin huonolla kohtelulla, joka ei ole saanut oikeutusta, koska Suomessakin saa ihmisiä kohdella vähän miten kukin itse haluaa, noin niinkuin henkisesti. Puolisoa, lapsia, työkavereita, mökkinaapuria jne.

Kaupasta kun varastaa karkkipussin, on lain edessä suorastaan rikollinen, mutta pettäjä joka tuhoaa toisen ihmisen hyvän olon ja haaskaa vuosia tämän elämästä valheeseen ei saa mitään oikeutta.

Sucks. Aloittajan oma-aloitteinen kostonhimo on luonnollista ja täysin ymmärrettävää. Tosin oman elämänsä pilaaminen ei ole järkevää, vaikka saattaa tavallaan hyvältä tuntua. Ja kostonhimo on jo näköjään sokaissut järjen kun kohdistuu kaikkiin kaksilahkeisiin.

Aloittaja:

Anna paskan olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai että jos esim toinen pettää tai valehtelee ja tunnen surua ja ahdistusta, niin selviän siitä ajattelemalla, että nuo tunteet on minun vastuullani kun itse kerran tunnen sitä? Pettäjällä ei siis ole mitään vastuuta parisuhteessa herättämistään tunteista?

Taidat sekoittaa keskenään tunteen läpikäymisen ja vastuun?

Tunteen läpikäyminen on tietenkin jokaisen itse hoidettava, toinen ihminen ei ole terapeutti, vaikka ystävän tuki saattaakin olla kullan arvoista ja moni kuunteleekin kaverinsa murheita tälläkin yön hetkellä.

Se miten tunne on syntynyt ja onko se oikeutettu olemaan realistinen ovat asia erikseen. Riippuu parisuhteen säännöistä ja yhteisistä sopimuksista ja siitä mitä toiselta on oikeus odottaa terveen suhteen rajoissa.

Sekin on vähän tosin omalla vastuulla millaisen ihmisen kanssa elämäänsä elää. Jos on liian hyväuskoinen, niin voi todellakin joutua vuosia huijatuksi tai jos toinen on täysin patologinen valehtelija tai taitava pettäjä niin on vaikea todistaa mitään ja saattaa jopa itse joutua epäilemään omaa mielenterveyttään. Tälläin onkin jo tosi rankka ihmissuhderikos toista kohtaan tapahtunut jos tuohon.pisteeseen on päädytty.

Henk.koht. tiedän ihmisiä jotka harrastavat/ovat harrastaneet tällaisia pelejä ihan suorastaan omaksi nautinnokseen vuosia, saavat vallantunnetta mikä on heille tärkeämpää kuin mikään muu. Sanomattakin selvää, minkä arvoista tuollainen valta todellisuudessa on, täysiä luusereita elämässä tuollaiset jotka nautintonsa joutuvat noin nyhtämään kun eivät parempaan pysty.

Aloittajassa on herätetty tunne, ehkä jopa hyvin huonolla kohtelulla, joka ei ole saanut oikeutusta, koska Suomessakin saa ihmisiä kohdella vähän miten kukin itse haluaa, noin niinkuin henkisesti. Puolisoa, lapsia, työkavereita, mökkinaapuria jne.

Kaupasta kun varastaa karkkipussin, on lain edessä suorastaan rikollinen, mutta pettäjä joka tuhoaa toisen ihmisen hyvän olon ja haaskaa vuosia tämän elämästä valheeseen ei saa mitään oikeutta.

Sucks. Aloittajan oma-aloitteinen kostonhimo on luonnollista ja täysin ymmärrettävää. Tosin oman elämänsä pilaaminen ei ole järkevää, vaikka saattaa tavallaan hyvältä tuntua. Ja kostonhimo on jo näköjään sokaissut järjen kun kohdistuu kaikkiin kaksilahkeisiin.

Aloittaja:

Anna paskan olla.

No niin... Mistäs aloitetaan?

"Ai että jos esim toinen pettää tai valehtelee ja tunnen surua ja ahdistusta, niin selviän siitä ajattelemalla, että nuo tunteet on minun vastuullani kun itse kerran tunnen sitä? Pettäjällä ei siis ole mitään vastuuta parisuhteessa herättämistään tunteista?"

Oikeastaan pettäjä on vastuussa omista teoistaan kyllä ja seuraamuksista mitä se saa aikaan, mutta ne tunteet, mitä pettäjä aiheuttaa petetyssä, niitä ei korjaa kukaan. Ei pettäjä, eikä seuraava ihminenkään, joka alkaisi suhteen petetyn kanssa... Jokaisella on omat tunteet, eikä niille voi kukaan muu mitään.

"Taidat sekoittaa keskenään tunteen läpikäymisen ja vastuun?"

En. Vastuu mielletään aina syyllisyydeksi jotenkin, mutta ei se sitä ole... Vastuu on myös oikeus... :o) Ymmärrät sen kenties lopummassa selityksessä...
        Ja tunteita on hyvä läpikäydä aina... elämä koostuu monenlaisista tunteista... Ja kaikkia niitä ei toiset ihmiset edes tarkoita tuottaa sellaisina, kun ne joillekin tulee... Ei liity kyllä nyt pettämiseen....

Mutta sitten tämä koko juttu.... Jos aloittaja haluaa jotain parempaa elämää ja ennenkaikkea arvostaa itseään ja sitä kautta muita, hän ottaa sen vastuun omista tunteistaan petettynä. Syy pettämiseen ei ole hänessä, vaan toinen ei ole pystynyt toimimaan, kuten pitäisi arvostaa toista ihmistä. Mutta ennemmin hän pilaa oman elämänsä ja mahdollisuudet rakkaussuhteeseen tuossa katkeruudessaan. Hän ei toivo itsekään sitä. Hän haluaisi elää kuten ennen noita tapauksia, mutta kukaan, eikä mikään korjaa niitä tunteita ehjiksi...
        Ja kun sanoin, että se vastuu on myös mahdollisuus, niin hyväksymällä ne karmeat tunteet ja läpikäymällä voi päästä jos minkälaisista tunnelukoista läpi, sekä löytää itsestään oikean identiteetinkin...

Olisi kivaa, kun elämässä ei tulisi kaikenlaista sontaa vastaan... olisi niin ihana, kun voisi elää harmoniassa ja kaikessa kivassa, ilman, että jossain vaanii aina jokin fobia ja pelko... Mutta täydellisyyttä ei sentään ole... Mutta itseensä voi aina turvata....jos se tyyppi ottaa vastuun omista tunteista ja elämästä... Se on se vanhempi, mikä sulla on loppuelämän siinä vierellä...jos sillä on siihen munaa. ;o)

Aloittaja on antanut aika monen olla....Ja nyt maistuu jo shaichelle..... :o/

• Anonyymi

Naisten parhaalta homokaverilta tuli hyvä ohje. Niinq tunteet niinq, uffaffaa uffaffaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Naisten parhaalta homokaverilta tuli hyvä ohje. Niinq tunteet niinq, uffaffaa uffaffaa!

No jos se sinun selkeästi ahdistuneeseen omakuvaasi tuo pienenkin ilonpilkahduksen, että saat sanoa minua homoksi, niin tottakai suon sinulle sen ilon.... Muuten taitaakin vissiin olla aika hiljaista, mikäli miettii tämänkin viestin sisältöä. :o) Olen sun puolesta tosi pahoillaan... Koita jaksaa. :o)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

"Ai että jos esim toinen pettää tai valehtelee ja tunnen surua ja ahdistusta, niin selviän siitä ajattelemalla, että nuo tunteet on minun vastuullani kun itse kerran tunnen sitä? Pettäjällä ei siis ole mitään vastuuta parisuhteessa herättämistään tunteista?"

Oikeastaan pettäjä on vastuussa omista teoistaan kyllä ja seuraamuksista mitä se saa aikaan, mutta ne tunteet, mitä pettäjä aiheuttaa petetyssä, niitä ei korjaa kukaan. Ei pettäjä, eikä seuraava ihminenkään, joka alkaisi suhteen petetyn kanssa... Jokaisella on omat tunteet, eikä niille voi kukaan muu mitään.

En. Vastuu mielletään aina syyllisyydeksi jotenkin, mutta ei se sitä ole... Vastuu on myös oikeus... :o) Ymmärrät sen kenties lopummassa selityksessä...
        Ja tunteita on hyvä läpikäydä aina... elämä koostuu monenlaisista tunteista... Ja kaikkia niitä ei toiset ihmiset edes tarkoita tuottaa sellaisina, kun ne joillekin tulee... Ei liity kyllä nyt pettämiseen....

Mutta sitten tämä koko juttu.... Jos aloittaja haluaa jotain parempaa elämää ja ennenkaikkea arvostaa itseään ja sitä kautta muita, hän ottaa sen vastuun omista tunteistaan petettynä. Syy pettämiseen ei ole hänessä, vaan toinen ei ole pystynyt toimimaan, kuten pitäisi arvostaa toista ihmistä. Mutta ennemmin hän pilaa oman elämänsä ja mahdollisuudet rakkaussuhteeseen tuossa katkeruudessaan. Hän ei toivo itsekään sitä. Hän haluaisi elää kuten ennen noita tapauksia, mutta kukaan, eikä mikään korjaa niitä tunteita ehjiksi...
        Ja kun sanoin, että se vastuu on myös mahdollisuus, niin hyväksymällä ne karmeat tunteet ja läpikäymällä voi päästä jos minkälaisista tunnelukoista läpi, sekä löytää itsestään oikean identiteetinkin...

Olisi kivaa, kun elämässä ei tulisi kaikenlaista sontaa vastaan... olisi niin ihana, kun voisi elää harmoniassa ja kaikessa kivassa, ilman, että jossain vaanii aina jokin fobia ja pelko... Mutta täydellisyyttä ei sentään ole... Mutta itseensä voi aina turvata....jos se tyyppi ottaa vastuun omista tunteista ja elämästä... Se on se vanhempi, mikä sulla on loppuelämän siinä vierellä...jos sillä on siihen munaa. ;o)

No nyt taisin ymmärtää mitä tarjoitit😂😵

Tämä aiheen sivujuoni tuntuu elävöittävän näkymättömiä energiavirtoja, joissa vastaanottimien persoonallisuuskäämit eivät välttämättä kykene muodostamaan oikeutettua taajuutta...ymmärrän pointtisi.

Vähän kyllä tiukkaa tekee, nyt on niin rankat reenit takana jo monelta päivin, ettei aivoissa liiku paljonkaan virtaa ja kehokin soi vähän samalla tavalla, kun olisi kongiin paukautettu ja kaiku jatkuu vaan jatkumistaan😂👊

Tuo taitaa todellakin olla ongelma, kun yhteys ei toimi ja siihen tulee häiriöitä. Monesti varmaan ihmiset ovat heränneetkin sen vieraan ihmisen vierestä. Varmasti traumaattista. Itse olen niin piinaava äärirealisti suhteissa, ettei kenenkään naamari pysy päällä kovin kauaa. Jotkut silti minustakin pitävät😂

Parisuhde on nimenomaan se suhde, ei pelkästään kaksi ihmistä yhdessä, vaan se tunnetila mikä koetaan yhdessä ja vain ja ainoastaan juuri sen tietyn ihmisen kanssa. Sitten on kaksi erillistä ihmistä, joilla on henkilökohtaiset persoonansa ja tunteensa.

Mitäs tähän vastaat? Tosin voit sanoa jotain kelkastakin tai sählynpelaamisesta, nyt kuuntelisin aivottomana talouskoneena kaikkia miesten maailman merkityksellisiä tapahtumia, lol.

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt taisin ymmärtää mitä tarjoitit😂😵

Tämä aiheen sivujuoni tuntuu elävöittävän näkymättömiä energiavirtoja, joissa vastaanottimien persoonallisuuskäämit eivät välttämättä kykene muodostamaan oikeutettua taajuutta...ymmärrän pointtisi.

Vähän kyllä tiukkaa tekee, nyt on niin rankat reenit takana jo monelta päivin, ettei aivoissa liiku paljonkaan virtaa ja kehokin soi vähän samalla tavalla, kun olisi kongiin paukautettu ja kaiku jatkuu vaan jatkumistaan😂👊

Tuo taitaa todellakin olla ongelma, kun yhteys ei toimi ja siihen tulee häiriöitä. Monesti varmaan ihmiset ovat heränneetkin sen vieraan ihmisen vierestä. Varmasti traumaattista. Itse olen niin piinaava äärirealisti suhteissa, ettei kenenkään naamari pysy päällä kovin kauaa. Jotkut silti minustakin pitävät😂

Parisuhde on nimenomaan se suhde, ei pelkästään kaksi ihmistä yhdessä, vaan se tunnetila mikä koetaan yhdessä ja vain ja ainoastaan juuri sen tietyn ihmisen kanssa. Sitten on kaksi erillistä ihmistä, joilla on henkilökohtaiset persoonansa ja tunteensa.

Mitäs tähän vastaat? Tosin voit sanoa jotain kelkastakin tai sählynpelaamisesta, nyt kuuntelisin aivottomana talouskoneena kaikkia miesten maailman merkityksellisiä tapahtumia, lol.

Öö? Tuota... mä en välitä mitä pettäjä tekee, mitä se miettii ja miten se elämäänsä elää...mä en ikinä halua pettää mun rakasta, koska tiedän millloin voin olla suhteessa ja milloin en.

Tää mun vastaus oli puhtaasti petetylle tarkoitettu. Ja vaikka ketään kolmatta osapuolta ei olisikaan, jokainen meistä ihmisistä pettyy, kun suhde päättyy. Sitä etsitään syitä eroon kuin viimeistä päivää...näissä oikeissa pettämisjutuissa se syyllinen on vaan jopa liian helppo osoittaa. Tai jos toinen on läpeensä p.ska muuten. Omaan tapaan elää ja olla ei edes kiinnitä huomiota

Jotenkin se vaan liittyy niin paljon siihen, että aina me jotenkin kuvitellaan tietävämme nitä toinen tuntee... oletukseen.

Kun katsot lasta joka tuskin osaa kävellä, eikä puhua.... pystytkö sanomaan että hänestä tulee akanpieksäjä, pettäjä, gold diggeri, pettäjä.... kyllä siinä sua napittaa tyhjä kortti, minkä kirjoittaa kaikki muu mikä on ympärillä...

Kävin muutes treeneissä säbäilee ja huomenna kelkkailrnkin, jos kerkeen putsata pihan vaan maalta ennen sitä..😬

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Öö? Tuota... mä en välitä mitä pettäjä tekee, mitä se miettii ja miten se elämäänsä elää...mä en ikinä halua pettää mun rakasta, koska tiedän millloin voin olla suhteessa ja milloin en.

Tää mun vastaus oli puhtaasti petetylle tarkoitettu. Ja vaikka ketään kolmatta osapuolta ei olisikaan, jokainen meistä ihmisistä pettyy, kun suhde päättyy. Sitä etsitään syitä eroon kuin viimeistä päivää...näissä oikeissa pettämisjutuissa se syyllinen on vaan jopa liian helppo osoittaa. Tai jos toinen on läpeensä p.ska muuten. Omaan tapaan elää ja olla ei edes kiinnitä huomiota

Jotenkin se vaan liittyy niin paljon siihen, että aina me jotenkin kuvitellaan tietävämme nitä toinen tuntee... oletukseen.

Kun katsot lasta joka tuskin osaa kävellä, eikä puhua.... pystytkö sanomaan että hänestä tulee akanpieksäjä, pettäjä, gold diggeri, pettäjä.... kyllä siinä sua napittaa tyhjä kortti, minkä kirjoittaa kaikki muu mikä on ympärillä...

Kävin muutes treeneissä säbäilee ja huomenna kelkkailrnkin, jos kerkeen putsata pihan vaan maalta ennen sitä..😬

Niimpä. Suhteisiin pettyy, jos ne ei onnistu🙋👌 Oma asenne on, että jos suhde oli huono, niin suorastaan riemuitsen sen päättymisestä sen sijaan että jäisin kitumaan. Mahtava fiilis päästä eroon jostain itselle sopimattomasta skeidasta.

Vedin juuri tyon pettämisesimerkin, koska suhteessahan se on suurinpiirtein pahoinpitelystä seuraavaksi pahin ja tiettävästi myös varsin yleinen tapa saada tuhoa ja yleistä epäluottamusta aikaiseksi.

Itseäni ei tiettävästi ole petetty, tosin en ole ollut vakavassa seurustelusuhteessa vuosiin. Nuoruuden suhteet olivat kovin tavallisia. En osaa sanoa, kuinka itse suhtautuisin pettämiseen. Olen joskus suostunut jopa avoimeen suhteeseen, puhtaasti hauskanpito tarkoituksissa, mutta se ei ollut minun juttuni. Kammoan parisuhteen arkistumista, ehkä siksi mieluummin jopa avoin suhde.

Seuraavaksi pahoja ovat ehkä valehtelu ja taloudellinen hyväksikäyttö, jotka värittävät lukuisten ihmisten arkea tälläkin hetkellä.

Mitähän aloittaja on joutunut kestämään?

En ihan alleviivaa tuota utopiaasi lasten puhtaudesta, moni on saanut ihan kelpo kasvatuksen ja silti myöhemmin pilaa elämänsä lukemattomin ihan omin päin tehtyjen valintojen kautta vaikka olisi kuinka mahkut valita se hyväkin tie. Valta ja pahuus kiihoittavat ihmisiä, sille ei kukaan mitään voi ja huumeet ja viina maistuvat. Vastuu ja kunnollisuus..hohhoijaa...hitto sitä rekeä onkin raskas hinata. Moni jännä onkin olevinaan niin kova pallo, mut mikä oikeasti vaatii kovuutta, on helvetin tylsä arki elämä kehdosta hautaan ja sellaisten asioiden läpi vienti, jotka eivät tuota aina iloa ja nautintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä. Suhteisiin pettyy, jos ne ei onnistu🙋👌 Oma asenne on, että jos suhde oli huono, niin suorastaan riemuitsen sen päättymisestä sen sijaan että jäisin kitumaan. Mahtava fiilis päästä eroon jostain itselle sopimattomasta skeidasta.

Vedin juuri tyon pettämisesimerkin, koska suhteessahan se on suurinpiirtein pahoinpitelystä seuraavaksi pahin ja tiettävästi myös varsin yleinen tapa saada tuhoa ja yleistä epäluottamusta aikaiseksi.

Itseäni ei tiettävästi ole petetty, tosin en ole ollut vakavassa seurustelusuhteessa vuosiin. Nuoruuden suhteet olivat kovin tavallisia. En osaa sanoa, kuinka itse suhtautuisin pettämiseen. Olen joskus suostunut jopa avoimeen suhteeseen, puhtaasti hauskanpito tarkoituksissa, mutta se ei ollut minun juttuni. Kammoan parisuhteen arkistumista, ehkä siksi mieluummin jopa avoin suhde.

Seuraavaksi pahoja ovat ehkä valehtelu ja taloudellinen hyväksikäyttö, jotka värittävät lukuisten ihmisten arkea tälläkin hetkellä.

En ihan alleviivaa tuota utopiaasi lasten puhtaudesta, moni on saanut ihan kelpo kasvatuksen ja silti myöhemmin pilaa elämänsä lukemattomin ihan omin päin tehtyjen valintojen kautta vaikka olisi kuinka mahkut valita se hyväkin tie. Valta ja pahuus kiihoittavat ihmisiä, sille ei kukaan mitään voi ja huumeet ja viina maistuvat. Vastuu ja kunnollisuus..hohhoijaa...hitto sitä rekeä onkin raskas hinata. Moni jännä onkin olevinaan niin kova pallo, mut mikä oikeasti vaatii kovuutta, on helvetin tylsä arki elämä kehdosta hautaan ja sellaisten asioiden läpi vienti, jotka eivät tuota aina iloa ja nautintoa.

