Menkää kokoomusloiset oikeisiin töihin, niin juuri, niihin töihin joita halveksitte ja lakatkaa loisimasta osingoilla ja jauhamasta p*skaa työttömistä, köyhistä ja eläkeläisistä!
Kokoomusloiset määrättävä pakkotöihin!
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Turvahaalarit niskassa? Uusissa ja kirkkaan keltaisissa?
- Anonyymi
Hauska avautuminen, kun tiedetään että Kokoomus taitaa olla Persujen ainoa mahdollisuus muodostaa hallitus joskus.
- Anonyymi
Olen aloittaja enkä äänestä kumpaakaan, en persuja enkä kokoomusta. Olen vain ärsyyntynyt siitä että työttömiä, köyhiä, sairaita, vammaisia ja nyt jo eläkeläisiäkin mollataan täällä jatkuvasti! Taitaa olla saman kokoomusloisporukan tuotantoa se mollaus.
- Anonyymi
Persujen ja kokoomuksen hallitusyhteistyö nähttiin PersKeKo-porvarihallituksessa ja sitä p-skaa ei haluta enempää.
- Anonyymi
Vanha-ukko-Benkään ei ole tehnyt yhtään tuottavaa työpäivää, mutta eihän ne mamut muuta kuin koijailevat suomalaisten elätteinä
- Anonyymi
Eikös demari-Sanna olekaan teidän köyhien työttömien pelastusenkeli? Vetäkää hoosiannaa kuorossa, niin eiköhän rahaa ola tippua suoraan postiluukustanne. Jouluna köyhätkin saa lahjoja, iltakaljalle siitä ruikuttamasta!
- Anonyymi
Minä en harrasta kaljoitttelua enkä ole työtön! Joten pää kiiinni kokoomusloinen!
- Anonyymi
En minä tarvi sannaa tai muutakaan politikkoa. Mulla on aivan ihme postiluukku. Rahaa, siis ihan käteistä rahaa tipahtelee eteiseen harva se päivä. Sellaiset 200-300e per viikko. Ennätys on 480 viikossa. En minä tiedä kuka tai ketkä sitä rahaa tiputtaa mutta onhan tämä mahtavaa.
Käytän suurimman osan rahoista viisaasti. Siis naisiin ja hyvään kukkaan. Elämä on aika laiffii.
- Anonyymi
Olis kiva tiva tietää mitä tai yleensä onko Orpo ikinä tehny mitään työtä , eduskunnassa on paljon niitä jotka ei tiedä työn teosta mitään, ja niitä jotka nyt loisivat sillä mikä se itse säädetty eläke nyt on , 40v ollaan muissa töissä ja kuitataan rahaa eläkeläisiltä , on niitä kokoomuksessa demareissa eniten , tämmöinen on tasa arvo Suomi ja Rinteen arvopohja , toivottavasti Rinne nyt vituttaa oikein kunnolla ja sun joulu on pilalla, niin eläkeläiset saa jotain mieli hyvää.
- Anonyymi
Tämä Guzenina-Richardsonin on hyvä esimerkki siitä paskasta mitä tässä maassa on , nuorena perseen levittäjänä Lontoossa ja sitten sen verran eduskunnassa että laadittiin itselle laki hyvin vointiin lopuksi . Tässä Suomi arvopohja SDP , Rinne sano jotain .
- Anonyymi
Ei ne kokkarit mitään työtä osaa thedä, parempi olis määrätä ne torille jalkapuuhun ja työttömät vois antaa heille palautetta parhaaksi katsomallaan tavalla (omat paskaämpärit mukaan) hyvityksenä saamastaan kepistä.
- Anonyymi
Asunvuokraala ja äänestän kokoomusta se on hyvä puolue
Rikaiden puolu .
Kun am
Nanan ääneni rikksille tukee mustakinrikas.
Äänestän aina kokoomus
Asun paskakasaas .äkokoomus laiset asuu hinisti .
Äänes y än hinoja ihmisiä .
Ihannin heitä.
Ä ä nestän kokoomusta ja y ulen rikkaaksi - Anonyymi
Näköjään sadan vuoden takaisten taphtumien uusinta lähestyy. Nykyhallituksen. myötä roskaväki saanut lisää itsetuntoa.
- Anonyymi
Paskamahaväki kuvittelee olevansa vallassa eikä tajua tapahtunutta muutosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskamahaväki kuvittelee olevansa vallassa eikä tajua tapahtunutta muutosta.
paskamahoilla pätkii pahasti kun ei ymmärrä tilateen muuttuneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paskamahoilla pätkii pahasti kun ei ymmärrä tilateen muuttuneen
Mihin tuo tyhmän punikin väite perustuu. Kyllä punikki kuolee nälkään, kun tuet loppuu, porvari pärjää omillaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tuo tyhmän punikin väite perustuu. Kyllä punikki kuolee nälkään, kun tuet loppuu, porvari pärjää omillaankin.
Porvari vain ei ikinä pääse hallitukseeb, siitä pitää huolen mylvivien sonnien, jussin ja petterin tyhmyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siihen ettei noilla paskamahoilla ole valtaa lopettaa tukia eikä määrätä yhtään mistään ei ainakaan tukien lopettamisesta, paskamahoilta kerätään liiat rahat pois verotuksella ellei se riitä niin sitten kaikki rahat, mahansa saavat pitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siihen ettei noilla paskamahoilla ole valtaa lopettaa tukia eikä määrätä yhtään mistään ei ainakaan tukien lopettamisesta, paskamahoilta kerätään liiat rahat pois verotuksella ellei se riitä niin sitten kaikki rahat, mahansa saavat pitää
Bu-huhhuh-huuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun porvari ei osaa työtä tehdä, kuolee se porvarikin kun ei oääse elämään toisten työllä
- Anonyymi
Kokoomus lo i nen elää yritystuella ja sähköveeon palutuksella upm kymensaa 2 miljoonaa euroa sähköveeon palautusta vuodessa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897