Se kuva piirty mieleeni kun meidän hallituksen liikaa yli-ikään ehtineen tytön näköset seisoo rivissä ja mies siellä pään rivissä katslee silleen alaspäin ja näyttää kuorotyttöjen vetäjält...ajattelin että sellasta uskottavuutta hallituksen naisille ulkonäöllisesti enempi ja tästä ny ei kannata pahakseen kenenkään pistää kun tämä on mun vaan tälläsen yksittäisen sanavapaa ihmisen jutui....mut kuvittelin et liille sopis sellanen "shannon tukka" siinä on kyllä tekemistä että pysyy pystyssä- ihan joka aamu pitäs kyllä laittaa sitä sitte ja takuttaa ja lakattaa ja sitte kun lilällä on sellaset vahvat kasvojen piirteet niin pokat jotka istuu. ohisalol on liika vaalee se tukka, astetta tummempi ja lyhet hänelki sopis ja kulmuni on sellanen mille sopis löysät nutturat ja pään ympäri letiti ja jotain aina kampauksia muttei mitään dolly kiharoi ei sellasenaan niinkus ei sovi rouva pääministerillekään.. Rouva pääministerille sopii "merkelin tukka" sellanen lyhyt varmanoloseksi tekevä. tää ny vaan oli mun jutui ja se mies "kuorotyttöjen vetäjä"ltä kun näytti ni hän oli kyl ihan sellasenaan ulkonäöllisesti suht.ookoo. sukkien värist en tiä.
Rautasten naisten uskottavuus
Anonyymi
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä!
Ulkonäön perusteellako äänestät? Meillä on älyllä pääkopan täyttäviä naisia.
Ulkonäkökin ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per422711- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562562