Vaimo alkoi huutamaan kun olen humalassa tässä niin tulin sitten koneen kanssa piharakennukseen kirjoittelemaan tännne. Aika kylmä täällä on mutta ei se haita. Niin se asiani koski että kun raamatussa mainitaan jättiläiset, niin minä en tiedä sitä että miten pitäisikö uskoa niiden eläneen vai onko ne raamatun sanass vain sellaista legendaa?
Jättiläiset raamatussa
10
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kai niiden luurankoja olisi löytynyt jos niitä olisi oikeasti ollut ???
- Anonyymi
On löytynyt yli 3 metrisiä luurankoja. Niitä piilotellaan luolissa.
- Anonyymi
Toisaalta ihmisten keskipituus on aikain saatossa kasvanut, ja nykyäänkin Mörkö-Marko näyttäisi Japanissa vähintään jättilaiseltä.
- Anonyymi
> asiani koski että kun raamatussa mainitaan jättiläiset, niin minä en tiedä sitä että miten pitäisikö uskoa niiden eläneen vai onko ne raamatun sanass vain sellaista legendaa?
Itse uskon mitä Raamattu kertoo. - Anonyymi
Mainitse missä Raamatun kohdassa tai kohdissa mainitaan jättiläiset? Toki Goljat oli tekstiversiosta riippuen vähän yli tai vähän vajaat kaksimetriä, mutta häntä tuskin voidaan pitää jättiläisenä?
- Anonyymi
1Moos.6:4. 4Moos.13:34 Näimmepä siellä jättiläisiäkin, Anakin jättiläisheimon jälkeläisiä, ja me olimme mielessämme kuin heinäsirkkoja; sellaisia me heistäkin olimme.
- Anonyymi
Mikäs satu se sellainen olisi, missä ei jättiläisiä tai menninkäisiä olisi?
- Anonyymi
Laittakaahan kuvahakuun googleen hauksi "giant skeleton" ja näette kuvia jättiläisluurangoista, joita on löytynyt.
- Anonyymi
Jättiläisiksi sanottiin 2 metriä 50 centtiä olevia korstoja. Daavidin voittama Goljat oli ehkä noin 3 metrinen.
Raamatussa on monenlaisa mieltä askarruttavia asioita. Linkissä nisstä jotkut saavat selkokielisen selvityksen:
http://Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/ - Anonyymi
1Moos.6:4 Biblia (1776) Siihen aikaan olivat sankarit maan päällä: ja myös sitte, kuin Jumalan pojat makasivat ihmisten tytärten kanssa, ja olivat siittäneet heille (lapsia): nämät olivat valtiaat, ne muinen kuuluisat miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750