https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006347213.html
Käsittääkseni Jeesus ei tarvitse rahaa. Kuoleman jälkeisessä paratiisissa (taivaassa) rahalla on vähiten valtaa. Täällä eliiitin ja saatanan hallitsemassa maailmassa sitä tarvitaan ja ne jotka sitä todella tarvitsisivat, saavat sitä vähiten.
Tarvitseeko Jeesus noita kerättyjä rahoja?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nostoa, kun kukaan ei ole vielä kommentoinut asiaa.
- Anonyymi
Kun se sairaus on oikeassa kohdassa aivoja niin jälki on rumaa.
Ei pidä unohtaa että meillä on oma valtionkirkko joka kerää miljardin vuodessa, omistaa valtavasti metsää ja sijoitusomaisuutta ja maksaa piispoilleen, joilla ei ole mitään vastuuta mistään, kymppitonnin kuussa palkkaa.
Uskonnot ja kuoleman jälkeinen elämä on ollut eittämättä paras liiketoimintaidea ikinä.- Anonyymi
Monella ihmisellä luulen silti olevan aidon uskonnollisen vakaumuksen, jonka kanssa jollakin bisneksellä ei ole mitään tekemistä. Ei pidä yleistää.
Anonyymi kirjoitti:
Monella ihmisellä luulen silti olevan aidon uskonnollisen vakaumuksen, jonka kanssa jollakin bisneksellä ei ole mitään tekemistä. Ei pidä yleistää.
En kirjoittanut mitään uskovista vaan siitä miten uskonnolla tehdään rahaa. Suomessa erivapauksia ja -oikeuksia nauttiva kirkko on miljardin tuloilla ja kolmen miljardin omaisuudellaan merkittävä taloudellinen instituutio.
Siinä olen samaa mieltä, että jos uskoa haluaa, niin sen luulisi onnituvan ilman miljardeja omistavaa laitostakin.
- Anonyymi
Suomessa kirkolla on n. 3 miljardin euron omaisuus. Eli 600e per suomalainen.
Amerikan mormooneilla on 100 miljardin dollarin omaisuus. Eli 275 euroa per amerikkalainen.
Voisivat Ameriikan mormonit tulla Suomeen (vaikka Teemu Laajasalolle) oppiin siitä miten Jeesuksella omaisuutta kerätään. Nuo ovat vasta harjoittelijoita.- Anonyymi
Pyysin kerran nuoria ja kauniita mormooninaisia iltateelle luokseni yli 20-vuotta sitten, juteltuamme ensin lähijunassa. Eivät tulleet, luulivat varmaan että minulla oli taka-ajatuksia. Kiltti poika minä olen ja ihan uskovainen(kin). 🙏🙂
- Anonyymi
Uskonnot ovat maailman suurin pyramidi-huijaus.
- Anonyymi
Kuoleman jälkeistä taivaspaikkaa on hyvä myydä. Kukaan ei tule valittamaan että huijasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847