Kuuma 10 vuotta nuorempi työkaveri

Anonyymi

Tunnen itseni niiin niljakkaaksi, että on pakko purkaa sydäntä!

Olen naimisissa ja töissä samassa työpaikassa mieheni kanssa, yhteiseloa on takana jo melkein 20 vuotta. Katselen kyllä hyväkroppaisia ja hauskoja miespuolisia työkavereitani, mutta siihen se on jäänyt.

MUTTA.

Samassa firmassa aloitti 10 vuotta itseäni nuorempi mies vähän aikaa sitten, ja hyvän ulkonäön sekä huumorintajun lisäksi hän on todella fiksu ja avoin (ja osaa puhua muustakin kuin tietokoneista, autoista ja ryyppäämisestä) Hän katsoo aina silmiin kun puhuu, ja NE SILMÄT. Vaaleansiniset, sieluun porautuvat silmät joita katsoessa menettää puhekyvyn ja punastuu korvia myöten. En muista milloin viimeksi olisin ollut näin lääpälläni, ja haluaisin niin kovasti koskettaa häntä. Ikävä kyllä luulen että tunne on yksipuolinen, ja syyllisyys on aivan kamala kun edes ajattelen toista miestä. Tuntuu vain että vuosien mittaan olemme mieheni kanssa vain tottuneet olemaan yhdessä. Rakkautta on, mutta omalla kohdallani ongelma onkin siinä että tarvitsen enemmän fyysistä ja henkistä läheisyyttä kuin mieheltäni saan. Tämä Nuorukainen keskittyy aina puhekumppaniinsa ja oikeasti kuuntelee mitä toisella on sanottavana. Tämä on aivan kamalaa, mutta en pysty vain hiljentämään tunteitani!! Mitä ihmettä teen??

100

16787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoisin, että nauti ihanasta fiiliksestä ja keskusteluista! Miehen suunnalta tuskin kannattaa ainakaan ehdoin tahdoin odottaa mitään sen suurempaa, vaan nyt koittaa miettiä tilanne niin, että hienoa kun on noin hyvä tyyppi saatu firmaan. Ihastumisia menee ja tulee, ja hyvä työkaveruus on varmasti kivempaa kuin mikään epämääräinen kännisäätö pikkujouluissa tms. :D Tämä vain minun mielipiteeni: itse koittaisin pysyä rationaalisella tasolla.

      • Anonyymi

        Juuei mitään kännisäätöjä kiitos! :'D


      • Anonyymi

        Kun istut vastapäätä, tyydytä itseäsi ja hekuman hetkellä... kun olet nainen heitä vaikka jukurtti miehen silmille ja ääntelehdi tunteikkaasti, uuh ooh fuck yeah. Kysy sitte muina mie... naisina millainen on teillä päin hyvä kuuntelija.


      • Anonyymi

        Voin vakuuttaa että kyllä se ohi menee- kestää vaan jonkun aikaa.Nauti fiiliksestä!


      • Anonyymi

        'Mitä ihmettä teen??'

        Anna persettä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Mitä ihmettä teen??'

        Anna persettä:)

        Voi kun saisikin joskus persettä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun istut vastapäätä, tyydytä itseäsi ja hekuman hetkellä... kun olet nainen heitä vaikka jukurtti miehen silmille ja ääntelehdi tunteikkaasti, uuh ooh fuck yeah. Kysy sitte muina mie... naisina millainen on teillä päin hyvä kuuntelija.

        Onko niitä "geishapalloja"?, vai mitä olivatkaan olemassa enää. Kun laitat tavaraasi sellaiset pallot sen nuoren miehen katsekontaktin aikana. Aaaaah ...aahhgg ...krÄÄÄÄK! Kuuluu kohta. Kaveri häipyy...

        Eikös äsken ollut sellainen uutinen, joka kertoi miesten uudesta hajuvedestä, joka "pudottaa naisen housut". Varo nyt tällaista yhteisvaikutusta.
        Jätä se nuori poika rauhaan, sinä olet vanha eukko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että kyllä se ohi menee- kestää vaan jonkun aikaa.Nauti fiiliksestä!

        Juuri nämä tälläset vastaajat jotka tietävät kaiken kaikesta
        (ainakin omasta mielestä) on vaarallisia rasittavia ja aivan v***n ärsyttäviä. Mistä ja miksi lähes joka työpaikassa. kerrostalossa ym ym näitä vaan on siennyt. Yx harvoista asioista ois se kun tälläset menis omasta tahosta jonnekin prkleen suohon tai järven pohjaan. JA VOIN VAKUUTTAA ET SE OIS PARASTA KAIKILLE


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi tunnet olosi niljakkaaksi tunteidesi takia. 10 vuotta ei ole edes ikäero. Jos elämä tuntuu vajaalta, niin luonnollista että suuntautuu muualle. Katso mitä elämä tuo ja nauti.

      • Anonyymi

        Eihän se 10 vuotta ole ikäero eikä mikään, aikuisia kun kumpikin kuitenkin on... ja tuntuu että mies on henkisesti kypsempi kuin moni muu ikäisensä työkaveri (tai vanhempikin kollega) Tai sitten olen itse kymmenen vuotta henkisesti jäljessä xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se 10 vuotta ole ikäero eikä mikään, aikuisia kun kumpikin kuitenkin on... ja tuntuu että mies on henkisesti kypsempi kuin moni muu ikäisensä työkaveri (tai vanhempikin kollega) Tai sitten olen itse kymmenen vuotta henkisesti jäljessä xD

        Tai sitten on ihastunut sinuun ja esittää olevansa kypsempi, näin se menee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on ihastunut sinuun ja esittää olevansa kypsempi, näin se menee!

        Joo, noin ne kyllä tekee 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, noin ne kyllä tekee 😉

        Juurikin näin😀... Itse ihastunut 20 vuotta nuorempaan..."poikaan", joka on enemmän mies kuin kukaan itseni ikäinen...ja vastakaikua näyttää tulevan!!! Vanha nainen on ihan pökerryksissä 😂


      • Anonyymi

        Se mies katselee itseään kymmenen vuotta nuorempia, jos on sinkku. Olet 20v. liian vanha hänen mielestään.


    • Anonyymi

      Meneekö miehelle?

      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      Maisoja tulee ja menee.
      Kannattaako hetken huuma? Elääkö sen hetken voimalla loppuelämän?
      Jollekin sopii.

    • Nauti tilanteesta ja kahtele hetken aikaa mitä mies puuhastelee että oisko teillä yhteistä säveltä tai esim harrastuksia missä olisitta yhessä eikä tämä ole väärin... Ihmistä ei voi omistaa samalailla mitä esim autoa, käsilaukkua, kissaa, puhelinta tai jottain.. :)

    • Anonyymi

      Nauti hyvästä seurasta mut anna sen olla vaan hyvää seuraa. Mulla itselläni on hiukan sama tilanne mut rakastan omaa miestäni kuitenkin enemmän. En halua enää sotkea omaa tai toisen elämää, se olisi turhaa ja hiukan tyhmää kun toisella on vaimo ja mukavat lapset. Tämä on oikeastaan jo nähty mut silti on tosi kivaa kun voi nauttia mukavan ja komean miehen seurasta.

      • Anonyymi

        Menkääs lapset nukkumaan.


      • Anonyymi

        No minkä helvetin vuoksi työntäisin jääpaloja muualle kuin lasiini. Työntäkää itse. Ilmoitushan tuommoisesta on tehtävä! Tuohan on ahdistelua.


    • Anonyymi

      Minulle kävi viime vuonna aivan samoin. Ihastuin palavasti muutamia vuosia nuorempaan työkaveriin. Vaikka olin ja olen edelleenkin naimisissa en voinut tunteilleni mitään. Meillä asiat johtivat siihen että työkaverini huomasi että olen ihastunut ja pyyti minut ulos. Siitä lähtien olemme tapailleet, ajattelen asian niin että kerran täällä vain eletään ja ollaan nuoria. Kyllä näin nuorena saa vähän nauttia elämästä. Ja se seksi, voi luoja kun hän tulee sisääni, on kuin lentäisin samalla taivaisiin. Seksi on niin ihanaa että en olisi ikinä uskonut voivani tuntea näin. Minä ainakin uskallan suositella että tee mitä sinun täytyy tehdä, kerran täällä vain eletään.

      • Anonyymi

        Kyllähän se ei vanha nainen hääviltä tunnu😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se ei vanha nainen hääviltä tunnu😊

        En sitä epäile yhtään, kun tietää miesten ajatusmaailman.


      • Anonyymi

        Nyt ihmiset ovat täysin vastuuttomia. Liha vaatii ja sitä palvotaan, jolloin ollaan valmiita heittäntymään vaikka mihin. Perheet hajoavat, jolloin monet kärsivät ja lopulta ei jää jäljelle kuin paha maku. Toivottavasti myös huono omatunto kolkuttaa - vai onko nykymenossa ihmisillä enää omatuntoa ollenkaan. Senhän voi kyllä paaduttaa kivikovaksi. Sitä ei korjata muulla kuin tehdä todella parannus ja pyytää rikkomuksensa anteeksi, jos se on enää mahdollista.


      • Anonyymi

        Ajattelutapa, että kerran täällä vain ollaan on vastenmielinen ja kuvastaa henkilön täysin itsekeskeistä ajattelutapaa. Kerran täällä on ne kaikki muutkin, joiden elämän pilaat.


    • Anonyymi

      Ai kun ihanaa! Haltioitunutta huokailua!

    • Anonyymi

      Olet ihastunut hyvä.
      Maltti on valttia.
      10vuotta ei ole paha ikä ero.
      Menestystä. En osaa muuta sanoa..

      • Anonyymi

        valtti on hyvä ulkoseinämaali


    • Anonyymi

      Anna sille!

    • Anonyymi

      Älä tee huorin. Haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistaan vastaan.

      Pysy uskollisena miehellesi, koska avioliitto on myös sinun ja Jumalan välinen sopimus, että pidät huolen miehestäsi.

      Pysy lujana, älä hakeudu tilanteisiin, jossa joudut olemaan kahden tämän vieraan miehen kanssa. Huomaat hetken päästä, että rakkautesi vain vahvistuu aviomiehesi kanssa, etkä enää haikaile muiden perään.

      • Anonyymi

        Voi ristus jeesus saatanan perse! Miksi teitä saatanan uskontohippejä on joka puolella? Lopettakaa jo se saatanan paasaus, te olette häviävänä osapuolena ja hyvä niin! Kohta kirkkoa ei ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ristus jeesus saatanan perse! Miksi teitä saatanan uskontohippejä on joka puolella? Lopettakaa jo se saatanan paasaus, te olette häviävänä osapuolena ja hyvä niin! Kohta kirkkoa ei ole!

        Niin kohta teitä saatananpalvojia ei enää iankaikkisesti ole, vielä hetken hirnutte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kohta teitä saatananpalvojia ei enää iankaikkisesti ole, vielä hetken hirnutte.

        ...meinaat ilm. seistä paikan päällä seuraamassa sivusta, kun jumalan viha laskeutuu kaikkia muita rankaisemaan hävityksellä ja jäljelle jäävät vain te 'oikeaoppisesti eläneet' uskovaiset... 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...meinaat ilm. seistä paikan päällä seuraamassa sivusta, kun jumalan viha laskeutuu kaikkia muita rankaisemaan hävityksellä ja jäljelle jäävät vain te 'oikeaoppisesti eläneet' uskovaiset... 🙄

        Jumalan tuomiota ei pääse yksikään pakoon ja hänen edessä jokainen seisoo tai kaatuu. Ikuinen ilo tai ikuinen kadotus, sen sanoo Pyhä Jumala sanassaan. Tuo sana ei ole satua!
        Se ei ole ihmisen sanoma vaan paljon voimallisemman sana joka myös toteuttaa sanansa ihmisten herjasta huolimatta.


    • Anonyymi

      Epäilen kovasti: Miksi miehen pitäisi osata puhua muustakin kuin tietokoneista, autoista, ryyppäämisestä ja naisista? Mitä järkee siinä olisi?

    • Anonyymi

      On ihan ok tuntea vetoa toisia kohtaan vaikka onkin naimisissa. Sellaisia me vain olemme, toinen ihminen viehättää meitä käytöksellään ja olemuksellaan, ihastumme hänen olemukseensa ja haaveilemme hänestä siitä huolimatta että olemme sitoutuneet toiseen. Avioliittonen tilasta riippuu haluatko mennä pidemmellä tuon toisen kanssa, Mikäli liittonne on vahva ja kaikin puolin tyydyttävä, et halua vaarantaa sitä ryhtymällä sivusuhteeseen toisen kanssa. Jos liitostasi sen sijaan puuttuu jotain, haaveilet ja mietit saisitko ehkä sen puuttuvan asian jonkun toisen, tässä tapauksessa työkaverisi kanssa, johon olet selvästi ihastunut.
      Tunteet eivät valehtele, eikä niitä kannata hävetä tai tuntea niistä syyllisyyttä. Sinä itse päätät miten toimit, menetkö sen tunteen mukana vai pysytkö uskollisena kumppanillesi. Joka tapauksessa olen samaa mieltä aikaisempien kommentoijien kanssa, että voit nauttia siitä ihastumisen tunteesta. Ehkä se riittää, ehkä se on sitä mitä kaipaat elämääsi etkä edes halua mennä siitä pidemmälle työkaverisi kanssa.

      • Anonyymi

        Tunteet ovat pelkkää aivokemiaa.


    • Anonyymi

      Nähtävästi olet mielessäsi jo naisille tyypillisesti oikeuttanut pettämisen että eiköhän tässä kaikki tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.

    • Anonyymi

      No sehän on miehesi vika jos on niin tylsä että toinen kiinnostaa, eli sinulla on oikeus tehdä mitä vaan tuon poikasen kanssa. Sitten jos jäät kiinni niin ei muuta kuin syytät miestäsi.

    • Anonyymi

      Miehesi kuuluisi päästä nuorempiin naisiin ihan tasa-arvon vuoksi. Jollei muuta niin sanot että katsoo jotain opiskelijatyttöjä joiden sugar daddyksi voi alkaa.

    • Anonyymi

      Maisa vie rahanne ja eiköhän hänen tavaransa, niin kuin muunkin vosun ole jo loppuunkaluttu.

      Nyt Maisalla IT-pomo, jonka lypsää kuiviin ja uutta kehiin.

      MihinMaisan poika on viety onko hänet otettu huostaan, kun ei lasta näy missään.

      Maisa matkustaa, opiskelee, käy työssä ja tulot alle köyhyysrajan.

      Nyt iT-pomo maksoi pillun saannista, Maisa sai auton ja talosta, mutta alle puolet vaan.

      On se taitava kone kuinkahan paljon imi Latvalan omaisuudesta, ainkain Monacossa oli siivellä.

      Onkohan verottaja puuttunut Maisan tuloihin, mistä raha tulee hänelle ja maksaako hän lainkaan ns. harmaan talouden työstä veroja.

      • Anonyymi

        Miten tämä Maisa liittyi ketjun aloitukseen??


    • Anonyymi

      Ei muuta kun jalat työasentoon ja menoksi....

    • Anonyymi

      Anna hänelle!

    • Anonyymi

      Puhuisit siellä kotona ja yrittäkää korjata asiat. Pitkissä suhteissa tulee ihastuksia ja niistä pääsee yli kun päätät niin.

      • Anonyymi

        Ihastuksia....joskus myös rakastumisia. En haluaisi et kukaan olis mun kanssa naimisissa rakastuneena johonkin toiseen. Elämässä pitää olla uskallusta ja rohkeutta myöntää tosiasiat.


    • Anonyymi

      Voi voi...……….jo on ressukoilla lapsus noussut päähän. Säälittävää.

    • Anonyymi

      Diagnoosina tyypillinen "puuma" narkoosi vanhemmilla naisilla. Esiintyy useissa länsimaalaisissa heimoissa Euroopassa.

      Eräs akuutti hoitokeinoista on kumi vasaralla napakka kopautus puumaa otsaan & peilin edessä hokeminen itselleen "olen talidomi, olen talidomi".
      Toisinaan tauti eskaloituu potilaalle paskamaisena loppuelämänsä, kun on sössinyt parisuhteensa omien himojensa viettelemänä.

      Historia tuntee alkukantaisia hoitikeinoina eskaloituneeseen tilanteeseen jopa ruoskimisen & kivillä viskelyn, mutta näistä pikadiagnooseista on nykylääketiede luopunut.

      Eräs vähiten sivuvaikutuksia aiheuttava lääke potilaalle on videolaseilla yksityisesti katseltava nuoren miehen eroottisen vartalovideon katselu, yhdistettynä potilaan samanaikaiseen masturbointiin

      Toivotamme sexologiryhmämne puolesta hyvää Joulua.

    • Anonyymi

      Parasta kaiketi on,että sovitten treffit johonkin hotelliin ja annatte mennä niin että rytisee.Moasti nuo hienot miehet ovar onnettomia sägyssä joten jos miehesi on siinä hyvä niin unohtuu tämä nuori arabialainen orhi.Muuten taitaa olla niin ettet pääse elämään normaalia elämää jos aina onanoit tyuostra orhista.Miehesi kyllä on matkoilaan hoitanut oamn osuutensa muiden naisten kanssa joten ajattele vain kostavasi.

    • Mies on uudessa työpaikassa joten tottakai on läsnä keskusteluissa...2v päästä on sama juttu kuin avioliitossasi että vähät välittää...

    • Anonyymi

      Jonkun pojanklopin fantasia. Älkää viitsikö.

    • Anonyymi

      Kaikkien ihastuksen kohteiden täytyy saada. Muuten suurta petosta.

    • Anonyymi

      Minäkin jörnin työpaikallani aina ruokatunnilla, porot lentää. Kyllä on sellanen hutsikutsi roppa sillä vosulla että. Työnnän kuusiokulmaimen sisään ja alan lykkiä kunnes koittaa tullos tullos.

      • Anonyymi

        Kyllä leghornin kana hyvin munii


    • Anonyymi

      kai oot pilluas antanut sille?

    • Anonyymi

      Kyllä kaikkien sukuvehkeiten pitäisi olla yhteistä tavaraa. Kaikki voisivat niin ollen elää tyytyväisinä elämänsä loppuun asti.

      • Anonyymi

        On kuullu, että jossain kulteissa onkii. Niissä joukoissa, jotka ihmissieluja joukoihinsa onkii.


    • Anonyymi

      Olen kyllä aivan järkyttynyt, että suurimman osan mielestä on täysin hyväksyttävää pettää miestään ja pilata oma parisuhteensa. Minusta oikea keino olisi puhua omalle miehelle siitä, mikä suhteessa mättää eikä hakea mitään pikaromanssia jonka seurauksena koko loppuelämä on monen henkilön osalta pilalla vain sen takia, että joku nainen ei ole tyytyväinen omaan parisuhteeseensa. Mitä itse ajattelisit jos miehesi vaihtaisi sinut samalla lailla johonkin vastaantulevaan naiseen?

      • Anonyymi

        No hö.
        Jos mies pettää niin on silloin himojen saa vietävissä, mulkulla ajatteleva sovinisti sika. Oikea kusipäinen kodin rikkoja.
        Mutta jos nainen pettää, niin onkin peloton itsenäinen seikkailija. Vahva nainen kenellä on oikeus onneen.
        Eli aloittaja saa jakaa piirakkaansa ja se on oikein. Hänellä on oikeus olla onnellinen.
        Jos ihastus mies ei ole homo niin tuikkaa tilaisuuden tullen. Anna myös kakkosta niin tapaatte useammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hö.
        Jos mies pettää niin on silloin himojen saa vietävissä, mulkulla ajatteleva sovinisti sika. Oikea kusipäinen kodin rikkoja.
        Mutta jos nainen pettää, niin onkin peloton itsenäinen seikkailija. Vahva nainen kenellä on oikeus onneen.
        Eli aloittaja saa jakaa piirakkaansa ja se on oikein. Hänellä on oikeus olla onnellinen.
        Jos ihastus mies ei ole homo niin tuikkaa tilaisuuden tullen. Anna myös kakkosta niin tapaatte useammin.

        Unohdit sen että jos nainen pettää niin se on oman miehen syytä, mitäs on niin ruma, tylsä ja intohimoton että pakottaa naisen etsimään sitä muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit sen että jos nainen pettää niin se on oman miehen syytä, mitäs on niin ruma, tylsä ja intohimoton että pakottaa naisen etsimään sitä muualta.

        Totta. Jos nainen on onneton se on aina miehen vika. Vaikka nainen ei panosta suhteeseen ja lihoo sohvalla niin silti miehen pitää kohdella naista kuin prinsessaa, pitää ostaa lahjoja ja yllättää ja puhua henkeviä ja katsoa silmiin rakastuneena ja palvoa ja palvella.
        Mutta mitään ei pidä vaatiman, ei.
        Koska silloin mies muuttu heti itsekkääksi vain seksiä painostavaksi sovinisti siaksi. Ja silloin millään aikaisemmalla ei ole mitään väliä.
        Naista pitää joka päivä aamusta iltaa huomioida ja pikku vihjeillä yrittää saada oikeaan romanttiseen tunnelmaan, päivästä päivään ja kuukaudesta toiseen. Ja pitää ymmärtää jos nyt kuitenkin se tv sarja tai kännykkä on kivempi.
        Off topic:syntyvyys nousisi jos naisille tulisi kännykkä kielto.


    • Anonyymi

      Miksi olette oman miehesi kanssa samassa paikassa töissä. Kannattaa kotona ollessa katsoa silmiin. Pitkässä suhteessa monesti unohtuu. Eli ottakaa oman miehenne kanssa tavaksi kerran. Viikossa katselkaa vain toisianne hiljaa silmiin n 5-10 minuuttia kerrallaan jos pystytte.. Puhukaa avoimesti kaikesta. Tehkää myos niitä omia juttuja vapaa ajalla. Harrastuksia missä ette ole yhdessä niin suhde on kuin vasta rakastuneilla. Kun ette anna sen kuivahtaa. Ja nauti ihmeessä muista ihmisistä keskusteluista. Nii mä ainaki teen kun tutustun uusiin ihmisiin juttelen ja katson silmiin ja tutustun samalla itseeni koska jokainen on meille peilinä tässä maailmassa. Näyttämässä meille jotain itsestämme aina se peiliin Katsominen ei ole niin mukavaa.

    • Anonyymi

      Oon syöny mieliala lääkettä ja muna kyllä seisoo enkä laukea ainakaan niitten vaikutuksen alaisena puoleen tuntiin jos sittenkäänkään. Kelpaisko tälläinen hinkaaja puutteessa oleville kotirouville? Aika yksinkertainen muuten oon jotta ei haittaa kun ei ymmärrä mitään kuitenkaan rouvien perhesuhteista.

    • Anonyymi

      Ajattele mitä Jeesus tekisi sijassasi.

      • Anonyymi

        Se hurauttas Hallella Bilikselle.


    • Anonyymi

      Puhu siitä hänelle/ kysy muilta työkavereita neuvoa...

      • Anonyymi

        Ei missään nimessä. Vaan hame päälle eikä mitään alle. Sitten kun olette kahden niin sopiva pyllistys ja kysyt "maistuisko?"


    • Anonyymi

      Se on kyllä kumma että jos vanhempi nainen katselee töissä nuorta poikaa töissä sillä silmällä niin muiden naisten mielestä se on ihanaa, mutta jos vanha ukko katselisi töissä jotain harjoittelijatyttöä niin olisi limainen sika.

      • Anonyymi

        No totta kai.
        Vanhempi nainen on rohkea heittäytyjä joka saa olla nainen, ottaa ohjat ja vie nuoren pojan seikkailuun mistä pojan pitää olla kiitollinen ja muistella koko ikänsä.
        Kun taas mies on irstas sika joka painostuksella ja ahdistelemalla aiheuttaa harjoittelijatytölle elinikäisen trauman jota pitää hävetä koko ikänsä.
        Näin se menee ja se on ihan oikein.


    • Anonyymi

      Kannataisiko kotona jutella oman ukon kanssa ,että jotain on vialla. Voisi päästä pienemmillä itkuilla/kiroiluilla, halvemalla kuin laittaa pöytähopeat jakoon. Vaikka menisi jakoon jonkinlaisessa sovussa varmasti edullisempaa.

    • Anonyymi

      Aloitat salasuhteen, rikot avioliittos, menetät talon autot lapset koiran ja hamsterin sekä myöhemmin myös tämän lyhytikäisen panosuhteen, sitten palaat tänne vuolaasti itkien kuinka se pieruverkkareissa parta ajamatta haahuillut ex-aviomies oli niin hyvä mies, puoliso ja isä. Hetken päästä alat katkeroitumaan, onhan ex-puolisollasi uusi hyvännäköinen, sinua 15v nuorempi nainen, kirkas tulevaisuus edessään ja asiat paremmin kuin koskaan.

      Hyvin se menee.

      • Anonyymi

        En ole alottaja, mutta tartuin näihin kahteen viimeisempään tekstiin. Ensinnäkin kymmenen vuotta ei ikäerona suuntaan tai toiseen ole vielä mitään. Toisekseen itse eroasiat ajankohtaisina, kun nyt olen miestäni useamman vuoden nuorempi niin jos mieheni minua 15 vuotta nuoremman ottaisi niin huh huh, mutta siitä vaan. Olen itse myös kuullut kuinka monet miehet eron jälkeen muuttuu sitten mukaviksi ja ihan erilaisiksi kuin mitä ocat edellisessä suhteessa olleet. Siis vittu oikeesti, mikä näitä äijiä vaivaa, kun suhteensa aikana ei voi asioita hoitaa kuntoon, vaikka niistä on terapioita myöden läpi käyty. Täytyy olla niin perkeleen tyhmä, että lapsiperheellisenäkin tajuaa vasta eron hetkellä, että perkele olisko pitänyt toinua jotenkin toisin. Sori, mutta multa ei pahemmin säälipisteitä heru eronneille miehille! No, mä oon käynyt läpi nuo eron tuomat mahdolliset seikat ihan asiantuntiha-avun turvin eli sen, että eron jälkeen voi olla asiat huonommin, voi olla etten koskaan löydä ketään ym. Mutta toisaalta asiat voi olla paljon paremminkin kuin näivettynyt, huono tilanne. Olen hyvin tyynellä mielellä ollut jo jonkin aikaa ja toisaalta kun oon hyvin pohjalla käynyt reilu kymmennen vuotta sitten ja silloinkin parisuhdejutut merkittävästi siihen vaikutti niin tiedän, että löhes kaikesta voi selvitä ja toisaalta aina täältä voi lähteä, jos liian rankaksi käy. Haluan silti suuresti toivottaa paskat ksikille, jotka tarkoituksellisesti ovat kapuloita laittaneet rattaisiin, omaa oloani vielö tömän päälle huonontaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole alottaja, mutta tartuin näihin kahteen viimeisempään tekstiin. Ensinnäkin kymmenen vuotta ei ikäerona suuntaan tai toiseen ole vielä mitään. Toisekseen itse eroasiat ajankohtaisina, kun nyt olen miestäni useamman vuoden nuorempi niin jos mieheni minua 15 vuotta nuoremman ottaisi niin huh huh, mutta siitä vaan. Olen itse myös kuullut kuinka monet miehet eron jälkeen muuttuu sitten mukaviksi ja ihan erilaisiksi kuin mitä ocat edellisessä suhteessa olleet. Siis vittu oikeesti, mikä näitä äijiä vaivaa, kun suhteensa aikana ei voi asioita hoitaa kuntoon, vaikka niistä on terapioita myöden läpi käyty. Täytyy olla niin perkeleen tyhmä, että lapsiperheellisenäkin tajuaa vasta eron hetkellä, että perkele olisko pitänyt toinua jotenkin toisin. Sori, mutta multa ei pahemmin säälipisteitä heru eronneille miehille! No, mä oon käynyt läpi nuo eron tuomat mahdolliset seikat ihan asiantuntiha-avun turvin eli sen, että eron jälkeen voi olla asiat huonommin, voi olla etten koskaan löydä ketään ym. Mutta toisaalta asiat voi olla paljon paremminkin kuin näivettynyt, huono tilanne. Olen hyvin tyynellä mielellä ollut jo jonkin aikaa ja toisaalta kun oon hyvin pohjalla käynyt reilu kymmennen vuotta sitten ja silloinkin parisuhdejutut merkittävästi siihen vaikutti niin tiedän, että löhes kaikesta voi selvitä ja toisaalta aina täältä voi lähteä, jos liian rankaksi käy. Haluan silti suuresti toivottaa paskat ksikille, jotka tarkoituksellisesti ovat kapuloita laittaneet rattaisiin, omaa oloani vielö tömän päälle huonontaen.

        Ja päälle vielä kommentti, että oma avautumiseni ei liityynyt mitenkään mihinkään työpaikan juttuihin, salasuhteisiin ym. Kunhan tartuin esillä tuotuihin asioihin.


    • no niin hyvä rouva
      tällaista sattuu muuallakin
      et toki kertonut millaisella alalla olette työssä mutta veikkaan että teidänkin firmassa järjestetään jonkinlaisia juhlia välillä
      ole oma itsesi ja kun tunnistit että haluat tuota nuorta miestä niin keskustele hänen kanssaan asiasta kahden kesken
      jos tunnet että oikeasti haluat häntä voithan järkätä mm ylityön hänen kanssaan
      sain tuosta alusta sen käsityksen että haluat muutakin häneltä kuin silmiin katsomista ja jutustelua?
      jos kiinnostaa niin voit minulle kirjoitella suoraan myös
      [email protected]

    • Anonyymi

      Mä oon tuntenut marraskuusta
      2006 lähtien yhden tosi ihanan
      naisen, mua 4 vuotta nuoremman
      (nyt 31v.) ja mä oon mies (nyt 35v.),
      ja edelleen näin 13 vuoden jälkeenkin
      tuo kyseinen nainen jaksaa kiihottaa
      ja innostaa minua. Olisipa enempi tällaisia
      naisia liikkeellä, tuntuu että nirppanokka-
      naisia tulee vastaan enempi kuin seksuaa-
      lisesti vapautuneita humoristisia
      liikunnallisia hyväkroppaisia nuoria naisia.

      Taitaa olla sittenkin niin että Suomi on
      tosikkojen luvattu maa.

      Liiallinen sokerin, rasvan ja suolan syönti
      lihottaa ja sairastuttaa, sokeri myös
      pilaa hampaat.

    • Anonyymi

      Annat heti tussua sille miehelle !

      Vaikka jossain kopiohuoneessa tms suoritatte pikapanon.
      Hekuma menee ohi ja oma perhe onkin tärkein sen jälkeen!

      Maailmassa kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Voi teitä nuoria. Oon kuuskymppinen ukko. En kadu elämässäni mitään muuta, kuin panematta jättämisiäni. Kuka hullu pihtaa lyhyen elämän aikana pillua, jos kerran mieli tekee. Kullin pihtaaminen ei ole hullua, se on syntinen rikos. Hä, hä, hähätihää.

    • Anonyymi

      Itse kymmenen vuotta nuorempana miehenä pidin kovasti säädöstä tutun, varatun naisen kanssa. Oltiin toisiamme katseltu pari vuotta erinäisissä tapahtumissa ja illanistujaisissa. Pientä flirttiä ollut sinä aikana, mutta ei kummempaa. Eräänä päivänä nainen kysyi olenko sattumoisin menossa toiseen kaupunkiin, hänellä työkeikka sinne. Päädyimme samaan hotelliin ja nautimme yön toisistamme. Oli mukavaa ja tämän jälkeen olo on helpottunut molemminpuolin. Teimme jotain, joka vaan oli tehtävälistalla ja nyt pystyy olemaan paljon seesteisemmin yhdessä, eikä hän enää riivaa minua ajatuksissani jatkuvasti.

      Ikä erosta ei väliä, jos molemmilla on halu. Ja halu selviää vain selvittämällä.

      • Anonyymi

        Rauhottukaa nyt on meetoo-kamppanjoita...................😆🤨🤔😐😐


    • Anonyymi

      Etsi mielummin joku random mies vaikka laivalta, ulkomaanreissulta tai työkeikalta. EI SAMASTA DUUNIPAIKASTA.

      Tai jos haluat ongelmia ja tuhota avioliittosi niin sitten siitä vaan.

      Muistakaas ihmiset pettäessänne se vanha viisaus että "KOTIKYLÄN SUSSUJA EI RIIATA." Sellaisesta tulee sanomista vain. Hommat pitää hoitaa tyylikkäästi, ilman jälkipuinteja ja kiinni jäämisiä.

    • Anonyymi

      Jokaisen naisen pitää ehdottomasti saada 20 v nuorempi mies.
      Vanha hevonen (mies) on kyllä iljettävä. Itsestään huolehtivat naiset säilyvät, mutta miehet lahoavat

      • Anonyymi

        Vanha kurppa voi antaa pesää jollekin pillunkipeälle nuorukaiselle, mies voi käyttää rahaansa johonkin nuoreen sugar babyyn mieluummin kuin vanhaan kurppaan, eli kaikki voittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha kurppa voi antaa pesää jollekin pillunkipeälle nuorukaiselle, mies voi käyttää rahaansa johonkin nuoreen sugar babyyn mieluummin kuin vanhaan kurppaan, eli kaikki voittavat.

        Kohta ollaan seitsemänkymmentä, enkä koskaan ole juossut pillun perässä. Vaimo on ja viisi lasta.


      • Anonyymi

        Tämä on kyllä juuri päinvastoin. Naisista tulee varhaisessa vaiheessa ryppyisiä kurttuja kun miehet vaan paranevat iän myötä niin kuin viinitkin kuulemma tekevät.


    • Anonyymi

      Juu jätä nuori poika rauhaan, jutella ja katsella voi mutta ei muuta!

    • Anonyymi

      Nuo madot ei mätäne. Haisevat kyllä.

    • Anonyymi

      Itse aloitin 10v. sitten suhteen 3v. vanhemman työkaverin kanssa. Oltiin yhdessä 7v kunnes petti 10v. minua vanhemman työkaverin kanssa. Ämmän kanssa, joka jakanut itseään muillekin siellä kuten firman perustajan kanssa saaden työpaikan eläkeikään asti.(sai firman piikkiin kiristää luomet😂) Itse jouduin lähtemään siitä firmasta pois saaden huonon työtodistuksen koska minulla selkäranka ja moraali etten hyväksynyt sellaista. Asuntomme myynnin yhteydessä sain syytteen väärentämisestä, piti muka maksaa vuokraa tämän Ämmän lohduttamisesta, kaikki kulut minulle, haukuttiin paskaksi työntekijäksi hakemiini töihin jne. Ja vain sen takia etten sietänyt sitä Ämmän, joka oli maannut jo pomoni isän kanssa ja nyt täysin persettä nuolevan alaisensa kanssa jonka nosti toimihenkilöksi ja oikeaksi kädekseen! Oikeudessa kuitenkin voitin 6-0 ja äijä sai maksaa kulut, tosin sen äiti myi omaisuuttaan ettei pojalleen käy huonosti! Ikinä ei kannata sekaantua "työkavereihin"!!!

    • Anonyymi

      Tämänkaltaisessa kolmiodraamassa olisi hyvä ajatella mahdollisia seuraamuksia. Potkut, ero, ihmissuhdevaikeudet, häpeä ja syyllisyys, tappo ja murha, itsensä löytäminen katuojasta. Tämänkaltainen tilanne suorastaan vetää puoleensa vaikeuksia ja ongelmia magneetin tavoin.

    • Anonyymi

      Iltaisin kun annat miehellesi, kuvittelet olevasi tämän nuoren miehen kanssa ja homma tuntuu paljon jännemmältä. Näin muutkin naiset tekee - kiihkeä vaihe menee aika nopeasti ohi joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      Mulla on samalainen juttu. Olen kusessa vajaa 10v vanhempaan naiseen ja tiedän että ei ole mitää jakoa niissä arpajaisissa joissa tämä nainen päättää palkinnoista.

      Mutta yleisesti. Ensinnäkään 10v ikäero aikuisilla ei kait ole mikää mahdoton asia. Toiseksi. Uskooko kukaan, että naimisissa oleva ei koskaan miettisi vieraissa käymistä. Joillakin on jopa ainoa mahdollisuus saada itselle mieluisia asioita se, että käy vieraassa. Aloittajan asiaahan kuuluu seksi. Eiks niin?

      Itse ainakin omalta kohdalta toivon pysyväni kasassa. Ei tämä ole itselle eka kerta, kun menen harhaan ikien suhteen ja yksinolevalle tuo mieli joskus on kovin liikkuva. Psykologisesti olen kait ikäsokea ja sokea sille, että en ole penninkään arvoinen ihminen kellekkään enää.

      • Anonyymi

        Itse tuskin koskaan olet ollut naimisissa tai tulet olemaankaan kerta kuvittelet, että kaikki avioliitossa haluvat pettää kumppaneitaan ja hajottaa perheen. Itse en ole ainakaan koskaan haaveillutkaan mieheni pettämisestä enkä tule haaveilemaankaan. Elämänsä voi pilata niin monella muullakin tavalla ettei sitä ole varta vasten mitään järkeä lähteä tekemään.


    • Anonyymi

      Aloittaja täällä taas terve!

      Ensin, kiitos kaikista kommenteista! Suomi on vapaa maa ja kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Joukossa oli fiksuja, hauskoja ja outoja neuvoja, eikä niistä mikään ole oikea tai väärä ^_^

      Itse en hyväksy sitä että ns. Puumat saa kyllä pettää nuorempien miehien kanssa (itse en kyllä koe 35-vuotiaana olevani puuma mutta anyways...) mutta vanhemmat miehet eivät saisi olla nuorempien naisten kanssa - niin kauan kuin molemmat osapuolet ovat aikuisia ja SINKKUJA, on asia kunnossa. EN SIIS HYVÄKSY PETTÄMISTÄ ENKÄ HAKENUT PETTÄMISELLE HYVÄKSYNTÄÄ x'D

      Tiedän että erossa voi menettää kaiken, olen nähnyt sen monesti - tarinat eivät aina lopu onnellisesti, kun vaihdetaan puoliso... Mahikset ovat aina 50/50. Vuosien mittaan olemme pariin otteeseen puhunut erosta mieheni kanssa eri syistä, mutta olemme vielä yhdessä koska OLEMME PUHUNEET ASIOISTA. Eli se onnistuu meiltä kyllä. Toivon kaikkien ymmärtävän että parisuhteeseen tarvitaan kaksi, joten jos toinen haluaa erota, on siinä molemmilla peiliin katsomisen paikka - ja halu saada asiat toimimaan pitäisi löytyä molemmilta.

      Jos ihastukseni kertoisi juuri nyt todella haluavansa olla kanssani, keskustelisin asiasta vakavasti hänen kanssaan ja miettisin vasta sitten avioeron hakemista - salasuhteet eivät ole reiluja ketään kohtaan, enkä voisi sellaisen valheen kanssa elää. Harkinta-ajan (eli seuraavan puolen vuoden) aikana näkisi kyllä jos Ihastuksen mieli muuttuisi. Siinä tapauksessa jatkaisin elämää itsekseni, sillä mieheni pitäminen B-vaihtona ei olisi oikein (tyyliin "jos tää juttu ei nyt Ihastuksen kanssa toimikaan niin perun koko homman ja jatkan mieheni kanssa samaan malliin") Olisin sitten enemmin yksin kuin onnettomassa suhteessa. Tarvittaessa vaihtaisin työpaikkaakin, jos tilanne siihen menisi.

      • Anonyymi

        Ihanaa kun ajattelet noin. <3


    • Anonyymi

      Kuule, kerran täällä vaan eletään.
      Anna tunteiden ja intohimon viedä, jos siltä tuntuu...
      <3

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe