Naiset haukku mut taas.

Anonyymi

Naiset haukku mut taas. Menin naista yrittää sanoo oot ruma mee pois. Meinasin lyödä naista ja huusin pokelle painu vittuun. Ja sit heitin ulkona naisen juomat päälle meinasin saada turpaan. Ja naiset sanoi kuole pois. Tällästä elämä on hulluna sekopäänä ilman kavereita ja naista.

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon siis allu. En jaksa enää oon aivan hullu ku en saa naisia. Aivan sekopää. Tarvin terapiaa. Mä oon yksinäinen, en saa kavereita en mitään, oon tullut hulluksi.

      • Anonyymi

        Pukki tulee kumminkin. Ei hätää.


    • Anonyymi

      Mun on pakko mennä maksullisiin kun musta ei koskaa ei kiinnostu ketään, kai mä oon nii hullu kaljuuntunut paska 34 v mies. Meen runkkaamaan kotia ku en saa naista..


      Äänestä

    • Anonyymi

      Maksulliset on ihania. Kauniitakin ja hyväkroppaisia. Sitä maksaa mielellään 200-300 euroa.

    • Anonyymi

      Löysin hei naisen baarista 4 v sitten just ennen joulua. Nyt vietetään yhdessä kolmatta joulua, syödään kinkku ja jouluruokaa, ostin pari lahjaakin ja myös saunotaan alasti ja juodaan olutta. Sitä se on kolme päivää pelkää syömistä.

      • Anonyymi

        Saunotaan alasti. Wow, todella erikoista käytöstä suomalaiselle ja varsinkin jos on seurustellut jo 4 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saunotaan alasti. Wow, todella erikoista käytöstä suomalaiselle ja varsinkin jos on seurustellut jo 4 vuotta.

        Alasti saunominen on kyllä tosi extremeä☝️ Huhhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunotaan alasti. Wow, todella erikoista käytöstä suomalaiselle ja varsinkin jos on seurustellut jo 4 vuotta.

        :D :D Juu todella rohkeaa. Saunoa alasti jo neljän vuoden yhdessäolon jälkeen...


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Alasti saunominen on kyllä tosi extremeä☝️ Huhhu.

        Joo rupes täälläkin päässä jännittämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo rupes täälläkin päässä jännittämään.

        Väittää kohta varmaan käyvänsä suihkussakin alasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D Juu todella rohkeaa. Saunoa alasti jo neljän vuoden yhdessäolon jälkeen...

        Kyllähän se onnistuu, kun saunassa on niin pimeä, ettei näe toisen alastonta kehoa ja mies sanoo naiselle, et mee peseen ensin, mää pesen sit sun jälkeen.
        Sängyssäkin mies on peiton alla alasti ja nainen komentaa, että käännä pää sivuun, et mies ei näkis naisen alastonta kehoa ja sit nainen sammuttaa valot ha tulee peiton alle alastomana.
        Sillätavalla sitä ollaan rohkeasti alatomana kuitenkin koskaan näkemättä toista alastomana.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Väittää kohta varmaan käyvänsä suihkussakin alasti..

        Ei me sitä lähdetä uskomaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se onnistuu, kun saunassa on niin pimeä, ettei näe toisen alastonta kehoa ja mies sanoo naiselle, et mee peseen ensin, mää pesen sit sun jälkeen.
        Sängyssäkin mies on peiton alla alasti ja nainen komentaa, että käännä pää sivuun, et mies ei näkis naisen alastonta kehoa ja sit nainen sammuttaa valot ha tulee peiton alle alastomana.
        Sillätavalla sitä ollaan rohkeasti alatomana kuitenkin koskaan näkemättä toista alastomana.

        Entä jos laittaa halogeenit päälle?


      • Anonyymi

        Saunotte alasti?😱🙈


    • Anonyymi

      Allu. Hankkiudu sinne hoitoon ennenkuin sinut viedään väkisin!
      Alat seota toden teolla. Tuo alkaa olla vakavaa ja tarvitset apua ja äkkiä!
      Älä sössi elämääsi yhtään enempää täysin turhan ja naurettavan asian takia!
      Sillä turhaa ja naurettavaa se on hankkia itsensä vaikeuksiin jonkun naisenpuutteen takia. Tuntuu sille että sinulla on jotain todella vialla nyt.

      • Anonyymi

        Menen aamusta lääkärin puheille.


    • Anonyymi

      Totta kai ja jouluna haukutaan uudestaan.

    • Anonyymi

      Olet kaiketi lyhyt tappi?

    • Anonyymi

      mies kun juo viinaa ja osaa bailata niin kyllä naiset tykkää. Tarjoo naiselle myös viinaa
      t viinamies

    • Anonyymi

      Naiset saunoo uimapuku päällä.

      • Anonyymi

        Minä olen saunassa vastassa.


    • Anonyymi

      Totta kai ja jouluna haukutaan uudestaan.-------

      Kuka täällä haukkuu? Tuo sun touhu alkaa tosissaan olla jo huolestuttvaa.
      Etkö tosiaan itse tajua?

      • Anonyymi

        Yajuan ja haen huomenna apua.


    • Anonyymi

      Naiset haukkuu kaikki rumilukset heti.

    • No niin.... kohta joku napsahtaa...

      Mutta ehkä sun on vaan saatava joku syyte ja tuomio jostain, niin pääset sitä kautta ehkä hoitoon? 🤔

      • Ja sinä vielä vähäjärkisempi et osaa lukea...

        Kirjoitin, että Allun on ehkä, EHKÄ saatava se syyte, että jotain tapahtuu johonkin suuntaan...

        Olen kyllä hälle kirjoittanut, että hommaisi itselleen apua, ennenkuin tulee oikeita vaikeuksia.....mutta ei taida auttaa sanomiset mitään, vaan hurjemmaksi vaan menee nää jutut....


    • palstalutka

      Mä nykyään lenkilläkin painan pään alas ja katseen asvalttiin, jos vastaan tulee teinipoikia. Sen verran pelkään jo etukäteen ulkonäköni haukkumista, ennen kaikkea menneisyyden takia. Silloin en paina katsetta asvalttiin, jos vastaan tulee vain yksi teinipoika, onhan sitä sanontakin että joukossa tyhmyys tiivistyy.

      No eivätpä nuo randomit teinipojat porukassakaan nykyisin onneksi noteeraa minua juurikaan eli useimmiten pelkoni on aiheeton. Mutta aina on niitä poikkeuksia joiden takia tämä kiusallinen tapani on päässyt alkamaan.

      Eli pelkään siis tietyltä miespuolisten ryhmältä jo etukäteen haukkuja. Samoin kuin itse koet, että "naiset" haukkuvat sinua. Naisia on kuitenkin monensorttisia. Ovatko nuo haukkujasi olleet teinityttöjä tai päälle parikymppisiä? Joskopa aikuiset naiset suhtautuisivat sinuun asiallisemmin?

      • Anonyymi

        Ne oli varmasti 20 teinejä.


    • Anonyymi

      Allu mene sinne lääkäriin ole kiltti. Tule kertomaan että kävit ja että saat apua!
      Ihan aidosti olen huolissani koska en ole ilkeä ihminen enkä halua kenellekään pahaa.
      Ja kun näen miten paha olla sinulla on ja asiat menee nyt todella lujaa lamäkeä.

    • Anonyymi

      Jos nainen haukkuu sinua sun pitää hakata se nainen ja sen jälkeen nainen katsoo oi mikä jännämies saat ihailua ja naiset haluaa sinua. Olet aika tylsä nyt etkä osaa sanoa vastaan naiselle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe