Kannattaako ottaa enää Marevania kun se jo vuodattaa vertani ulos, että hemoglobiini miehenä on enää 114. Välttäminen on tosi ankaraa.
Kertokaapa kokemuksianne.
Kannattaako ottaa enää Marevania?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis väsyttäminen on ankaraa.
- Anonyymi
Tuo hemoglobiini arvo ei ole vielä liian alhainen. Kysy lääkäriltä lääkkeen jatkosta, itse ei saa lopettaa.
- Anonyymi
Ehdottomasti lääkäriltä ohjeet, ei täältä.
- Anonyymi
Kuinka alas sen hemoglobiinin pitää mennä kupsahdn? Minulla on nyt jo Losartan ja Atorvastatin... Ja sillä kolesterolia halutaan jo hillitä.
- Anonyymi
Jos tai kun Marevania käyttää niin yleensähän on lääkärin seurannassa silloin ja pitää käydä säännöllisissä verikokeissa. Kokeet näyttävät sen onko Marevan-annos sopiva.
Aloittajalla ei ilmeisesti ole sopiva annostus jos verta vuotaa.- Anonyymi
Aloittaja ei kertonut mistä verta vuotaa. Hemoglobiini arvon alhaisuus voi johtua monesta muusta syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954