moi.
tällä kertaa annan varoituksen jonka on mentävä luihin ja ytimeen ja jokaisen päättäjän suomessa pitää tämä varoitus noteerata.
asiani koskee uusinta uutta jonka pohjalta meidän on seurattava kiinan ja minun tekemää yhteistä päätöstämme päätösvallassamme.
tietenkin suomen idiotismin kohdalla se on hieman vaikeaa kun ei ole sijoittajia.
eli; meillä on nyt tullut nämä uudet kvantti tietokoneet.
ensimmäinen pieni kvantti tietokone suoritti 200 sekunnissa laskun joka veisi muuten supertietokoneelta yli 10 000 vuotta.
nyt siis eletään sitä murroksen aikakautta kun koteihin ei enään tarvita keskusyksiköllistä tietokonetta eikä kannettavaakaan.
kaikki menee näiden super kvantti tietokoneiden hoidettavaksi eli pilvi tallenteiksi ja palveluiksi.
ainut mitä tulemme 5 - vuoden kuluttua tarvitsemaan on internet yhteyteen digiboxi vastaanotin, eli jotain sellainen joka on 2 euron kolikon kokoinen.
tarvitsemme vain näytön, näppäimistön ja hiiren.
eli siis nämä psyko ja fysiologisesti tarvittavat välineet hyötykäyttääksemme tarjottavaa palvelua pilvi palveluista.
5 -vuoden kuluttua meillä ei ole enään myynnissä tietokoneita.
vain tablet näyttöjä ja niihin yhdistettäviä välineitä kuten hiiri ja näppäimistö.
tämä pilvipalvelu eli kvanttitietokoneiden hyper nousu tarkoittaa siis sitä mikä kiinan kanssa jo tehtiin, eli luovuttiin sopimuksista AMD:n ja INTEL:n ja NVIDIAN:n tuotteiden ja kaupanteon ja maahantuonnin sopimuksista on irtisanouduttu.
se siksi että muuten nämä kyseiset yhtiöt saavat vallattua sen ominaisen kiinassa eli kiinan super kvantti koneet.
ja myös suomessa pitäisi toimia samoin.
kohta ei ole olemassa sellaisia yhtiöitä kuin amd ja intel ja nvidia.
voin vielä ostaa kotia uuden tietokoneen josta maksaa maltaita.
mutta kun se ei kannata.
miksi ostaa nyt kun huomenna pilvi pelaaminen on melkein ilmaista ja huipuin realistinen grafiikka jokaisella.
eli siis tulosvaroitus.
tietokone valmistajat ja niiden komponetti valmistajat menee kaikki konkkaan ihan muutamassa vuodessa... tai oikeastaan niin sanotusti päivässä.
annammeko me maana valtaa konkurssipesälle??!?!!!?!?!
se on tässä sanottuna nyt se asiani.
(ja nokialle terkkuja: langaton tiedonsiirto ja sähkönsiirto on jo nyt keksitty... miten aiotte jatkaa?)... hommatkaa se pohja paikka. nimimerkilläni teille nokia; olette mulle taas pystyssä fyffee.
Henkka antaa. ja taas. mutta nyt varoituksen.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888