Kerropa meille shilleille kuka sinulle maksaa tuon idioottimaisen valhehuuhaan massapostaamisesta? Saatko jokaisesta linkkauksesta kiinteän korvauksen vai onko kyseessä tuntipalkkainen työ?
Kysymys valhespämmerille
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle näistä tuhansista tämä viesti on tarkoitettu? Tämä on just sitä suomi24 meinikiä kun huudetaan puskista ilman selkeää maalia.
- Anonyymi
Kyllä nuo kaikki gangstalkerit, flat earth ym massapostaminen on syksyllä 2015 perustettu ryhmä nimeltän "Suomen Trolliarmeija", iltalehdet imloitti tästä silloin ja yksi heistä oli sen verran hölmöjiä ja lipsahti että Suomen Trolliarmeija saa koulutksen ja ohjet Euorpean Council on Foreign Relations, CFR on käyttänössä CIAja CIA käynistyi joskus 50 - 60 luvulla Operation Mockingbird jonkan tarkoituksen oli ja infiltroida kaikki uutisemedia yhdysvalloissa, ja toimii nykyän myös Euoroopassa, saksalainen journalisti Udo Ulfkotte paljasti tämä muutama vuotta sitten mutta kuoli sitten sen jälkeen yhtäkkiä "sydänkohtauksen" vain vähän yli 50v vanha, ulkonäöltä ei ole minkänlaista viitauksia että mies olisi huonokuntoinen ja ylipainoinen.
t. Suomen Anti-Trolliarmeija Ry.
- Anonyymi
Teidät on aivopesty.
- Anonyymi
Ilmasia ämpäreitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808