Aloittajakin on syönyt mustaa ehtoollista..aijai

Voihan siitäkin nauttia, kunhan muistaa reilun pelin säännöt. Se ei ole aito voitto, minkä saa fuskaamalla.

• Anonyymi kirjoitti:

No itse haluan suhteelta jotain enemmän kuin vain mukavan olon ja seksiä... kyllä siinä on oltava joku yhteys ja veikkaan, että siihen tarvitaan avoimuus itseäkin kohtaan, että pitää kärsiä katsoa itseään kokolaillla peilistä, nähdä oma epätäydellisyys ja hyväksyä itsensä heikkouksineen oikein.

Jotenkin hassua, mutta luotto toiseen ihmiseen on jokaisesssa itsessään... minusta. Mutta se tuleekin juuri tuon yllä mainitun avoimuuden kautta. Eli jos ei uskalla avautua toiselle täysin, ei hyväksy itseäänkään täysin. Ja se äkkiä ajaa suhteet kaukaisiksi ja ehkä myös arkisiksi....

Sanoisin, että juurikin tuo avoimuus ja epätäydellisyys kasvatuksessakin auttaa lasta ymmärtämään, että omat tunteet luo oletuksia.
        Monet ilkeitä asioita tekevät olettavat toisista vaikka mitä ja näin ollen tekevät, eli reagoivat omiin tunteisiin impulsiivisesti. Silti ei kaikista saa avoimia.... mielen tiet ovat tutkimattomat...

Kuitenkin jokainen elää oman elämänsä itse... jotkut rennosti ymmärtäen epätäydellisyyden itsessään ja muissa, toiset toisinpäin.... sellaista tää maailmanmeno vaan on...

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittajakin on syönyt mustaa ehtoollista..aijai

Voihan siitäkin nauttia, kunhan muistaa reilun pelin säännöt. Se ei ole aito voitto, minkä saa fuskaamalla.

Tuota esimerkkiä en oikein ymmärrä....

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No itse haluan suhteelta jotain enemmän kuin vain mukavan olon ja seksiä... kyllä siinä on oltava joku yhteys ja veikkaan, että siihen tarvitaan avoimuus itseäkin kohtaan, että pitää kärsiä katsoa itseään kokolaillla peilistä, nähdä oma epätäydellisyys ja hyväksyä itsensä heikkouksineen oikein.

Jotenkin hassua, mutta luotto toiseen ihmiseen on jokaisesssa itsessään... minusta. Mutta se tuleekin juuri tuon yllä mainitun avoimuuden kautta. Eli jos ei uskalla avautua toiselle täysin, ei hyväksy itseäänkään täysin. Ja se äkkiä ajaa suhteet kaukaisiksi ja ehkä myös arkisiksi....

Sanoisin, että juurikin tuo avoimuus ja epätäydellisyys kasvatuksessakin auttaa lasta ymmärtämään, että omat tunteet luo oletuksia.
        Monet ilkeitä asioita tekevät olettavat toisista vaikka mitä ja näin ollen tekevät, eli reagoivat omiin tunteisiin impulsiivisesti. Silti ei kaikista saa avoimia.... mielen tiet ovat tutkimattomat...

Kuitenkin jokainen elää oman elämänsä itse... jotkut rennosti ymmärtäen epätäydellisyyden itsessään ja muissa, toiset toisinpäin.... sellaista tää maailmanmeno vaan on...

Niin ja sen naisen pitää hyväksyä myös sinun valkoiset tennissukat... Huomenta! ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja sen naisen pitää hyväksyä myös sinun valkoiset tennissukat... Huomenta! ;)

No eiköhän siitäkin johonkin molempia tyydyttävään ratkaisuun päästäs... mulle mukavuus ja käytännöllisyys on tärkeämpiä kuin ulkonäölliset kokonaisuudet... 😁☝️
        Mutta ei sandaalit, sukat ja lyhyet shortsit....😄

Niin ja huomenta vaan... kohta liikahtaa...lähden maalle herättelee traktoria ja toivon, että nää runsaat lumet tulis mallikkaasti lingon läpi vielä. 😬👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hyvin sanoit😘.
        Hyvää Joulua🌲🐈🐝😘💓🍴🍖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta :)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Sellaistahan se tosiaankin on. Ihmiset ovat erityisiä, jokainen erilainen monilla tavoin toisesta. Hyvä, että kuitenkin avoimesti jo voidaan siitäkin puhua, ilman että joku lyö raamatulla päähän.

Parasta ja aidointa onkin mielestäni juuri tuo avoimuus omista kokemuksista ja tuntemuksista, kun tilanne vaan on oikea. Liika avoimuus ei kuitenkaan aina ole hyväksi, myös sillä voi rikkoa. Varsinkin seksuaaliset jännitteet kärsivät liiasta tuttuudesta, silloin yhteensulautuminen on pysyvää, eikä rytmikästä.. Yhteys miehen ja naisen välillä on herkkä symbioosi, joka tosiaankin kestääkseen vaatii tarkkanäköisyyttä, rehellisyyttä, epäitsekkyyttä, jne.....

Joskus tuo yhteys on luonnollista kemiaa, joskus tavoite johon on päästy tutustumalla. Selvää on se, että välttääkseen mukavuus/kaverilittoa täytyy osata jotain muutakin kun kantaa kauppakassit ja olla uskollinen..ehkä tyhmästi näin sanottuna, mutta varmasti käsität mitä tarkoitan. Yhteinen rakkaus ja himo ovat kemiallinen reaktio.

Hauskaa, olet jo varmaan tehnyt lumityöt tähän mennessä. Minä suuntaan kohti päivääni kaupungissa, ruohokin on vielä ihan vihreää😕😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaistahan se tosiaankin on. Ihmiset ovat erityisiä, jokainen erilainen monilla tavoin toisesta. Hyvä, että kuitenkin avoimesti jo voidaan siitäkin puhua, ilman että joku lyö raamatulla päähän.

Parasta ja aidointa onkin mielestäni juuri tuo avoimuus omista kokemuksista ja tuntemuksista, kun tilanne vaan on oikea. Liika avoimuus ei kuitenkaan aina ole hyväksi, myös sillä voi rikkoa. Varsinkin seksuaaliset jännitteet kärsivät liiasta tuttuudesta, silloin yhteensulautuminen on pysyvää, eikä rytmikästä.. Yhteys miehen ja naisen välillä on herkkä symbioosi, joka tosiaankin kestääkseen vaatii tarkkanäköisyyttä, rehellisyyttä, epäitsekkyyttä, jne.....

Joskus tuo yhteys on luonnollista kemiaa, joskus tavoite johon on päästy tutustumalla. Selvää on se, että välttääkseen mukavuus/kaverilittoa täytyy osata jotain muutakin kun kantaa kauppakassit ja olla uskollinen..ehkä tyhmästi näin sanottuna, mutta varmasti käsität mitä tarkoitan. Yhteinen rakkaus ja himo ovat kemiallinen reaktio.

Hauskaa, olet jo varmaan tehnyt lumityöt tähän mennessä. Minä suuntaan kohti päivääni kaupungissa, ruohokin on vielä ihan vihreää😕😂

Jep. Lumityöt tehty, sekä kelkallakin huristettu metsäreitillä.
        Nyt oon ihan tööt...otan pikkuhuilit....😴

• Anonyymi kirjoitti:

Jaahans. Sauna lämpeää, niin kerkee ajatusta laittaa nyt tähän vastaukseen.

Niin, tuo avoimuus voi satuttaa, jos sen antaa satuttaa.
        Minusta kun mitä enemmän on sinut itsensä kanssa, sitä vähemmän avoimuus sattuu ja kun pääsee tietyn pisteen yli, siitä avoimuudesta tulee voimavara, mitä ei kyllä kaada ei sitten mikään.
        Seksissä se myös ihan varmasti nostaa vain kokemattomia sfäärejä esiin. Mä oon jonkinsortin demiseksuaali kai vielä, niin se toimii mulla kuin 98 oktaanista viskasis liekkeihin....🤪

Niin ja minusta se kemiallisuus lähtee aivoista... minä koen sen himon ja rakkauden ehkä yhteensä haluna... Se kauppakassin kantaminen tai rakkaudella tehty pikku flirtti voi sytyttää jotain, mitä ei pienellä pusulls hillitä... Silloin kun toista haluaa, ei tiedä miten päin olisi. 🤪

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Jaahans. Sauna lämpeää, niin kerkee ajatusta laittaa nyt tähän vastaukseen.

Niin, tuo avoimuus voi satuttaa, jos sen antaa satuttaa.
        Minusta kun mitä enemmän on sinut itsensä kanssa, sitä vähemmän avoimuus sattuu ja kun pääsee tietyn pisteen yli, siitä avoimuudesta tulee voimavara, mitä ei kyllä kaada ei sitten mikään.
        Seksissä se myös ihan varmasti nostaa vain kokemattomia sfäärejä esiin. Mä oon jonkinsortin demiseksuaali kai vielä, niin se toimii mulla kuin 98 oktaanista viskasis liekkeihin....🤪

Niin ja minusta se kemiallisuus lähtee aivoista... minä koen sen himon ja rakkauden ehkä yhteensä haluna... Se kauppakassin kantaminen tai rakkaudella tehty pikku flirtti voi sytyttää jotain, mitä ei pienellä pusulls hillitä... Silloin kun toista haluaa, ei tiedä miten päin olisi. 🤪

Oijoi....nyt kyllä pistit saunaakin lämpimämpää tekstiä😘😈

En nyt tiedä, kuinka paljon satuttaa avoimuus, ehkä rehellisyys satuttaa enemmän, niilläkin on eroa. Avoimuus tosiaan kuroo umpeen kahden välistä etäisyyttä. Tästä minulla itselläni ei ole mitään kokemusta rakkaudessa, olen hieman kylmä vapaasta tahdostani ja pidän etäisyyttä tarkoin😂

Joskus tuntuu, että avoimuus ja inhimillinen lämpö vähän kauhistuttavat vaateisella todellisuudellaan, ehkä siksi olenkin välttynyt niitä kokemasta, tällainen huoleton pintaliitäjä😁 Sopisiko sellainen edes minulle, en osaa sanoa, joskus liika lämpö alkaa ärsyttämään.

Ihana lumimaisema😱😱😱, olisipa täälläkin😛😢!

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt tiedä, kuinka paljon satuttaa avoimuus, ehkä rehellisyys satuttaa enemmän, niilläkin on eroa. Avoimuus tosiaan kuroo umpeen kahden välistä etäisyyttä. Tästä minulla itselläni ei ole mitään kokemusta rakkaudessa, olen hieman kylmä vapaasta tahdostani ja pidän etäisyyttä tarkoin😂

Joskus tuntuu, että avoimuus ja inhimillinen lämpö vähän kauhistuttavat vaateisella todellisuudellaan, ehkä siksi olenkin välttynyt niitä kokemasta, tällainen huoleton pintaliitäjä😁 Sopisiko sellainen edes minulle, en osaa sanoa, joskus liika lämpö alkaa ärsyttämään.

Niin, no mä tiedän tosiaan mitä itse haluan ja se kyllä osaa lämmittää, mutta myös polttaa.
        Voin sanoa omasta kokemuksesta, että paaaaljon helpompi on keskittyä elämässä paljon iisimpiin hommiin, kuten salibandyyn, metsänhoitoon ja moottoripyöräilyyn yms. 😁☝️

Joo, no turhan vetistä täälläkin tuntuu olevan...🙄 Toivottavasti nää lumet kestää... sais palkasta tulla ja äkkiä...😳

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja oikea aito avoimuus on AINA rehellistä. Raakana tonttiin! 😬☝️

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin ja oikea aito avoimuus on AINA rehellistä. Raakana tonttiin! 😬☝️

😂😂😂😜

Kauheeta, oot huomattavasti nyt kyllä jännää jännempi!!

Mua alkoi pelottaa ja meen nyt peiton alle piiloon🙂

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😜

Kauheeta, oot huomattavasti nyt kyllä jännää jännempi!!

Mua alkoi pelottaa ja meen nyt peiton alle piiloon🙂

Eikö vaan! 😬☝️ Ei uskois tennissukkamiehestä! 😂💪

Mutta on se tuo Ethanin Hunttikin aika vinkrä äijä... nelosella. 😄

• Anonyymi

Vedät vaan jakeluusi sen kiistämättömän tosiseikan että koko miessukupuolikunta ei ole se yksi ja sama ihminen.

Ehkä toistat jotain käytöskaavaa, joka saa sinut tuhoisiin suhteisiin joilla ei ole tulevaisuutta? Olemalla esim liian kiltti ja myöntyväinen ihminen vedät vain puoleesi hyväksikäyttäjiä tai ainakin suhteessa uhriutuminen ajaa hyvänkin suhteen epätasapainoon ja saa toisen tuntemaan epäoikeudenmukaista huonommuutta.

Hyvät miehet taas karttavat automaattisesti tällaisia helvetinpyörteitä. Joille tuntuu että annat nyt vaan lisävauhtia.

Tiedän tunteen👊

Kaikilla meillä on sielussamme se pyhä ja puhdas, ikuisesti muuttumaton kohta, jossa todellinen minuutemme asuu. Menet vaan sinne ja alat taas käyttäytyä kunnolla.

Jos alat suhteeseen, tee alussa selväksi, ettei sinua kohdella huonosti sitten etkä kuuntele mitään selityksiä. Jos mies selittää, siihen on joku huono syy.

Vaikea sanoa muuta, nämä vaan ajatuksia aiheesta ja omia kokemuksia❤🐰

• Anonyymi

Kyllä varmasti vähän hävettää tuotakin Viivi Vaatteenvaaraakin, kun luotti narsistiin tuossa Selviytyjät ohjelmassa, nyt jäi nuolemaan näppejään narsisti Kai;n kanssa, ilmeisesti vielä harrastivat seksiäkin ohjelman pusikoissa nämä :D:D

• Anonyymi

Oikeasti aivan välilläkin olisi syytä mennä nukkumaan, koska samoja höpötyksiä voi jatkaa sitten aamullakin uusin voimin.

Kun ne höpötykset aina vain jatkuvat kuin.... tuollaisenkaan asian käsittämättömyys, että mitä tarkoittaa ihmisten lukumäärä, eli ihmisen luku raamatun ilmestyskirjassa se numero 666, on oikeasti niin yksinkertainen kuin ihmisten lukumäärä, ihmisen luku.

• Anonyymi

Kun ihminen menee nukkumaan, siis katselemaan unia, kuin elokuvia, niin hän monesti voi nähdä jotain hauskoja juttuja: kuten minä lähes aina näen sellaisia... mikähän oli viimeisin: joku varsijousen tehostettu katkaistu hiilikuitunuoli-juttu oli tutun kaverin kanssa unessa: olet siis katkaissut tuota nuolta jotta se on tehokkaampi tuolla Wolframi-kärjellään silloin lyhyellä matkalla ammuttaessa?

• Anonyymi

Minä olen nelikymppinen nainen ja sama fiilis kuin aloittajalla. Sillä erotuksella,että en kosta kellekkään enkä lähde ihastumaan enää. Sanon minusta kiinnostuneille Ollaan kavereita. Kurjaa se on olla itsekseen,mutta pelko siitä,että tekew itsensä naurunalaiseksi jälleen,jos luottaisi johonkin. Olen kuulemma ihan kaunis ym ym. En vaan enää uskalla enkä halua yrittää,koska pettynyt olen...

• Anonyymi

kaikki me ollaan kolhuja saatu, enemmän tai vähemmän.
        jos alkaa karttamaan elämää niin antaa entisen elämän paskaämpäreille liikaa arvostusta.

• Joko se sisäministeri on lynkattu.

Ei varmaan. Virolaiset tuntien varmaan istutaan jossain vitun loosissa dokaamassa. Poikaporukalla.

(Hien)

• Tuo sun kuva, tiiätkö missä tyttö jököttää?

• Anonyymi

Aloittaja ei ole terve ja tarvitsee apua , mutta kirjoituksen perusteella ei tunnu sitä tarvitsevan.
      Ilkeydestä ja pahuudesta on vaikea päästä eroon vaikka apua saisikin.

• Anonyymi

Silloin voi todella vahingoittua sisäisesti, muuttua toiseksi ihmiseksi. Varjoksi omasta itsestään. Iloa ja onnea elämästä on turha kuvitella tuntevansa, jos ryhtyy vahingolliseksi. Eivätkä ne palaa heti, kun on päättänyt tehdä parannuksen. Sielullinen puhdistautuminen vie aikaa. Siksi onkin paras kääntyä mahdollisimman pian pois siltä tieltä joka kadotukseen vie. Hyvä sana tuo kadotus, tästä näkee selvästi, mitä se tarkoittaa!

Jeesus sanoi:"Se, mikä tulee ulkoa, ei voi meitä vahingoittaa, mutta se mikä tulee sisältämme, voi."

Kannattaa olla tarkkana mihin pimeyden tekoihin ryhtyy. Jos on jo ryhtynyt, niin pyytää anteeksi niiltä keitä vastaan on rikkonut, myös itseltään. Ja luottaa Armoon.

Siunausta viikonloppuun!❤

• Anonyymi

No ei varmaan ihme, että palstamiehet haluaisivat mielummin neitsyitä, tai vähän kokeneita, kun k-karusellista putkahtelee tuollaisia.

• Anonyymi

Miksi nämä muslimimiehet pelkästään raiskailevat valkoisia naisia eivätkä omiaan ikinä?
        Onko tämä rasismia?

Jos ei ole rasismia, niin en tiedä mikä on sitten ollenkaan, tuohan on pahinta ja ilkeintä rasismia mitä on olemassakaan oikein, vielä pistää raiskatessaan paksuksi toisen naisen, kuin elokuvassa: Me, Myself and Irene, Jim Carrey.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nämä muslimimiehet pelkästään raiskailevat valkoisia naisia eivätkä omiaan ikinä?
        Onko tämä rasismia?

Jos ei ole rasismia, niin en tiedä mikä on sitten ollenkaan, tuohan on pahinta ja ilkeintä rasismia mitä on olemassakaan oikein, vielä pistää raiskatessaan paksuksi toisen naisen, kuin elokuvassa: Me, Myself and Irene, Jim Carrey.

ja sun ikioma kuplasi on mitä kokoa?

ikinä kuullut käsitteestä kunniamurha?

ikinä ajatellut, että maailmassa on paljon rikoksia, jotka jäävät ikuisesti pinnan alle - erityisesti siellä, missä valta on jakautunut kaikkein räikeimmin?

luuletko, että missään diktatuureissa kohdellaan ihan jokaista hyvin ja ihmisarvoisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä rasismia?

Tottakai ne raiskailevat myös omiaan. Kyllä turvapaikanhakijoidenkin kesken tapahtuu myös raiskauksia.

Ehkä kyseessä on kysynnän ja tarjonnan laki. Ne musliminaiset todella liikkuvat kaavuissa veljiensä ja isiensä saattamina ja selvinpäin ja ovat ajoissa kotona.

Suomalaistytöt taas kaksitoistavuotiaasta lähtien kännäävät ja pukeutuvat lykraan ja napapaitoihin. Aika monet noista raiskausista tapahtuvat vielä miesten kodeissa, jonne tytöt ovat tulleet hakemaan viinaa, huumeita, majapaikkaa.

• Ilkeyteen, katkeruuteen ja kostonhimoon ei auta terapia eikä lääkkeet. Kuten palstalta muutenkin näkee, tällainen kohtalo on monella. Samalla tulee yhä vähemmän halutuksi.

Ongelman havaitseminen ja myöntäminen itselleen ei vähääkään auta siitä eroon, vaikka kansanomainen oppi väittää, että paraneminen alkaa asian myöntämisestä. Maa on täynnään ihmisiä, jotka tajuavat olevansa erittäin hankalia, eikä mitään paranemista ole tapahtumassa.

• Anonyymi

Niin, ilman kostoa aika syventää haavat, ei paranna niitä.

Länsimainen oikeuskäytäntökin perustuu kostoon täysin, tämäkin on todiste siitä että: aika syventää haavat, ei ikinä paranna niitä. Kosto vain parantaa haavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Länsimainen oikeuskäytäntökin perustuu kostoon täysin, tämäkin on todiste siitä että: aika syventää haavat, ei ikinä paranna niitä. Kosto vain parantaa haavat.

En ole kuullutkaan, että joku kostaja olisi saanut kostosta tarpeekseen, mutta olen kuullut monesta, jota kostonhalu ajaa loputtomasti takaa. Ts. se ei jätä rauhaan.

• Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

En ole kuullutkaan, että joku kostaja olisi saanut kostosta tarpeekseen, mutta olen kuullut monesta, jota kostonhalu ajaa loputtomasti takaa. Ts. se ei jätä rauhaan.

Kosto on suloinen. Mutta tulee sellainen koston kierre, aina toinen kostaa toiselle aina vain suuremmasti oman käden oikeudellaan.

Jatkampa joulusiivousjuttuja, yritän tehdä ajoissa, jotta ei tarvitse tehdä suursiivousta 1minuutin varoitusajalla, tulisi kiire jos olisi tehtävä vaikka 2000-neliöisen omakotitalon suursiivous yhdessä minuutissa äkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla idiootti. Aika parantaa haavat ja länsimaalainen oikeuskäytäntö ei perustu "kostoon"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo verikoston periaate on mennyt länsimaisesta muodista jo satoja vuosia sitten.

• Anonyymi

Täällä myös samoin ajatteleva nainen. Sillä erotuksella, että en enää edes halua "parantua", koska se altistaa vain uudestaan miesten hyväksikäytölle, pettämiselle, loukkauksille ja alistamiselle. Itse olen jo todennut, että miesten väite omasta erilaisuudestaan ja erinomaisuudestaan on munan heiluttajien kollektiivista kusetusta. Sama paska sieltä aina löytyy, kuoret vaan vaihtelee.

• Anonyymi

Eikö kukaan siis ikinä sano tyttösille että: Olet söpön näköinen ja oikeasti aika mukavakin?

• Anonyymi

Tyypillinen miehiin katkeroitunut 30v kurppa. Nainen ei vain rapistu fyysisesti hyvin nopeasti vaan myös henkiseltä puolelta nainen muuttuu ynseäksi, penseäksi ja miehiin katkeroituneeksi.

Ja tuo katkeruus johtuu siitä, että huippuvuosinaan nainen sai niitä miehiä, joilla on mahdollisuus pettää ja loukata eli top10% miehiä, Tavismies sitten saa sen katkeroituneen 30v kurpan riesakseen kuten sinä ja aloittaja todistatte. Ette te niille teitä pettäneille top10% miehille pysty kostamaan;D te olette heille pelkkää ilmaa ja tekonne ovat yhdentekeviä, voitte nolosti purkaa katkeruuttanne vain AT.-miehiin joiden kanssa olette nyt samassa veneessä mikä vain lisää vitutustanne.

• Anonyymi

Naulan kantaan. Sanoit samat mitä itse ajattelen. Sama skeida eri paketissa👊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen miehiin katkeroitunut 30v kurppa. Nainen ei vain rapistu fyysisesti hyvin nopeasti vaan myös henkiseltä puolelta nainen muuttuu ynseäksi, penseäksi ja miehiin katkeroituneeksi.

Ja tuo katkeruus johtuu siitä, että huippuvuosinaan nainen sai niitä miehiä, joilla on mahdollisuus pettää ja loukata eli top10% miehiä, Tavismies sitten saa sen katkeroituneen 30v kurpan riesakseen kuten sinä ja aloittaja todistatte. Ette te niille teitä pettäneille top10% miehille pysty kostamaan;D te olette heille pelkkää ilmaa ja tekonne ovat yhdentekeviä, voitte nolosti purkaa katkeruuttanne vain AT.-miehiin joiden kanssa olette nyt samassa veneessä mikä vain lisää vitutustanne.

Tässä ei ytmit ja ätmit eroa mitenkään toisistaan. Ytmit vain toteuttavat sen, mitä ätmitkin tekisivät, jos naisen saisìvat. Sun vittuilu menee ohi maalin, kiukuttele niille toisille miehille, jotka pilaa teiltä luusereilta ne viimeisetkin saumat naisiin. Ruma kusipää eroaa komeasta kusipäästä vain ulkonäöltä eli kuten sanoin: sama paska, eri kuoret.

• Anonyymi

miten milloinkin.
        olen minäkin naisten kanssa näppini polttanut monta kertaa. niin se on että huijaava ja valehteleva ihminen ei ole sen arvoinen että se pitää syyttömille sivullisille kostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kukaan siis ikinä sano tyttösille että: Olet söpön näköinen ja oikeasti aika mukavakin?

Mää oon sanonu sillei monta kertaa tyttökyöpelille. Se niiku on semmone. 👻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ytmit ja ätmit eroa mitenkään toisistaan. Ytmit vain toteuttavat sen, mitä ätmitkin tekisivät, jos naisen saisìvat. Sun vittuilu menee ohi maalin, kiukuttele niille toisille miehille, jotka pilaa teiltä luusereilta ne viimeisetkin saumat naisiin. Ruma kusipää eroaa komeasta kusipäästä vain ulkonäöltä eli kuten sanoin: sama paska, eri kuoret.

Älä valehtele itsellesi. Sinulle oli nuorena kyllä tarjolla kilttejä ja kunnollisia miehiä, mutta valitsit kerta toisensa jälkeen sen komean kusipään ja nyt yrität epätoivoisesti puhidaa omatuntoasi valehtelemalla itsellesi, että se ruma mies olisi ollut samanlainen jos saisi tilaisuuden.

Nyt sitten nolosti yrität kostaa nille rumille miehille joiden kanssa olet samassa veneessä, komeat eivät enää sylkäisekkään sinuun päin ja olet heille yhdentekevä joten et pysty heille kostamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi. Sinulle oli nuorena kyllä tarjolla kilttejä ja kunnollisia miehiä, mutta valitsit kerta toisensa jälkeen sen komean kusipään ja nyt yrität epätoivoisesti puhidaa omatuntoasi valehtelemalla itsellesi, että se ruma mies olisi ollut samanlainen jos saisi tilaisuuden.

Nyt sitten nolosti yrität kostaa nille rumille miehille joiden kanssa olet samassa veneessä, komeat eivät enää sylkäisekkään sinuun päin ja olet heille yhdentekevä joten et pysty heille kostamaan.

Nalli hyvä. Olen nähnyt sun kuvan ja lukenut sun sairaita kirjoituksia. Olet malliesimerkki: ruma paskiainen, joka ei pääse naista lähellekään. Jos pääsisit, olisit juuri samanlainen mulkku kuin ne ytmit, joita katkerasti kadehdit.
        Mulla ei ole omantunnon tuskia, miksi olisi? Tähän veneeseen ei enää yksikään mies astu, mutta onhan se toki huvittavaa ärsyttää miehiä, jotka typeryyksissään kuvittelevat itsestään liikoja . Mitä rumempi ja hirveäksi paska, sitä nopeammin se kuvittelee minut omistavansa. Hah hah!

• Anonyymi

Nauroin tuolle "munan heiluttajat"-sanalle. Miehiä on moneen junaan, onneksi. Ei ne kaikki heiluttele yhtä ahkerasti ja kyllä jotkut miehet ihan aidosti arvostaa ja kohtelee naisia hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viiti. Jokainen voi halutessaan säästää itseään sille oikealle. Ei tarvitse katkeroitua eikä katua. Elämässä on paljon muutakin kuin seksi. Pelimiehen voi silti aina haastaa rehelliseen pierukilpailuun - palauttaa aika äkkiä maan pinnalle. Joku saattaa jopa pitää. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että ihmiset eivät pääse näkemään ja kokemaan "rumien miesten" paskaisia juonitteluja vain siksi, että rumat ja itseään täynnä olevat miehet eivät naisille kelpaa? Kyllä se "kiltteys ja kunnollisuus" on nähty monen juonittelevan, ruman nettikyttääjäalkoholistin kohdalla. Ja ihmisen pahuus voi olla havaittavissa ilman, että häneen koskee pitkällä tikullakaan. Sivusta voi seurata, milloin kalteri kolahtaa.

Joidenkin ulkoisen rumuuden ylittää vain heidän sisäinen rumuutensa.

• Anonyymi

Olet siis ollut jännämiesten käytettävänä ja haluat nyt koskaa meille kilteille miehille myös kaiken mitä jännämiehet teki Sulle. No naiset on sellaisia apinoita että heti ulisevat kun joku jännämies kohteli huonosti.

• Anonyymi

Enemmän malttia valinnan kanssa. Ja varmaan kannattaa alkaa valita toisenlaisia miehiä, kuin aikaisemmin. Ja, ehkä ihan muualta kuin ennen.

• Anonyymi

Mutta kun ei enää haluta etsiä eikä löytää. Oma tupa oma lupa,omat rahat. Ei ei enää miestä.

• Anonyymi

Kuljet siis A. Auerin jalanjälkiä.

• Anonyymi

En oikeastaan enää ymmärrä mitä varten pitäis olla jonkun kanssa . Ainut mitä toiselta sukupuolelta haluan on seksi ja iän myötä sitäkin harvoin. Televisiota voin katsoa yksin,tehdä ruokaa yksin,töissä tietenkin käyn ja muutenkin on ystäviä ja tekemistä. Mihin tarviisin palloa jalassa. Joutuisi aina ilmoittaa toiselle menonsa ja tekemiset. Rasittavaa. Paljon helpompaa asua sinkkuna ja saa mennä tulla miten haluaa. Minä en siis ole suhdeihminen yhtään. Ja kun en tykkää draamasta enkä riidoista,niin on iisiä yksin asua.

• Anonyymi

Älä valehtele itsellesi. Naisen seksihalut ovat kovimmillaan 40 kurttuna, ei nuorena jollon sitä oikeaa seksiä on pieni mahdollisuus saada. Parisuhteen kyllä haluaisit, mutta et saa enää samoja miehiä mitä nuorena vaan joudut tyytymään HC-AT-miehiin.

Nainen ei saa seksiä ellei mies ole top5% komistus jumalaisilla taidoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi. Naisen seksihalut ovat kovimmillaan 40 kurttuna, ei nuorena jollon sitä oikeaa seksiä on pieni mahdollisuus saada. Parisuhteen kyllä haluaisit, mutta et saa enää samoja miehiä mitä nuorena vaan joudut tyytymään HC-AT-miehiin.

Nainen ei saa seksiä ellei mies ole top5% komistus jumalaisilla taidoilla.

Mitä sä Nalli muka seksistä tiedät? Ja eiköhän se ole niin, että sitä puutetta itkee miehet, myös tällä palstalla. Otapa pari pilleriä, niin rauhoitut. Nolaat itsesi.

• Anonyymi

minäkin jätän naisen heti panon jälkeen.

• Anonyymi

Jos ei ole kaunis"sisältä" on turha odottaa hyvää ihmissuhdetta.

• Anonyymi

Tämä on sanakirja määritelmä "juoksunsa juosseelle" naiselle.

• Anonyymi

mulel tehttii näi tänää ei saa tehä noi et jätää trefit perumatta :(

• Anonyymi

Juu,ei enää suhteita. Korkeintaan panokaveruutta. Terveisin katkera nainen myöskin. Olen tyly ja en halua miehestä kuin seksiä. Onneks on eräs,jolle käy,että ilmoitan Nyt seksiä ja hän valmiina kuin partiopoika,hyvin muoleekin😉

• Anonyymi

Vapaa kasvuhan maailman mukaan alkoi melkeen sukupolvi sitten. On aika muuttaa mieltään.

• Anonyymi

Aloitus on lähes sairas.
      Jos joku mies olisi pettänyt luottamuksen olisi seuraavien kärsittävä sen ensimmäisen teosta? Hmm...ehkä joku looginen syy seuraus yhteys pettää?
      Olen aina ollut itse vastuussa itsestäni. Tavannut kymmeniä naisia jotka ovat olleet ihania. Kun tulee se bye bye aika on syytä aina katsoa itseään peiliin, turha muita syyttää.
      Mites Funeaun ja Helmiinan arki? Joko odotatte pukkia ja lahjoja? Olette olleet mielestäni kilttejä joten todennäköisesti pukki jotain tuo:)

AsianVierestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3289
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      273
      2859
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      223
      1802
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1748
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      62
      1698
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      56
      1413
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1279
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1242
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      320
      1144
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe