Suutuin kyl vaa niin paljo tost jutust, tost poistelust

Anonyymi

ku halusin tietää ton joulujutun oikeestaa. Et laitan kyl nyt sit vaa palstan kiinni enkä puhu enää mitää. Meen nyt mun tunnottoman hermoston kans tonne peiton alle ja ootan vähä lisää näköhäiriöit ja ongelmii. Toivottavast saan taas jossaa vaohees uuen annoksen hermostomyrkkyy et päässää näistäkii paskan jauhannoist lopullisest. Muista mies sit tulla kerää ne mun suolet pois sielt asfaltilt ja sillee. Heippa vaa. Muista soitella haualle.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuh.

• Anonyymi

Mikä sua risoo?

• Anonyymi

Pitkäaikaiset raiskausmurhat, ihmisten kudosten vahingoittaminen laittomasti ilman henkilön suostumusta ja pseudodiagnoosien tekeminen.

• Anonyymi

Lisäksi sosiaalinen ja tietohäiriköinti ja ahdistelu.

• Kunhan nyt hakisit juttelu apua

• Anonyymi

Näihin asioihin ei mikään jutteluapu auta. Se on vähän kuin lukis yhdessä turinatarinasatukirjaa, ilman mitään viittausta todellisuuteen. Pitäis olla jossaa oikeessa työpaikassa, sosiaalisessa ryhmässä tai muussa, missä asioista puhutaan sillai ku ne on. Kaikki muu on oikeestaa täyttä roskaa. Ei oo mitään intressejä tässä viestissä listatuille asioille mutta minkäs teet todellisuudelle. Et ei siinä muuta kuin esittämään teatteria sitten noihin mainioihin keskusteluapupalavereihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Näihin asioihin ei mikään jutteluapu auta. Se on vähän kuin lukis yhdessä turinatarinasatukirjaa, ilman mitään viittausta todellisuuteen. Pitäis olla jossaa oikeessa työpaikassa, sosiaalisessa ryhmässä tai muussa, missä asioista puhutaan sillai ku ne on. Kaikki muu on oikeestaa täyttä roskaa. Ei oo mitään intressejä tässä viestissä listatuille asioille mutta minkäs teet todellisuudelle. Et ei siinä muuta kuin esittämään teatteria sitten noihin mainioihin keskusteluapupalavereihin.

Kyllä niihin auttaa juttelu on ihan sama mitä sinä sanot. Mitään teatteria ei vaadita on pelkiltää parempi ihmisen päästävä hoitoon kun sillä päällä on.

Minäkin otin yhteyttä Riku chattiin.
        Mutta seuraava paikkaa ne pyysi ottaa kriisi ja viranomaisiin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä niihin auttaa juttelu on ihan sama mitä sinä sanot. Mitään teatteria ei vaadita on pelkiltää parempi ihmisen päästävä hoitoon kun sillä päällä on.

Minäkin otin yhteyttä Riku chattiin.
        Mutta seuraava paikkaa ne pyysi ottaa kriisi ja viranomaisiin.

Kiva juttu, että sua uskotaan :) :) Hieno homma, mahtisjuttu. Kiva että oot saanu apua. No, mä soitan sille lääkeparonille sitte ja rupeen neuvottelemaan ja koitan poistaa ihmiskunnan epätotuuksia. Ootas kun toi ministerin linja vastaa jossain vaiheessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva juttu, että sua uskotaan :) :) Hieno homma, mahtisjuttu. Kiva että oot saanu apua. No, mä soitan sille lääkeparonille sitte ja rupeen neuvottelemaan ja koitan poistaa ihmiskunnan epätotuuksia. Ootas kun toi ministerin linja vastaa jossain vaiheessa.

Ihan niihin paikkoihin ohjas.
        En ikinä ole vienyt asioita näin pitkälle mutta asiat muutu jos ei tee mitään järkevää. Minua pelottaa koska en ole suomi24 koskaan puhunut ulkopuolisille palstalta irlissä, en koskaan ole mainostanut ettei minua yhdistetä mutta on nyt pakko kertoa.

Tässä on sellainen asia etten halua koko joulua järjestää, mies on taas vahvempi nyt ja pitäisi taas pojan asioissa ottaa lakimieheen yhteyttä että saan oikeamuotoisen tuen pojalle. mietin jo, pitääkö koulusta tehdä myös rikosilmoitus koska poika joutunut vaaraan henkilöstö puutoksen vuoksi

Minua ahdistaa tämä asia todella ja itken näistä koska voimavarat on nyt lopussa ja haluan muiden hoitavan asian ettei minun tarvitse.
        Tietää mitään.
        Olen yrittänyt täältä palstoista muuttaa maailmaa viemällä eteenpäin kertomalla mutta nyt alkaa olla finaali kun olen puhki kulutettu voimavarat olen lapsillekin sanonut, jos ette tee mitään joulua ei tule. Nytkin olen kuluttanut tukiviittoma-/puheterapia kummatkin käynyt kerran viikossa. Sit pojan jumitilanteita koulussa. Jatkuvaa siivousta kunlapset ei ole halunnut siivota edes huolettaa siihen kukkuraksi lastensuojelu ja siihen kukkuraksi lapsien monipuolinen huomioiminen(jatkuvalta tuntuva imetys) rehtorin kanssa vääntää tukiasioista, pojan neuspykologin kanssa sopia päiviä ja kirjoittaa kuin myös päiväkodinpalveri sairaalapalveli lastensuojelupalveri, ajokortti hukassa ja minua täällä kiusattu ja uhkailtu henkeäkin.

Minusta minun on aika jakaa vastuuta muille viranomaisille

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ihan niihin paikkoihin ohjas.
        En ikinä ole vienyt asioita näin pitkälle mutta asiat muutu jos ei tee mitään järkevää. Minua pelottaa koska en ole suomi24 koskaan puhunut ulkopuolisille palstalta irlissä, en koskaan ole mainostanut ettei minua yhdistetä mutta on nyt pakko kertoa.

Tässä on sellainen asia etten halua koko joulua järjestää, mies on taas vahvempi nyt ja pitäisi taas pojan asioissa ottaa lakimieheen yhteyttä että saan oikeamuotoisen tuen pojalle. mietin jo, pitääkö koulusta tehdä myös rikosilmoitus koska poika joutunut vaaraan henkilöstö puutoksen vuoksi

Minua ahdistaa tämä asia todella ja itken näistä koska voimavarat on nyt lopussa ja haluan muiden hoitavan asian ettei minun tarvitse.
        Tietää mitään.
        Olen yrittänyt täältä palstoista muuttaa maailmaa viemällä eteenpäin kertomalla mutta nyt alkaa olla finaali kun olen puhki kulutettu voimavarat olen lapsillekin sanonut, jos ette tee mitään joulua ei tule. Nytkin olen kuluttanut tukiviittoma-/puheterapia kummatkin käynyt kerran viikossa. Sit pojan jumitilanteita koulussa. Jatkuvaa siivousta kunlapset ei ole halunnut siivota edes huolettaa siihen kukkuraksi lastensuojelu ja siihen kukkuraksi lapsien monipuolinen huomioiminen(jatkuvalta tuntuva imetys) rehtorin kanssa vääntää tukiasioista, pojan neuspykologin kanssa sopia päiviä ja kirjoittaa kuin myös päiväkodinpalveri sairaalapalveli lastensuojelupalveri, ajokortti hukassa ja minua täällä kiusattu ja uhkailtu henkeäkin.

Minusta minun on aika jakaa vastuuta muille viranomaisille

Joo nää tahallaa hankitut tapaukset on ärsyttäviä. Ties miksi ne vaivaa ihmisiä typerillä jutuilla. Varmaan eivät itse tiedä asioista mitään ja siksi piinaavat joitakin ihmisiä, että saavat esimerkkitapauksia ja tietoa miten asioita edes pitäisi hoitaa. Ohjeistukset kun on sellasia, että ees ammattilaiset ei enää tiedä miten toimia tai miten tehdä päätöksiä resurssien jakamisesta ja omien voimavarojensa ja vastuitteinsa jakamisesta. Kauheet typaineet varmaan noissa ja sitten ihmisiä ryhmitellään aikojen mukaan ja heitellään virkailijoilta sossuntantoilta, poliisilta toiselle ja tiedot hyvä kuin rekisteröityvät järjestelmiin oikein. Sitten muuntelevat lausuntoja jälkeenpöin kun ajattelevat harkinnanvaraisia päätöksiä ja ajattelevat tekevänsä oikein asioissa oman järkensä mukaan, vaikka edes sitä yksilön elämää ja siihen vaikuttavia asioita ei kunnolla tunnisteta. Ohjeistukset ja viranomaiset ja virkatahdot painostavat ihmisiä olemaan aktiivisia ja korjailemaan vikoja yms, vaikka eivät edes tajua, etä ihminen on jo pää niin pyörällä asioista, että on mahdotonta hoitaa kuntoon itse, olla itsenäinen ja aktiivinen ihminen hoitamassa paskapyöritystä koneistossa. Eikä sen puoleen, jos sekään ei riitä, niin kaikenmaailman rikollisetkin tahot pyrkivät osallistumaan idiotismeillaan ja aktiivisuudellaan asioihin ja kärkkyvät yksilöä ties missä psukassa, pakussa ja juomalasien ja likaisten huumeiden kanssa. Eikä sitten pääse edes kertomaan mitään mihinkään, kun asiat on paisuneet niin isoiksi, velkahelvetteiuhin ja suojeluviranomaisiin. Oli sitten kysymys poliisista tai lastensossusta tai mistä lie. Et loputon helvetti melkee päällä. Ja kun asiat saa lopulta oikaistua tai edes omien oikeuksiensa mukaan, niin sen verran on jo alistamista ja vaurioiumista käynyt, että on total loppuunkulunut ja burnout eikä pysty enää edes tyyliin reagoimaan mihinkään. Paskin juttu on viel se et jos on väkisin väännetty mielenterveyspotilaaksi, niinn oma leimautuminen on varmaa eikä totuutta pysty enää edes löytämään paperisekamelskasta. Et siin on sitte ihminen kirjattuna yhteiskuntaan ties mihin tahoille, ja itte joutuu elämään sen kanssa. Et kerran kun se on alkanu, niin s eon alkanu ja kuiville pääseminen on ihan tuskaa. No se hyvä puoli on, että on ees sydämellisiä sossunvirkailjoita jotka sit on nähny näit juttui tai on muuten vaan taipuvaisia auttamaan. No, on niitä kyllä paskojakin mutta anyway. Yhteiskunta on mahoton paikka lapselle elää.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo nää tahallaa hankitut tapaukset on ärsyttäviä. Ties miksi ne vaivaa ihmisiä typerillä jutuilla. Varmaan eivät itse tiedä asioista mitään ja siksi piinaavat joitakin ihmisiä, että saavat esimerkkitapauksia ja tietoa miten asioita edes pitäisi hoitaa. Ohjeistukset kun on sellasia, että ees ammattilaiset ei enää tiedä miten toimia tai miten tehdä päätöksiä resurssien jakamisesta ja omien voimavarojensa ja vastuitteinsa jakamisesta. Kauheet typaineet varmaan noissa ja sitten ihmisiä ryhmitellään aikojen mukaan ja heitellään virkailijoilta sossuntantoilta, poliisilta toiselle ja tiedot hyvä kuin rekisteröityvät järjestelmiin oikein. Sitten muuntelevat lausuntoja jälkeenpöin kun ajattelevat harkinnanvaraisia päätöksiä ja ajattelevat tekevänsä oikein asioissa oman järkensä mukaan, vaikka edes sitä yksilön elämää ja siihen vaikuttavia asioita ei kunnolla tunnisteta. Ohjeistukset ja viranomaiset ja virkatahdot painostavat ihmisiä olemaan aktiivisia ja korjailemaan vikoja yms, vaikka eivät edes tajua, etä ihminen on jo pää niin pyörällä asioista, että on mahdotonta hoitaa kuntoon itse, olla itsenäinen ja aktiivinen ihminen hoitamassa paskapyöritystä koneistossa. Eikä sen puoleen, jos sekään ei riitä, niin kaikenmaailman rikollisetkin tahot pyrkivät osallistumaan idiotismeillaan ja aktiivisuudellaan asioihin ja kärkkyvät yksilöä ties missä psukassa, pakussa ja juomalasien ja likaisten huumeiden kanssa. Eikä sitten pääse edes kertomaan mitään mihinkään, kun asiat on paisuneet niin isoiksi, velkahelvetteiuhin ja suojeluviranomaisiin. Oli sitten kysymys poliisista tai lastensossusta tai mistä lie. Et loputon helvetti melkee päällä. Ja kun asiat saa lopulta oikaistua tai edes omien oikeuksiensa mukaan, niin sen verran on jo alistamista ja vaurioiumista käynyt, että on total loppuunkulunut ja burnout eikä pysty enää edes tyyliin reagoimaan mihinkään. Paskin juttu on viel se et jos on väkisin väännetty mielenterveyspotilaaksi, niinn oma leimautuminen on varmaa eikä totuutta pysty enää edes löytämään paperisekamelskasta. Et siin on sitte ihminen kirjattuna yhteiskuntaan ties mihin tahoille, ja itte joutuu elämään sen kanssa. Et kerran kun se on alkanu, niin s eon alkanu ja kuiville pääseminen on ihan tuskaa. No se hyvä puoli on, että on ees sydämellisiä sossunvirkailjoita jotka sit on nähny näit juttui tai on muuten vaan taipuvaisia auttamaan. No, on niitä kyllä paskojakin mutta anyway. Yhteiskunta on mahoton paikka lapselle elää.

Itse olin n.10 vuotta sitten niin loppu etten pystynyt edes muuntamaan diagnoonoosia sellaisen päättivät sen vuoksi koska puhuin heidän mielestään epärealistisia vaikka mies valehteli josta seuras epärealistiset jutut.

Eli ihan yksinkertaisesti mielenterveystoimisto ei löytänyt sitä yhteyttä meillä parisuhderiita vaan katsoi että minä olin se joka sekosi. sellaisesta jouduin pakkohoitoon kolmeksi päiväksi mutta mies sit todisti näin se on että hän valehteli.Kun oli viikonloppu joudun pakotettuna syömään lääkkeitä mitkä vaarallisia vauvalle.

Minua nöyryytettiin, minut haettiin kotoa poliisin voimin sen vuoksi kun en mennyt ajalle mikä oli vapaaehtoinen ja mies meni sit minun puolesta pojan kanssa” valittaa” kun olin lähtenyt yöllä viihteelle kun taas koston hänelle hänen lähtemisen itse lähtemällä vaan tanssiin ja juomaan limpparia

Minun kohdalla tehtiin hoitovirhe ja joudun kantamaan enemmän taakkaa entisestään kun diagnoosi ei poistu eikä minusta riittänyt voimia siihen ei riitä.

Ei lääkärit tunnista tauteja vaikka kuinka lääkäreitä ovat ja mitään ei usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä :). 😘😘🐈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä :). 😘😘🐈

Jep, se olis mun konkluusio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, se olis mun konkluusio.

Ja nyt siis meen palstalt pois oikeestaa taas vaikka kuukausiks ton takii ku mun kysymys poistettiin. Tulin vaa seuraamaan mitä mulle vastattii.

• Anonyymi

Sähän alat muistuttamaan HRJtä noissa jutuissas?

• Anonyymi

perusohjelma, perusohjelma ihmisille. Muista sit meiät kun alat itse muistuttamaan meitä

• Anonyymi

Sivusta. En tiedä kuka olet, mutta älä tee mitään tyhmää. Kaikki ovat arvokkaita ihmisiä.

• Anonyymi

Ei sitten multa, vaikka onkin ollut näköhäiriöitä.

T: se, joka kertoi joskus, että on näköhäiriöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe