Sapatti tuo siunauksia myös pastoreille.
Ovatko adventistinaiset kylmiä, palavia vai penseitä Ilm. kirja 3 mukaan?
Mitä sanoo adventistipastorit tähän?
Pastorit tuntevat naiset Ilm. 3 mukaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama. Sillä ei ole mitään merkitystä. Olemme ainoastaan palavia sille, saammeko kerättyä idiooteilta rahaa. Se on agendamme. Kakki muu on lillukan varsien kanssa näpertelemistä ja oheistoimintaa, joka tähtää rahan keräämiseen lahkomme pölvästejä hyväksi käyttäen.
Pastori Tampereelta - Anonyymi
Ihan oikeastiko sapatin pitäminen tuo siunauksen?
Itse olen sapatin pitänyt sapattina vuosia. Mutta en ole itse kyllä huomannut, että siitä yksistään mitään siunausta olisi koitunut.
Olenko vain sokea? Vai olisiko rakkauskäsky kuitenkin se käskyistä suurin?
Jos on epäonnistunut pitämään rakkauskäskyä, joka kattaa ja täyttää kaiken lain ja profeetat, onko yhdellä erillisellä käskyllä ja sen pitämisellä Jumalalle merkitystä?
Paastostakin sanotaan vt:ssa samoin, ettei pelkän paastokäskyn noudattaminen mitään hyödytä, vaan oikea sydämen asenne ja lähimmäisenrakkauden teot.- Anonyymi
Adventismissa rakkauden huipennus jalkojen pesu pari kertaa vuodessa näytösluontoisesti.
Liha ja synti piinaa myös pastoreita.
Onko pastorisi koskaan pyytänyt syntejään anteeksi ja tehnyt parannuksen?
- Anonyymi
Mukavaa lukea näin sivullisena palstaa, kun joku kirjoittaa aloituksen ja sitten jatkaa vastauksillaan. Miksiköhän diaknoisisit itsesi, minä jätän sanomatta.
Eli herne- lusikka - kauha- jne.
Kun jollain on vihanmalja edessään ja sitä siemailee, niin elämä kirjaantuu paljon niitten sanojen taakse.
Se on myös henkilön oman elämäntavan ja ystävyyden tapaelämä, josta voisi sanoa, että lähimmäiset varmaankin kärsii.
Tuskin siellä rauhaa- hyväämieltä jaetaan, tuetaan, autetaan jne. Se ei kuulu sellaisen persoonan elämäntyyliin.
Katkeruus on asia, jota voi pitää sisällään, mutta voi kysyä, että onko se tarpeellista.
Eikö elämässä ole muutakin elämänmuotoa jaettavissa, aivan itsestä lähtien.
Eli hallita minuutta. Siitähän on kyse. Halutaanko siihen oppia vai ei.
Oi, jos maailmassa ihmiset halullisesti opettelelisivat ihmisyyttä, hyvää ja rauhaa.
Pyrkisivät sen omistamiseen ja jakamiseen, niin eikös jos silloin tämä aika olisi toisennäköinen luonnostaan. - Anonyymi
Lihan himossa täällä taas pilkataan Jumalan lapsia, kuten aloituksessa. Tehkää parannus!
- Anonyymi
>> Mukavaa lukea näin sivullisena palstaa, kun joku kirjoittaa aloituksen ja sitten jatkaa vastauksillaan. <<
Omia luulojasi. Minäkin olen kommentoinut täällä ("Ihan oikeastiko sapatin pitäminen tuo siunauksen?-kommentillani), enkä ole sama kuin ketjun aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Mukavaa lukea näin sivullisena palstaa, kun joku kirjoittaa aloituksen ja sitten jatkaa vastauksillaan. <<
Omia luulojasi. Minäkin olen kommentoinut täällä ("Ihan oikeastiko sapatin pitäminen tuo siunauksen?-kommentillani), enkä ole sama kuin ketjun aloittaja.Raamatusta ja Ilmestyskirjasta adventistit eivät ymmärrä mitään.
Muutenhan he keskustelisivat JÄRKEVÄSTI Ilm. kirjan 3. luvusta.
Ilmeisesti ovat aivopestyja koska Raamattu on vieras kirja näille ymmärtämättömille lahkonsa lihallisille rahoittajille.
Kyllä adventistit itse ovat tuoneet esille sapatin siunaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708