Miss Suomella ei ole koskaan ollut suomalaista poikaystävää

Anonyymi

48

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missit haluaa komean miehen eikä suomessa ole kuin rumia miehiä

• Anonyymi

Missit kuten kaikki muutkin naiset saa vapaasti valita vaikka Marsilaisen jos haluavat. Siihen ei vinkujien lupaa tarvita eikä kysytä.
      Kirveltäähän se pahasti kun itsellä ei naiseen ole mahkuja, mutta ettekö tajua miten teette itsenne säälittäväksi näitten vuodatuksienne kanssa? Osoitatte täällä kaikkien edessä miten heikkoja ja katkertia olette. Ennen miehet eivät olisi surkeuttaan julkisesti näyttäneet.
      Ennen sanottiin että "räkänokastakin tulee mies," ja muokataan loppuosaa niin, että "mutta ei ruikuttajasta."

• Anonyymi

Mitä julkista tässä on kun anonyymina voi kertoa mielipiteensä?

• Anonyymi

Maanpetoksellista toimintaa

• Anonyymi

Olipa muuten melkoinen hevosennaama noissa linkin kuvissa tuo missi.

En yhtään ihmettele, että suomalaiset naiset rupeavat valitsemaan ulkomaalaisia miehiä suomalaisten punkeroiden sijaan.

• Anonyymi

En minäkään ihmettele että suomalaiset naiset pistävät ulkomaalaiset miehet etusijalle suomalaisten punkeroittan sijaan. Tässä puhut täyttä asiaa.
        Kuvissa en näe "hevosennaamaa" mutta naiseton ätmi lohduttaa itseään että en minä olis huolinutkaan! Kun saa kynsilleen kerta toisesa jälkeen tekee se tietysti kovin katkeraksi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ne neikkoset joiden kanssa aikoinaan hengailin heiltä puuttui älykkyys, eli ulkonäkö ei korvaa älykkyyttä.

• Anonyymi

Tuo missi on ulkomaalaisen jännämiehen käyttämä. Tuskin kelpaa enää edes suoomalaisille.

• Anonyymi

"Tuskin kelpaa enää edes suoomalaisille"
        .Ätmit yrittävät lohduttaa itseään vaikka eivät usko siihen edes itse.
        Elämä ätminä täytyy olla todella persiistä. Katkeruus joka syö sisintä, viha ja kateus. Ei kovinkaan mieltä ylentäviä tunteita.
        Sivusta katsella kun toiset elävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä ätminä täytyy olla todella persiistä. Katkeruus joka syö sisintä, viha ja kateus. Ei kovinkaan mieltä ylentäviä tunteita.

Olet oikeassa. Ja tähän paskaan pakotetaan suuri osa miehistä. No seurataan sitten kunnolla toisten elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeran kurpan rutinaa. Kukaan suomalainen ei halua rantagigolon käyttämää jätettä. Silmänräpäyksen päästä tuo"missi"on lähibaarissa vonkaamassa epätoivoisesti puliukkoja.

• Tuo Miss Suomi on on ilmoittanut olevansa taas vapailla makkinoilla. Nyt palstan sinkkumiehet yrittämään onneaan.
      Lähestykää kaunotarta fiksusti ja hurmatkaa hänet omaksenne. Tässä on teidän loppuvuoden huipentuma ja tsäänssi! Win-win tilanne. :)

• Anonyymi

No eihän se nyt näistä luusereista huoli.

• Anonyymi kirjoitti:

No eihän se nyt näistä luusereista huoli.

Älähän nyt. Ei voi tietää, jos ei edes yritä. Sanotaan, että rakkaus on sokea.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Älähän nyt. Ei voi tietää, jos ei edes yritä. Sanotaan, että rakkaus on sokea.

Kaunis ja upean näköinen nuori nainen, jolla varmaan kosijoita oven takana, niitä Suomalaisiakin... Katkerat ylijäämä papat vaan ruikuttaa!! Hankkikaa, se elämä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis ja upean näköinen nuori nainen, jolla varmaan kosijoita oven takana, niitä Suomalaisiakin... Katkerat ylijäämä papat vaan ruikuttaa!! Hankkikaa, se elämä!

Ei ole ja silmänräpäyksen päästä häntä ei kosi enää edes puliukko.

• Anonyymi

Nykyään missit ei ole edes kauniita. ihan taviksia mutta meikattuja niin eivät silti ole kauniita eivätkä pärjää ilman rikasta ulkomaalaista miestä. Varmaan missi tienasi muutaman taalan ulkomaalaisen panokumppanina.

• Anonyymi

Ruma nainen jota Kreikkalainen rantagigolo käytti panoreikänä.

• Anonyymi

Jos se on kelvannut kreikkalaiselle jumalten jälkeläiselle, niin sen pitäisi kelvata myös tavis-suomiäijälle. Ronkelit runkkaa yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se on kelvannut kreikkalaiselle jumalten jälkeläiselle, niin sen pitäisi kelvata myös tavis-suomiäijälle. Ronkelit runkkaa yksin.

Vai oikein jumalten jälkeläisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oikein jumalten jälkeläisille.

Juuri niin! kreikkalaisilla on jumalia, suomalaisilla on mehtäläisiä ja menninkäisiä, sekä juoppoja setämiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kreikkalaiset on laiskoja haisuleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kreikkalaiset on laiskoja haisuleita.

No eihän ole! Kreikassa on melko paljon todella hyvännäköisiä miehiä,myös niissä taviksissa. Tietenkin sielläkin on paikalliset ätmit.

• Ei tuo mitään outoa ole!

Minulla ei ole ollut ikinä suomalaista autoa. Eikä mulla ole suomalaista moottoripyörääkään ollut ikinä. En oo syönyt yhtään suomalaista appelsiinia, tai mandariiniakaan.

Aika monilla on vastaavia hommia...🤪☝️

• Sinähän haaska mies Savosta oot. Peukku siitä, että tässä oli omaperäinen hauska vastaus.

Joskus varhain viimevuosisadalla kaksi savolaispoikaa oli matkalla Pieksämäeltä Tampereelle. Pojilla oli matkaeväänä ihkauusia banaaneja, joita he eivät olleet koskaan syöneet. Toinen pojista päätti haukata banaania lähellä Tamperetta, jossa on paljon pimeitä tunneleita. Junassa ei ollut silloin valoja ja hetkeksi vaunu pimeni. Siihen toinen pojista kysyi toiselta: "Haakkasitko sinä jo?" "Vai et, älä haakkaakaan, sillä minä haakkasin ja minulta meni näkö."

Jospa joillekin naisille, jotka ovat noin 20-vuotiaita voi olla, että suomalaista poikaystävää ei ole löytynyt, vaikka banaania ei haukannutta heidän joukostaan ei ehkä löydy.

• No voi kyynel. 🙄

• Anonyymi

Voi lässynlässyn mitä kommentteja. Varmaan jossain Kreikassa tai Turkissa suvaittaisiin naista joka seurustelee ulkomaalaisen kanssa. Turha siis itkeä patjat!

• Miun mies alkaa ikääntyessään muistuttaa tuota himputin Selännettä. Ja kyllä se mulle kelpaa. Leukaperät millä lanaa lähitienoon. 😜

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä mielipiteelläsi ei ole merkitystä koska olet yli-ikäinen. Annin me kaikki miehet haluaisimme, emme sinua.

Öö, mites tuo ylipäänsä liittyy asiaan? Mähän olen joka tapauksessa muutenkin pois markkinoilta, ollut vuosikausia... Ikä mikä vaan. Nyt ne Annit pitää saada näkemään suomi miehen potentiaali ja ikä naisten haukkuminen tms. ei nosta välttis pisteitä, sillä Annitkin on joskus ikä naisia...

Jos ei suomalainen mies usko itseensä, miksi naisten sitten pitäisi uskoa suomalaiseen mieheen?

Vähän nyt sitä itseluottamusta hei enemmän kehiin. 😃

• Ei ollut yhtään kuvaa kyseisistä miehistä - silloin - kun he olivat komeimmillaan. Kiitos, kun laitoit. Oli elämys uteliaana katsoa. Suomalaisnaisista on etusvampia kuvia.

Hyvää loppuviikkoa ennen joulua! Sinulla taitaa alkaa se joululoma töitten suhteen tänään 20. päivä perjantaina?

• Anonyymi

Täytyy kyllä sanoa ettei meillä suomalaisilla hyvin mene jos tossa on parhaimmisto, suurin osa on sellasia ettei kadulla kukaan erottaisi.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa ettei meillä suomalaisilla hyvin mene jos tossa on parhaimmisto, suurin osa on sellasia ettei kadulla kukaan erottaisi.

Äläs nyt, kyllä mä tykkän että varsin hyvännäköisiä miehiä joka iikka. Eritoten Peter Franzen ja Teemu Selänne ja Samuli Vauramo.. 😜

Ja kyllä ne loputkin. Ihan turhaan aina sätitään suomalaisia miehiä ja naisia, vattu me ollaa varsin hyvää kansaa ja kelpaa näillä naamoilla kulkea. En ymmärrä muiden maiden ukkojen ja akkojen hehkutusta yli ihmisiksi.

Ovat oman geeniperimänsä ja elinolosuhteidensa muovaamia, ihmisiä yhtä kaikki. Niin kun mekin. 😃

• Helmiina
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta on toikin sälli nykynaisten maun mukainen metroseksuaali rääpäle.

No ihan tavikselle näytti hänkin.

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Ei ollut yhtään kuvaa kyseisistä miehistä - silloin - kun he olivat komeimmillaan. Kiitos, kun laitoit. Oli elämys uteliaana katsoa. Suomalaisnaisista on etusvampia kuvia.

Hyvää loppuviikkoa ennen joulua! Sinulla taitaa alkaa se joululoma töitten suhteen tänään 20. päivä perjantaina?

Eläs eläs... Ikä tuo karismaa. 😉

Kuin myös, töistä kohta karkaan kotiin. Sitten heitän itteni levyksi sohvalle ja kuorsaan tunnin tai pari. 😃

Kuin myös!

• Helmiina kirjoitti:

Eläs eläs... Ikä tuo karismaa. 😉

Kuin myös, töistä kohta karkaan kotiin. Sitten heitän itteni levyksi sohvalle ja kuorsaan tunnin tai pari. 😃

Kuin myös!

Minä olen erimieltä siitä, että ikä tuo karismaa. Tunnusta pois vain, että 80-luvun Morten on komeampi kuin tämän vuosikymmenen?

Hyvää joululomaa. Itse sain tänään idean lähteä takaisin Joensuuhun lauantaina. Ostin jo junalipun. Sitten Joensuusta lähden kohti pääkaupunkiseutua. Yhdellä asemalla olen ottamassa vastaan faijan maanantaina. Siskon luona olen sitten kolme yötä. Päätin olematta joulunseutuun poissa täältä netistä. 23. päivänä taidan kurkata junamatkalla, mutta sitten 27. päivä olen vasta netissä jälleen. Sinäkin taidat pitää palsta-breikin joulunseutuun? Törmätään täällä ennen joulua vielä!

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Minä olen erimieltä siitä, että ikä tuo karismaa. Tunnusta pois vain, että 80-luvun Morten on komeampi kuin tämän vuosikymmenen?

Hyvää joululomaa. Itse sain tänään idean lähteä takaisin Joensuuhun lauantaina. Ostin jo junalipun. Sitten Joensuusta lähden kohti pääkaupunkiseutua. Yhdellä asemalla olen ottamassa vastaan faijan maanantaina. Siskon luona olen sitten kolme yötä. Päätin olematta joulunseutuun poissa täältä netistä. 23. päivänä taidan kurkata junamatkalla, mutta sitten 27. päivä olen vasta netissä jälleen. Sinäkin taidat pitää palsta-breikin joulunseutuun? Törmätään täällä ennen joulua vielä!

80 luvun Morten on nuori ja söpömpi tottakai, mutta 2019 Morten on karismaattinen vanha herra. Kolmekymppisenä aika moni mies on ns. parhaimmillaan. Ei ole ihan untuvikko enää ulkoisestikaan, muttei vielä likimainkaan vanha mieskään.

Parikymppisenä miehet on söpöimmillään, kolmekymppisinä komeimmillaan, neljäkymppisenä aikavemmillaan, viiskymppisenä alkaa kääntyy vanhuutta ja jämähtämistä kohti... Piintyneet tavat alkaa korostua ja näkyä. Neljänkympin ja viidenkympin kohdalla karisma selkeemmin erottuu, myös se että on sinut ittensä kanssa.

Kuuskymppisenä vanhuus alkaa jo näkyä, siitä eteenpäin vanhuus vaan kiihdyttää oireitaan... Karisma kääntyy eläkeikään.. 😜

Jeps, selvät suunnitelmat. 😃 👍

• Helmiina kirjoitti:

80 luvun Morten on nuori ja söpömpi tottakai, mutta 2019 Morten on karismaattinen vanha herra. Kolmekymppisenä aika moni mies on ns. parhaimmillaan. Ei ole ihan untuvikko enää ulkoisestikaan, muttei vielä likimainkaan vanha mieskään.

Parikymppisenä miehet on söpöimmillään, kolmekymppisinä komeimmillaan, neljäkymppisenä aikavemmillaan, viiskymppisenä alkaa kääntyy vanhuutta ja jämähtämistä kohti... Piintyneet tavat alkaa korostua ja näkyä. Neljänkympin ja viidenkympin kohdalla karisma selkeemmin erottuu, myös se että on sinut ittensä kanssa.

Kuuskymppisenä vanhuus alkaa jo näkyä, siitä eteenpäin vanhuus vaan kiihdyttää oireitaan... Karisma kääntyy eläkeikään.. 😜

Jeps, selvät suunnitelmat. 😃 👍

Sinultahan tuli melko mielenkiintoinen näkemys karismasta. Minä ehkä tarkoitin, että antamissa kuvissa monet miehet eivät olleet juuri niitä 20-luvun söpöjä ja 30-lukunsa komeimpia vaan pitkälti löpsähtäneitä 40-luvullaan olevia.

Hyvää viikonlopun alkua ja kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta!

• Anonyymi

• Anonyymi

Eihän tuo nainen ole välttämättä koskaan kiinnostanutkaan suomalaista poikaa tai miestä.

• Anonyymi

Joo siitä sen on pakko johtua, ettei yhtään suomalaista ole kiinnostanut.

• Eiköhän se taas hanki jonku vasemmistolaisen suomipojun kun on aika hankkia lapsia..

:D

Ja ei saa sitten kysellä eukon juoksuista mitään. :D

• Anonyymi

Mistä ”tiedät”, että se aikoo joskus lapsia hankkia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3915
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2547
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1664
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1479
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      47
      1469
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1410
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      129
      1153
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1132
    Aihe